Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

ΑΦΓΑΝΟΙ ΕΦΤΥΝΑΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ!


ΝΑΤΗ Η "ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΡΑΤΙΑ" ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ (κλικ εδώ)

"ΔΙΜΟΙΡΙΑ" ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΦΓΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΕΝ ΧΟΡΩ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ

Προκαλεί ΣΟΚ στην κοινωνία της Πάτρας που σύντομα θα απαντήσει στις προκλήσεις και την κρατική ανυπαρξία.

Η "Πέμπτη Στρατιά" Ισλαμιστών (όπως κατά σύμπτωση περιγράφηκε στην προηγούμενη ανάρτηση μας αλλά και σε πρόσφατη έκδοση της εφημερίδας μας) χτύπησε με τον πιό εξοργιστικό και προσβλητικό τρόπο, λίγες ώρες μετά την παρέλαση στην Αχαϊκή πρωτεύουσα.

Πηγή:Στόχος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ιδίως αν είσαι Πατρινός γιά τη κατάντια, την άθλια εικόνα της Πάτρας.
1 εσύ αν έστηνες παράπηγμα σε δημόσιο και ιδιωτικό χώρο (και μιλάμε για δεκάδες πολλές),
2 αν μόλυνες τη περιοχή που ζείς,
3 αν δημιουργούσες άθλιες τριτοκοσμικές εικόνες στη πόλη,
4 αν έσπαγες μαγαζιά,
5 αν λήστευες περαστικούς και ιδίως παιδιά,
6 αν έκανες έρωτα δημόσια σε γιαπιά και υπαίθριους χώρους (να σε βλέπουν από τις πολυκατοικίες),
7 αν βίαζες ζώα (σε κοινή θέα μάλιστα),
8 αν δε μπορούσε το παιδί σου ούτε να βγεί στο μπαλκόνι μ όλα αυτά,
9 αν φοβόταν η γυναίκα μου και το παιδί μου να κυκλοφορήσει έξω μετά το σούρουπο εξ αιτίας σου,
10 αν προσπαθούσες να βιάσεις διαννοητικά καθυστερημένο αφού πριν τον λήστεψες,
11 αν έσπαγες αυτοκίνητα και ασκούσες τρομοκρατία στη πόλη,
12 αν πετροβολούσες κόσμο και ξένες περιουσίες,
13 αν δε μου "επέτρεπες" να καθήσω στη πλατεία και το παιδί μου να παίξει εκεί όντας οι χώροι σε κατάληψη,
14 ν έτρεχες με λοστάρια στους δρόμους (μάλιστα κατά ομάδες μεγάλες) και ανάμεσα σε κόσμο σε καφετέριες στο κέντρο της Πάτρας να πλακώνεσαι με τους Σομαλούς για τον ‘έλεγχο’ του λιμανιού,
15 αν έκανες κατάληψη σε κτίρια που δε σου ανήκουν, καίγοντάς τα συχνά,
16 αν καβαλούσες κιγκλιδώματα και περνούσες σε απαγορευμένους χώρους,
17 αν λαθραία χωνόσουν στις νταλίκες με τις όποιες συνέπειες γιά τους οδηγούς αν σε έβρισκαν στην Ιταλία, η καταστρέφοντας τα εμπορεύματα,
18 αν στο χώρο που ζείς διακινούνταν ναρκωτικά,
19 αν πίσω σου υπήρχαν δουλέμποροι, διακινητές, και πασης φύσεως υπόκοσμος,
20 αν ήσουν γεμάτος αρρώστιες μολυσματικές,
21 αν αυτά όλα και πόσα άλλα γίνονταν επί 12 συναπτά έτη,
Τι θα ήσουν?? Τι θα σου έκαναν?? Που θα μπορούσες να σταθείς?? Πως θα έπρεπε να σε αντιμετωπίσω?? Κι αν εσύ μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά, εγώ γιατί δε μπορώ που είμαι και φορολογούμενος πολίτης ?? Σε άλλα κράτη πως θα σε αντιμετώπιζαν ??
Εγώ πάντως, ντρέπομαι που τα ανεχόμαστε τόσα χρόνια όλα αυτά. Σαν πολίτες και σαν κράτος. Εγώ ένα μονο από τα 21 σοβαρά παραπτώματα που αναφέρα |(και είναι κι άλλα πολλά) να έκανα, θα με είχαν κλείσει μέσα. Και μείς γίναμε μετανάστες σε πολλές χώρες, αλλά τέτοια δε καναμε. Ουτε και θα μας το επέτρεπαν. Άσε που δεν είναι καν μετανάστες. Ούτε καν άσυλο δε ζητούν, γιατί θέλουν να φύγουν από Ελλάδα. Άρα μιλάμε για παράνομους λαθρομετανάστες. Ανύπαρκτους για το Κράτος.
Αν κάποιος με πεί ρατσιστή η ότι άλλο, μου είναι παγερά αδιάφορο.Oύτε είμαι περισσότερο από τους Ευρωπαίους κι Αμερικανούς, ούτε θέλω να «το παιξω» δήθεν όπως κάποιοι, ούτε έχω τα συμπλέγματα του Νεοέλληνα. Έχω ξεπεράσει όλες αυτές τις εκπορνευμένες, ξεφτιλισμένες και ψευδεπίγραφες έννοιες περί ρατσισμού, δημοκρατίας κλπ (ταμπέλες). Αγαπώ όλους τους ξένους που ζούν και βγάζουν το ψωμί τους. Και θέλω να με σέβονται για να τους σέβομαι. Την ησυχία μου και το πολιτισμό μου θέλω έτσι απλά. Έχουμε τα δικά μας παιδιά να φροντίσουμε και για τα δικά μας δικαιώματα που συνεχώς καταπατούνται,
Υ.Γ. Αστυνομία, Λιμενικό, Δήμος, Κράτος κλπ που υποτίθεται μας προστατεύουν, δηλώνουν αδυναμία ελέγχου….. Χμ… υπάρχουν άραγε άλλοι τρόποι προστασίας μας ???.... ΥΠΑΡΧΟΥΝ !