Διεθνής έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα και σε
άλλες χώρες, έδειξε ότι τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στη χώρα μας
διαθέτουν ήδη τουλάχιστον δύο τηλεοπτικές συσκευές, παρόλα αυτά κάνουν
σχέδια, ώστε τα επόμενα να αγοράσουν μία καινούρια.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της εταιρίας Toshiba:
-Περίπου το 81% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που διαθέτουν οι Έλληνες, ανά κατηγορία προϊόντος, είναι CRT (40%), LCD (38%), LED (9%) κ.α.
-Περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία, με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1.500 - 2 .500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34% ή πάνω από 2.501 ευρώ σε ποσοστό 31%).
-Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών (87%) και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι βασικές πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες για την ενημέρωσή τους.
-Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποιά τηλεόραση θα αγοράσει, ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα.
-Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι, σύμφωνα με την έρευνα, η ποιότητα της εικόνας και η φήμη της μάρκας (brand name), ενώ η σύσταση από άλλους καταναλωτές παίζει πολύ μικρό ρόλο.
-Η έρευνα της εταιρίας TNS Pentor για την αγορά τηλεοράσεων πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία), σε δείγμα ανθρώπων 20-60 ετών, στο χρονικό διάστημα 24 Νοεμβρίου - 15 Δεκεμβρίου 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου