Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Σκυλάκι που πατά στα δύο πόδια ζητά μία ζεστή αγκαλιά


Γειά σας με λένε Αγέρα γιατί αν μπορούσα να περπατήσω θα περπάταγα γρήγορα.

Αν μπορούσα να τρέξω θα έτρεχα σαν τον αγέρα.

Αν μπορούσα να ανέβω τις σκάλες θα τις ανέβαινα τρέχοντας.

Ομως τίποτα απο αυτά δεν συμβαίνει...

Εμφανίστηκα απο το πουθενά .

Βρέθηκα να σέρνομαι στα 2 μπροστινά μου ποδαράκια στο γκαράζ μιας μεγάλης εταιρείας. Εκεί με βρήκε ο φίλος μου ο Νίκος. Μη τρομάζετε. Δεν ειχα ούτε αίματα ούτε ήμουν άθλιος & βρωμερός....

Απλά δεν εχω πατουσάκια στα πίσω πόδια, που σημαίνει οτι δεν μπορώ να περπατήσω.

Με ρωτάνε συνεχώς αν το πρόβλημα το ειχα εκ γενετής ή αν ήταν απο ατύχημα, αλλά δεν ξέρω τι προσπαθ0ύνε να μάθουνε... Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν μπορώ να περπατήσω με τα πίσω ποδαράκια μου.... Δεν σας φτάνει αυτό???

Πολλά λέγονται...

Κάτι για μια μεγάλη ένεση που θα με κοιμίσει αλλά εγώ δεν θέλω να κοιμηθώ για πάντα και να μην ξαναξυπνήσω.

Κάτι λένε για να μείνω στους δρόμους & δεν θα είχα πρόβλημα αλλά δεν μπορώ να τρέξω ή να κάνω φίλους ή να βρω φαγητό μόνος μου.

Κάτι λένε για να πάω σε κυνοκομείο αλλά δεν θα ειμαι καλή παρέα για τα άλλα ζωάκια που χοροπηδάνε όλη μέρα. Ούτε μου αρέσουν τα σύρματα & τα κλουβάκια.

Ισως λεω ίσως...να έβρισκα ένα σπίτι..

Ισως λεω ισως...να με έπαιρνε κάποιος αγκαλίτσα και να μην με άφηνε ποτέ?

Ισως λέω ίσως...να έβρισκα μια γωνίτσα, ένα κόκκαλο, ένα φίλο????

Αλλά ποιός είμαι εγώ για να ονειρεύομαι...

Ειμαι απλά ένας δίποδος σκύλος!!!! Ενας σκύλος που δεν θέλουν να με κοιτάζουν, που με πέταξαν για να μη με βλέπουν & για να μη τους χαλάω την όρεξη...

Αυτός είμαι!

************************
Αν πάντως θέλει να αγαπήσει αυτό το πραγματικά σπάνιο ζώο στη συμπεριφορά & στο χαρακτήρα πάρτε μας τηλέφωνο

ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΕΡΑ & ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ.

ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΖΩΟΥ!

ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ

saveileia2@yahoo.gr,
6944860451, Χριστίνα
& 6977604904, Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: