Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

Dr. Michael Salla: Αποκαλύψεις του Ea/Enki (Anunnaki) για τη φωτιά στη Lahaina, Maui


Dr. Michael Salla:  Η Elena Danaan είχε εμπειρίες επαφής με τον Ea/Enki (Anunnaki) και τον Thor Han (Galactic Fedn) όπου και οι δύο αποκάλυψαν πώς η Lahaina, Maui δέχτηκε επίθεση σε αρπαγή γης και τελετουργική θυσία από την παγκόσμια ελίτ χρησιμοποιώντας stealth δορυφόρους εξοπλισμένους με DEW. Πολύ εύλογο.
Συγκλονιστικές Αποκαλύψεις του Ea/Enki (Anunnaki) για τη φωτιά στη Lahaina, Maui
Ο THOR HAN ΜΙΛΆΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ DEW ΔΟΡΥΦΌΡΟΥΣ
Αύγουστος 28, 2023

Ο Annunaki Prince Ea αποκαλύπτει τους πραγματικούς λόγους πίσω από την πυρκαγιά Lahaina, στο Maui, και ακολουθεί μια εξήγηση από τον Ανώτατο Διοικητή Thor Han Eredyon σχετικά με τους δορυφόρους DEW του βαθέως κράτους [ Deep State DEW ] και πώς μπορεί να παρέμβει η Γαλαξιακή Ομοσπονδία των Κόσμων.
Ανώτατος Διοικητής Thor Han Eredyon----Γαλαξιακή Ομοσπονδία των Κόσμων
Prince Ea / Enki Κληρονόμος της αυτοκρατορίας Annunaki

ΕΠΊΣΚΕΨΗ PRINCE EA ΣΤΟ NIBIRU
20 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2023
Η καρδιά μου ήταν βαριά εκείνο το βράδυ. Το νησί Μάουι είχε γίνει στόχος φρικτών εγκληματικών επιχειρήσεων με στόχο τη γραφική μικρή πόλη Λαχάινα, στόχο επαίσχυντων έργων. Το σύστημα συναγερμού έκτακτης ανάγκης του νησιού απενεργοποιήθηκε πριν από την επίθεση, το νερό κόπηκε, με αποτέλεσμα το θάνατο μεγάλου αριθμού κατοίκων. Οι πυρκαγιές της Lahaina συνέβησαν μόνο στην περιοχή όπου ζούσε η εργατική τάξη και οι φτωχότεροι άνθρωποι, την ίδια γη που οι ντόπιοι αρνήθηκαν να πουλήσουν παρά την παρενόχληση από τους πράκτορες του WEF. Αυτή η οργανωμένη φωτιά δεν άγγιξε τη συνοικία των ελίτ, τα σπίτια και τα αυτοκίνητά τους, αλλά δίπλα στα ανεξήγητα ανέγγιχτα κτήματά τους, στην περιοχή των φτωχών ανθρώπων, τα αυτοκίνητα έλιωσαν στο έδαφος και πολλά κτίρια από χάλυβα έλιωσαν επίσης. Μια κανονική φωτιά δεν είναι αρκετά ζεστή για να λιώσει μέταλλο. Κατευθυνόμενα ενεργειακά όπλα έπληξαν πολλά κτίρια και μετέτρεψαν τον χάλυβα σε σκόνη. Οι απώλειες ζωών ήταν πολύ περισσότερες από ό,τι ανέφεραν τα μέσα ενημέρωσης. Ένας μεγάλος αριθμός παιδιών αγνοούνταν. Η καρδιά μου ήταν βαριά και αγανακτισμένη.
Η πλατφόρμα [εξέδρα] αντιβαρύτητας επιβραδύνθηκε [επιβράδυνε] και σταμάτησε στην είσοδο των βασιλικών τεταρτημορίων, [της βασιλικής συνοικίας], όπου μια κομψή , πλούσια γλυπτή αψίδα, έδωσε πρόσβαση σε μια μεγάλη πεζογέφυρα. Εδώ, ένας άλλος κόσμος ξεκίνησε, εκτός γραμμικού χρόνου, ένας δικός του κόσμος, ο κόσμος των αθανάτων. Κατέβηκα από την εξέδρα, στην είσοδο των διαμερισμάτων του Έα. Καθώς περπατούσα στην πεζογέφυρα, ένιωσα σαν να επανασυνδέθηκα με ένα παλιό κομμάτι του εαυτού μου. Η διαταραχή της Γης και η απογοήτευση και ο πόνος που σχετίζονται με τα γεγονότα που συμβαίνουν εκεί, ήταν πολύ πίσω μου. Δύο ένοπλοι φρουροί μου επέτρεψαν να περάσω από μια τεράστια διπλή πόρτα, σμιλεμένη με όμορφη φυτική συνένωση. Και, ξαφνικά... Ήμουν στον παράδεισο.

Οι μυριάδες χρυσές λάμψεις που χόρευαν στο λαμπερό φως της ημέρας μάγεψαν τις αισθήσεις μου, παρασυρμένες από το απερίγραπτο μείγμα λουλουδιών που τυλίγονταν γύρω μου. Με τα μάτια κλειστά για μια στιγμή, εμπότισα ολόκληρη την ύπαρξή μου, σε όλα τα επίπεδα, με τη συχνότητα της Εδέμ. Κοίταξα τους πολυτελείς κήπους μπροστά μου, από όπου μπορούσα να ακούσω το κελάηδημα των πουλιών. Έκανα το δρόμο μου μέσα από το καθαρό πράσινο, ιριδίζον γρασίδι, στην άκρη των δέντρων. Μπήκα στο τροπικό άλσος και ένιωσα το αισθησιακό υγρό να πέφτει στους ώμους μου και στο πίσω μέρος του λαιμού μου. Πιο μπροστά, βρήκα ένα ξέφωτο με μια μαγευτική λίμνη και μερικά παράξενα αγάλματα γύρω της, φαινομενικά γρύπες. Η καρδιά μου πήδηξε στο στήθος μου όταν άκουσα τη φωνή του Ea.
 
-Καλώς ήρθατε στην Εδέμ του Nibiru. Έστριψα στα δεξιά μου και εδώ ήταν, καθισμένος κάτω από τα τροπικά δέντρα, με τη χρυσή ρόμπα του κομψά απλωμένη σε ένα μαρμάρινο παγκάκι.
-Εα! Αναφώνησα. Είμαι πολύ χαρούμενος που συναντιόμαστε ξανά. Σας ευχαριστώ που κανονίσατε να με πάρετε. Το χρειαζόμουν πραγματικά.
-Ξέρω.
Με κάλεσε, με μια ευγενική κίνηση του χεριού του, να έρθω και να καθίσω δίπλα του στον πάγκο. Καθώς το έκανα, μπορούσα να αισθανθώ την ακτινοβολία του ισχυρού μαγνητικού πεδίου του. Ήταν μεγαλοπρεπής στην ευγενή στάση του. Τα γυμνά χέρια του ήταν στολισμένα με δύο όμορφα χρυσά φίδια και φορούσε δαχτυλίδια σε όλα τα δάχτυλά του. Όπως πάντα, η μαύρη γραμμή μεγένθυνε τα διαπεραστικά ουράνια μάτια του. Ήθελα να μείνω εδώ για πάντα.
-Γνωρίζω, είπε, τι βαραίνει την καρδιά σου. Γνωρίζω τη δραματική παραφωνία της τραγωδίας. Τόσος πολύς πόνος συμβαίνει στο Ki, και έτσι συμβαίνει επίσης παντού στο σύμπαν.
-Μη μου πείτε για την ευρύτερη προοπτική της Πηγής. Δεν μπορώ...
Έσκυψε προς τα εμπρός και έβαλε το χέρι του πάνω στο δικό μου, πράγμα που με έκανε να ανατριχιάσω, και με κοίταξε στα μάτια. Ήταν τόσο κοντά... Ένιωθα σαν να υγροποιήθηκα [ρευστοποιήθηκα] μέσα στην ύπαρξή μου, ανίκανη να πω άλλη λέξη.
-Αυτό που συνέβη στο Κι, συνέχισε, είναι έργο του Σκότους, ο καρπός της σκοτεινής πλευράς του είδους μου. Ναι. Έφυγε, αλλά το έργο του συνεχίζεται μέσω του θεσμού που δημιούργησε, και αυτό τώρα διευθύνεται από ανθρώπους. Δεν έχουν τόσο μεγάλη επιρροή όσο πριν, αλλά εξακολουθούν να έχουν κάποιο είδος εξουσίας. Θα σας πω τι συνέβη σε αυτό το νησί.
Έγειρε πίσω στο κάθισμά του, ενώ έπιασε το χέρι μου πιο σφιχτά. Ένα από τα δαχτυλίδια του με πλήγωνε, αλλά δεν τολμούσα να πω τίποτα. Ήταν σαν να ήμουν ευτυχής που κάποιο είδος ελαφρού σωματικού πόνου έβγαινε από μέσα μου, ως απόσπαση της προσοχής, ο πόνος που υπήρχε στην καρδιά και την ψυχή μου. Πραγματικά με βοήθησε πολύ να εξωτερικεύσω αυτόν τον εσωτερικό πόνο. Μπορούσα να το αισθανθώ να φεύγει πραγματικά από την καρδιά μου, σωματικά, και να συγκεντρώνεται μέσα στα ενωμένα χέρια μας. Εν τω μεταξύ, μου μίλησε.
-Αυτό που συνέβη στο νησί του Μάουι, συμβαίνει συνεχώς σε ολόκληρο τον πλανήτη, για αιώνες. Η πραγματικότητα της σκοτεινής ανθρώπινης οργάνωσης που καίει αυτή την πόλη για να αποκτήσει τα προγονικά εδάφη, που οι κάτοικοι δεν ήθελαν να χαρίσουν, είναι αλήθεια, αλλά καλύπτει κάτι ακόμα πιο σκοτεινό. Όπως αρκετοί γεωμαγνητικοί κόμβοι σε αυτόν τον πλανήτη, η Lahaina ήταν ένας ισχυρός κόμβος θετικού φορτίου υψηλής συχνότητας. Μια φυσική πύλη εκεί οδηγούσε σε μακρινούς προορισμούς όπως το Manahu.
-Οι Πλειάδες...-Πράγματι. Όταν αυτά τα όντα, αυτοί οι σκοτεινοί άνθρωποι, καταλάβουν [κατακτήσουν] μια τέτοια γη, πρέπει να αλλάξουν το μαγνητικό φορτίο της, αντιστρέφοντας την πόλωσή της. Ο τρόπος με τον οποίο προχωρούν είναι με την εκτέλεση μιας ιεροτελεστίας μαζικής κλίμακας ανθρωποθυσιών. Το βίαιο σοκ στο αιθερικό πεδίο, που δημιουργείται από τον τρόμο και τον έντονο πόνο, σωματικό, συναισθηματικό και ψυχολογικό, αντιστρέφει την πολικότητα. Αυτό που συνέβη ήταν ένα μαγικό τελετουργικό αίματος-θανάτου. Μια σκόπιμη σφαγή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο ετεροθαλής αδελφός μου υποκίνησε βίαιους πολέμους που έφεραν ανώνυμα αιματηρά παραπτώματα, συνεχώς, σε όλη την ιστορία του Ki. Αυτά ήταν κάτι περισσότερο από πόλεμοι: ήταν τελετουργίες.
Έτρεμα αλλά ταυτόχρονα ένιωθα τα στενοχωρημένα [ταλαιπωρημένα] συναισθήματά μου να ρέουν αμέσως προς το χέρι μου, περνώντας στο χέρι του Έα μέσα από το αποτύπωμα του δαχτυλιδιού.

-Μπορείς... Ρώτησα, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ το έκανε αυτό;
-Δορυφόρος τους, ναι, μπορώ να επιβεβαιώσω.
-Άμεσο ενεργειακό όπλο;
-Πράγματι, και η χειραγώγηση του καιρού γίνεται από εγκαταστάσεις στο έδαφος.
-Από το CERN;
-Όχι, στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
-Γιατί δεν έκανε κανείς κάτι για να το αποτρέψει;
-Οι δορυφόροι τους είναι stealth. Οι φίλοι σας στη Γαλαξιακή Ομοσπονδία ψάχνουν για αυτούς τους δορυφόρους εδώ και πολύ καιρό. Είναι δύσκολο να εντοπιστούν.
-Ω, θυμάμαι! Πριν από τρία χρόνια, ο Thor Han μου έλεγε ήδη για αυτούς τους δορυφόρους και πώς η Ομοσπονδία προσπαθούσε να αποτρέψει την εγκατάστασή τους σε τροχιά γύρω από τη Γη!

Καθώς μου αποκαλύφθηκε η αλήθεια, μπορούσα τώρα να αισθανθώ ότι ο πόνος στο δάχτυλό μου είχε φύγει, δεν μπορούσα να νιώσω το δαχτυλίδι του Έα να πιέζει το δέρμα μου πια. Απέσυρε το χέρι του κλειστό, σαν να περιείχε τώρα κάτι σε αυτό. Είχα ένα μικρό κόκκινο σημάδι στο δάχτυλό μου, αλλά ο πόνος είχε φύγει, καθώς είχε φύγει και από την καρδιά μου. Ο Ea άνοιξε το χέρι του και μου παρουσίασε μια όμορφη πεταλούδα λαμπρή με όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Αυτός ήταν όλος ο πόνος της καρδιάς μου για τη Lahaina, που είχε αφήσει την ύπαρξή μου και το σώμα μου, μεταλλαγμένο από τον παλιό μου φίλο σε αυτή την υπέροχη εκδήλωση.
-Πετώ! είπε ο Έα, απελευθερώνοντας την πολύχρωμη πεταλούδα.

ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΤΟΥ THOR HAN ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΡΥΦΌΡΟΥΣ ΌΠΛΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΌΜΕΝΗΣ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ
26 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2023


Επέστρεψα στο Excelsior, επισκεπτόμενος τον Thor Han μετά από μια άτυπη συνάντηση με μέλη του Ανώτατου Συμβουλίου που επισκέπτονταν το σταθμό. Καθώς περπατούσαμε στην αγαπημένη μας πεζογέφυρα με θέα τη Γη από ένα μεγάλο παράθυρο κόλπου, ο Thor Han και εγώ συζητήσαμε την πρόσφατη επίσκεψή μου στον Ea με το πλοίο Nibiru και τα τρέχοντα γεγονότα που συμβαίνουν στον μπλε πλανήτη κάτω από εμάς. Αυτό που είχε πει ο Ea για τις ανθρωποθυσίες από το βαθύ κράτος ήταν δύσκολο να το καταλάβουμε..[να το χωνέψει κάποιος]
-Είσαι καλά; ρώτησε ο Θορ Χαν.
-Όχι... Όχι, δεν είμαι καλά, αναστέναξα. Γνωρίζω απ' έξω την πρωταρχική οδηγία, [Prime Directive] αλλά ακόμα... Ακόμα πονάει τόσο πολύ όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, και έχουμε όλα αυτά τα πλοία εδώ.... Παρακολουθούν! Γιατί υπάρχουν ακόμα δορυφόροι DEW εκεί κάτω, σε τροχιά αυτού του πλανήτη;
Ο Thor Han άρπαξε τους αγκώνες μου.
-Ακούστε, είπε. Οι δορυφόροι τους Κατευθυνόμενης Ενέργειας είναι stealth. Γνωρίζετε ότι εργαζόμαστε για την απενεργοποίηση αυτών των δορυφόρων από τη στιγμή που άρχισαν να τους θέτουν σε τροχιά. Θυμάστε, αυτός ο Ρώσος κοσμοναύτης, από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό;
-Ναι φυσικά. (We Will Never Let You Down-2021, σελ.132)
Λοιπόν, δεν ήξερε τίποτα για την πραγματική φύση αυτών των δορυφόρων, αλλά αυτή ήταν μία από τις πολλαπλές επιχειρήσεις μας για να προσπαθήσουμε να σταματήσουμε αυτή τη διαδικασία. Έχουμε πυροβολήσει στο οπτικό πεδίο σε αυτούς τους δορυφόρους μέχρι που τους έκαναν stealth. Από τον Ιούλιο του 2021, η Earth Alliance είναι υπεύθυνη για την προστασία του διαστήματος της Γης από το έδαφος έως την εξωτερική τροχιά, επομένως είναι ευθύνη της να συνεχίσει αυτές τις επιχειρήσεις. Οι επιχειρήσεις της Γαλαξιακής Συμμαχίας ξεκινούν μετά το όριο της εξωτερικής τροχιάς. Η παρέμβαση μιας παγκόσμιας παρέμβασης θα προκαλούσε μακροπρόθεσμα μεγαλύτερη ζημιά από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε. Δεν νομίζετε ότι ραγίζει η καρδιά μας να μην κάνουμε τίποτα για το τι συμβαίνει στο έδαφος αυτού του πλανήτη; Είναι βασανιστικό!-Τι γίνεται με τα εξαφανισμένα παιδιά;
-Είναι ζωντανά. Συνελήφθησαν [οδηγήθηκαν] για εμπορία. Μια επιχείρηση διάσωσης βρίσκεται σε εξέλιξη και όσα καταφέρουμε να σώσουμε θα επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Ο Thor Han μου έδωσε μια επισκόπηση της οργάνωσης των ζωνών παρεμβολής και θεώρησα καλύτερο να καταγράψω ένα επεξηγηματικό βίντεο όταν επέστρεψα στη Γη το επόμενο πρωί:
Μέχρι η Γη να γίνει επίσημα μέλος, η Γαλαξιακή Ομοσπονδία των Κόσμων δεν μπορεί να παρέμβει άμεσα στην πλανητική ζώνη ασφαλείας της Γης, δηλαδή μεταξύ του επιπέδου του εδάφους και της εξωτερικής τροχιάς. Και ο μόνος τρόπος για να γίνετε μέλος είναι ως ένας ειρηνικός πλανητικός πολιτισμός. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Γαλαξιακή Ομοσπονδία των Κόσμων, γνωρίζοντας καλά το πρόβλημα που θα αντιμετώπιζε η Γη στο εγγύς μέλλον, βοήθησε στην κατασκευή ενός μυστικού αμυντικού στόλου από τη δεκαετία του 1940 (US NAVY Solar Warden) και δημιούργησε τη Συμμαχία της Γης, οργανώνοντας σύμμαχο τον στρατό White Hats Earth και τη Γαλαξιακή Ομοσπονδία των Κόσμων. 
Άρθρο της Elena Danaan, 28 Αυγούστου 2023.
https://rumble.com/v3cuwfz-dr.-michael-salla-lahaina-maui.html
==============
σχετικές μας αναρτήσεις
26 Αυγούστου 2023
Πυρκαγιά στη Χαβάη: Εικασίες σχετικά με τη χρήση κατευθυνόμενων ενεργειακών όπλων (DEW)
--------------
 26 Αυγούστου 2023
το νησί Μάουι της Χαβάης θυσιάστηκε, μέσω κατευθυνόμενων ενεργειακών όπλων, για την κατασκευή ενός νησιού έξυπνης πόλης? Θυμίζει τη φωτιά στη Ρόδο
--------
26 Αυγούστου 2023
Τα Ενεργειακά όπλα (EMP) : – κάποτε προϊόντα επιστημονικής φαντασίας – θα αλλάξουν μόνιμα τον πόλεμο του μέλλοντος."Directed Energy Weapons" ενάντια σε υπερηχητικούς πυραύλους & drones.Αλλά σε ποια κατευθυνόμενα ενεργειακά συστήματα DEW, έχουν σήμερα πρόσβαση οι στρατοί σε όλο τον κόσμο?
---------------------------
Κώδικας Μυστηρίων--οι σχετικές εκπομπές

Δεν υπάρχουν σχόλια: