5 Ιουνίου 2022
φωτο: Πιθανώς μια διαφήμιση για το Kentucky Fried Chicken στον κεντρικό σταθμό του Μονάχου
από τον Dagmar Henn
Αυτή η φωτογραφία κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Δείχνει πραγματική διαφήμιση; Τα στοιχεία το μιλούν. Οι επισκέπτες στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μονάχου θα πρέπει να μπορούν να το ελέγξουν αυτό. Αν ναι, είναι η πιο απύθμενη διαφήμιση που έχω δει ποτέ.
Τώρα είναι αλήθεια ή όχι; Μερικές φορές δεν πιστεύεις στα μάτια σου, ειδικά σε περιόδους Photoshop, αλλά αυτή τη φορά είναι περισσότερο το θράσος που προκαλεί την αμφιβολία. Ομολογουμένως, κάποιος που έχει κατακτήσει τα αγγλικά σε σχολικό επίπεδο μπορεί να μην έχει καν συνειδητοποιήσει πόσο απίστευτη είναι αυτή η αφίσα.
[σχετικό δημοσίευμα: Ο εμπειρογνώμονας της Γερμανίας Kamkin σε συνέντευξη στο RT: Η Γερμανία είναι ένα "κράτος υποτελές" στην υπηρεσία ενός "κράτους απατεώνων"
γνώμη]
Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται η εικόνα, είμαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό, γιατί τον ξέρω εδώ και δεκαετίες, τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μονάχου. Και η αφίσα που κρέμεται από το ταβάνι; "Οι νεοσσοί από την Ουκρανία είναι πολύ ευπρόσδεκτοι στη Γερμανία", λέει, και μπορείτε να δείτε το πρόσωπο του άνδρα από το λογότυπο Kentucky Fried Chicken κάτω από ένα τυλιγμένο σεντόνι που συνδέει ένα πάπλωμα και πίσω από το κεφάλι του άνδρα ένα διπλό κρεβάτι με μια ελεύθερη πλευρά ...Λοιπόν, η αναζήτηση για την πηγή κατέληξε σε έναν προηγουμένως άγνωστο ιστότοπο που ονομάζεται oopstop.com.
https://oopstop.com/kfc-put-up-posters-in-germany-inviting-chicks-from-ukraine-to-bed/
Η διεύθυνση IP οδηγεί στο Delft στην Ολλανδία, αλλά οι συντάκτες του ιστότοπου, αν τα ονόματα είναι σωστά, είναι πιθανώς Ινδοί.
Αλλά πίσω στην εικόνα. Το Chicks είναι συντομογραφία του Chicken, που σημαίνει νεοσσοί. Αλλά είναι επίσης ένας όρος για τις γυναίκες και το λεξικό Merriam Webster τον περιγράφει ως «ανεπίσημο και μερικές φορές προσβλητικό». Είναι επίσης κατανοητό ότι η ισπανική λέξη "chica" για το νεαρό κορίτσι είχε επιρροή.
[Άφιξη Caliberhttps://twitter.com/AufMessers/status/1531754436640624642?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1531754436640624642%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fde.rt.com%2Fmeinung%2F140248-fake-oder-echt-werbung-in-muenchen%2F
@AufMessers
⚡🇩🇪Μύνχεν. Οι νεοσσοί από την Ουκρανία είναι πολύ ευπρόσδεκτοι στη Γερμανία.
Και τι εννοούσαν με αυτό το KFC και το Booking; Δεν είναι το ίδιο εδώ; Σεξισμός, τουλάχιστον;
🤔 9:48 μ.μ. 31 Μαΐου 2022]
Σε κάθε περίπτωση, ο Chick συναναστρέφεται νεαρές γυναίκες. Το λογότυπο του KFC απεικονίζει έναν σαφώς μεγαλύτερο άνδρα. Το λογότυπο της Booking.com , μιας διαδικτυακής πλατφόρμας για κρατήσεις δωματίων ξενοδοχείων , βρίσκεται επίσης στη διαφήμιση . Οι νεοσσοί από την Ουκρανία είναι πολύ ευπρόσδεκτοι στη Γερμανία.
[σχετικό δημοσίευμα: Lvov: Παραδόσεις βοήθειας του ΟΗΕ για Ουκρανούς πρόσφυγες - αλλά όχι εάν μιλούν ρωσικά]
Νεαρή γυναίκα, γέρος, δωμάτιο ξενοδοχείου, διπλό κρεβάτι, ποιο είναι το άθροισμα όλων αυτών; Επιπλέον, η διαφήμιση έχει ετικέτα στα Αγγλικά, ή Αμερικάνικα, που αφενός ταιριάζει στο Kentucky Fried Chicken, αφετέρου όμως μεταφέρει μια στάση κυριαρχίας. Ο γέρος παίρνει ένα φρέσκο κοτόπουλο στο κρεβάτι του. Ή σε κρεβάτι ξενοδοχείου. Άλλωστε δεν πρόκειται για σχέση.
Επιπλέον, είναι μια αλυσίδα γρήγορου φαγητού. Η αλυσίδα των ενώσεων που ανοίγει από εδώ είναι σχεδόν ατελείωτη. Σίγουρα όμως ασέβεια.
Ο αριθμός γίνεται πολύ τολμηρός όταν συμπεριλάβετε την τοποθεσία. Άλλωστε, ο κεντρικός σταθμός του Μονάχου ήταν το σκηνικό για την ευπρόσδεκτη παραγωγή το καλοκαίρι του 2015. Επτά χρόνια μετά, δεν υπάρχουν πια αρκουδάκια, απλώς μια ξεκάθαρη ανάθεση. Το καλωσόρισμα για τους Ουκρανούς εκτελείται οριζόντια. Γέροι σε κρεβάτια ξενοδοχείου.[Ντμίτρι Πολυάνσκι
@Dpol_un
Ρωσικός κυβερνητικός αξιωματούχος
Άποψη του αεροδρομίου του Μονάχου. Πολύ ενδεικτικό της πραγματικής στάσης απέναντι στους Ουκρανούς στην Ευρώπη!🤦🏻♂️
σχήμα 1:16. 4 Ιουνίου 2022]
Μπορεί αυτό να είναι αληθινό; Σαν μια αφίσα "φρέσκες πόρνες στην πόλη"; Φυσικά, με κάθε κύμα μετανάστευσης, ένα μέρος καταπίνει η σκιώδης αγορά, είτε πρόκειται για έγκλημα είτε για πορνεία. Το 2015 ήταν κυρίως rent-boys, εξάλλου ήταν κυρίως νέοι άνδρες που ήρθαν. Αυτό είναι μια παρενέργεια του γεγονότος ότι σε αυτή τη χώρα αρέσει να φωνάζει καλωσόρισμα, αλλά στην πράξη θέλει περισσότερο οδηγούς πίτσας και υπηρέτριες, φτηνούς, πρόθυμους και ανυπεράσπιστους, και της αρέσει να ασκεί πίεση σε ημιτελικά παράνομες δραστηριότητες χωρίς να έχει ούτε ένα κατάλυμα. είναι εξασφαλισμένη. Κάτι που φάνηκε από τις πολλές όμορφες ιστορίες όταν οι Σύροι που ήρθαν πριν από χρόνια πετάχτηκαν έξω από τα καταφύγια για να ανοίξουν δρόμο για τους Ουκρανούς.
[σχετικό δημοσίευμα:Το Κίεβο απαιτεί γερμανικά υποβρύχια και πυραυλικά συστήματα ]
Παρεμπιπτόντως, κατέβασα τη φωτογραφία και την είδα σε μεγέθυνση οκτώ φορές, δηλαδή αρκετά μεγάλη για να δω τα μεμονωμένα pixel και δεν ανακάλυψα κανένα τεχνούργημα. Οπότε είτε είναι καλή δουλειά είτε είναι πραγματική εικόνα. Σε κάθε περίπτωση, η Booking.com έχει ένα δελτίο τύπου στην ιστοσελίδα της από τον Μάιο ότι η Conchita Wurst είναι πλέον «Ambassador», δηλαδή πρέσβειρα, δηλαδή διαφημιστικό μέσο της εταιρείας.
https://www.queer.de/detail.php?article_id=42002
Είναι τότε αδιανόητο ότι αυτή η αφίσα –στο κάτω κάτω, το άρθρο που συνδέεται με τον Wurst παραπέμπει επίσης στον συσχετισμό ξενοδοχείο/γρήγορο σεξ, τον ίδιο συνδυασμό που παράγει η αφίσα– να είναι αληθινή;
Ίσως η αφίσα να έμοιαζε διαφορετικά, αν αυτό το κεφάλι του Kentucky Fried Chicken ανήκε σε ένα νεαρό κυνηγό παλικάρι αντί για ένα παλιό γκαζέ. Αλλά είναι ακόμα χειρότερο - ο ηλικιωμένος, γενειοφόρος άνδρας ονομάζεται συνταγματάρχης Σάντερς, ο οποίος στη συνέχεια συσκευάζει και τον στρατό στο πακέτο των ιδεών, και βρίσκεστε στους οίκους ανοχής της Μπανγκόκ.
Παρεμπιπτόντως, δεν μπορείτε να ελέγξετε τίποτα στον ιστότοπο του KFC. Η εταιρεία υπάρχει, αλλά το τμήμα Τύπου προφανώς δεν υπάρχει πια, η τελευταία αναφορά χρονολογείται από το έτος 2000. Αυτό αφήνει την υποψία ότι έγινε προσπάθεια να γίνει μια φτηνή διαφημιστική καμπάνια με μια κατάφωρα προσβλητική αφίσα για τις αντενδράσεις, οι οποίες Τουλάχιστον μεγαλύτεροι άγαμοι άντρες να συμπάσχουν με το Kentucky Fried Chicken. Στη συνέχεια, το υπόλοιπο κοινό τιμολογείται με το «κακή δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα» και αν οι Ουκρανοί αισθάνονται προσβεβλημένοι που δεν ταιριάζουν στη θέση που τους αναλογεί στη σειρά, μπορείτε πάντα να απολύσετε τον ασκούμενο που το ονειρεύτηκε τον Has. Που σημαίνει επίσης: Αν είναι πλαστό,
[σχετικό δημοσίευμα: Πάρα πολλά ψεύτικα τρόμου; Η Ουκρανία απέλυσε επίτροπο για τα ανθρώπινα δικαιώματα ]
Αλλά θα ταίριαζε. Σε όλη την υποκρισία. Σχετικά με την περιφρόνηση για τα ανθρώπινα όντα που στην πραγματικότητα βρίσκεται πίσω από την επιμονή στην «αλληλεγγύη με την Ουκρανία», επειδή κοστίζει μόνο ανθρώπινες ζωές χωρίς λόγο· στην περιφρόνηση που επιδεικνύεται από το γεγονός ότι επανειλημμένα, οι άνθρωποι βυθίζονται για να μείνουν κάτω από γέφυρες, και στην περιφρόνηση των γυναικών, που τονίζονται με αστερίσκους και παρόμοιους ελιγμούς σε κάθε κείμενο, αλλά εξακολουθούν να λαμβάνουν λιγότερους μισθούς και διατηρούνται στη φτώχεια ως μονογονείς.
Γι' αυτό σχεδόν πρέπει να είστε ευγνώμονες για αυτό το πράγμα επειδή αποκαλύπτει τόσα πολλά - αν δεν ήταν τόσο χονδροειδές.
πηγή 5-6-22
https://de.rt.com/meinung/140248-fake-oder-echt-werbung-in-muenchen/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου