Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Η Θράκη χάνεται! Φοβόμαστε! Βοηθήστε μας!




τα συνορα εχουν ανοιξει!!ειναι γεγονος!

το οτι "καποτε θα κλαιμε" ειναι και αυτο γεγονος.καθημερινα γινονται δεκαδες ληστειες σε Κομοτηνη-Ξανθη και τα γυρω χωρια!

μπαινουν στα σπιτια μας μερα μεσημερι και αρπαζουν οσα προλαβουν!

Ηδη ακουστηκε και τριπλη απαγωγη!

ο κοσμος εδω στη θρακη φοβαται πλεον να κοιμηθει..η να μεινει καποιος μονος του στο σπιτι..ακομη και πρωι!στο δικο μου σπιτι μπηκαν γυρω στις 11 το πρωι...πριν κανενα μηνα!

και την ιδια μερα (λιγο πριν) μπηκαν σε αλλα τρια σπιτια της γειτονιας μου!

Ηταν μεγιστο λαθος το ανοιγμα των συνορων!λυπαμαι πολυ που δε βρεθηκε κάποιος να μιλησει εστω και τελευταια στιγμη στον κ. Παπανδρεου.

Η θράκη χανεται και κανενας απο τους αρμοδιους δεν το εχει καταλαβει!

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!!

(από σημερινό σχόλιο αναγνώστη
εδώ)

4 σχόλια:

¨ΔΙΚΤΥΟ" ((ΕΛ)) είπε...

δες αν σου κανουν

1. http://www.facebook.com/photo.php?pid=3877062&id=325358313175

2. http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs455.snc3/26020_375968138175_325358313175_3861508_7546647_s.jpg

εχει κι αλλες στο idio Album..

Ανώνυμος είπε...

Ποιοί να σας βοηθήσουν ;
Ας ξεκινήσουν πρώτα στην Ξάνθη
αυτοί που πείστηκαν και ψήφισαν Παπανδρέου.
44.445 παραπλανηθέντες είναι ευκαιρία να εξαγνιστούν και ταυτόχρονα να πείσουν κι άλλους ότι αξίζει τον κόπο.

Αγ. Παντελεήμονας, Ιμια, Άγαλμα Κολοκοτρώνη, President, Βουλή, ΓΑΔΑ, Πανόρμου, Π. Βουλή,σας θυμίζουν τίποτα;;
Εμένα προσωπικά μου θυμίζουν την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ. Την αδιαφορία που εισέπραξα όπως και έισέπραξα την ταμπέλα του ακροδεξιού, του πράκτορα, του γραφικού. Το βράδυ που ψηφιζόταν το λαθρονομοσχέδιο είχατε παραγγείλει πίτσες;

Τι ;; Είμαι σκληρός;;
Να το πείτε στους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα.

Από Φως

redhawk είπε...

Ευχαριστούμε Δίκτυο ΕΛ.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είδα στις εκλογές όλη τη Θράκη πράσινη. Τότε σκέφτηκα: δε νοιάζονται για τις περιουσίες τους.
Τι κόσμος είναι αυτός?

Τώρα τι να πω. Αυτό κάποτε θα γινόταν.

Φροντίσατε να κάνετε 6-10 παιδιά η κάθε οικογένεια? Χρήματα σας έδωσε κι η εκκλησία κι ο Καραμανλής.
Φτιάξατε ταμείο για το δημογραφικό της Θράκης μαζί με τους αποδήμους?

Ζητήσατε από τους απόδημους Θρακιώτες να σας βοηθήσουν. Ή οργανώσατε μόνο χοροεσπερίδες.
Τόσα κίνητρα δόθηκαν για επενδύσεις στη Θράκη.
Φτιάξατε επιχειρήσεις? ή περιμένατε να ανοίξω εγώ επιχείρηση κι εσείς να είσαστε μισθωτοί?

Εγώ δεν μπορώ να σας βοηθήσω γιατί κινδυνεύει και η δική μου περιοχή.
Μπορείτε μόνοι σας, μαζί με τους ξενιτεμένους σας.