Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ - ΚΑΤΑ ΤΣΙΠΡΑ - ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ


Ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ροδόπης Αχμέτ Χατζηοσμάν, ο εκλεγείς με τον ΣΥΡΙΖΑ στην Ροδόπη Αϊχάν Καραγιουσούφ, ο εκλεγείς με τον ΣΥΡΙΖΑ στην Ξάνθη Χουσείν Ζεϊμπέκ και ο υποψήφιος με την ΔΗΣΥ Ιλχάν Αχμέτ που σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές αύξησε σημαντικά τις ψήφους του, σχολίασαν στην εφημερίδα Μπιρλίκ τα εκλογικά αποτελέσματα.
 Επίσης σήμερα οι τρεις βουλευτές επισκέφτηκαν την Ένωση Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής (GTGB) όπου δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του προέδρου του συλλόγου Κοράι Χασάν και των Δυτικοθρακιωτών Τούρκων που ήταν στην αυλή. Τράβηξαν μαζί με τον πρόεδρο της GTGB Κοράι Χασάν αναμνηστικές φωτογραφίες.
 ΑΧΜΕΤ ΧΑΤΖΗΟΣΜΑΝ : ¨ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ¨
 Ο εκλεγείς με το ΠΑΣΟΚ Ροδόπης Αχμέτ Χατζηοσμάν έκανε στην εφημερίδα Μπιρλίκ μια σύντομη δήλωση σχετικά με τα εκλογικά αποτελέσματα. Στην δήλωση του ανέφερε τα εξής :
 Εκφράζω τα ατελείωτα ευχαριστώ μου στους Τούρκους ομογενείς μου που μου έδωσαν πάλι το δικαίωμα να εκπροσωπώ την μειονότητα μας. Το επόμενο διάστημα θα είναι δύσκολο. Σε αυτό το δύσκολο διάστημα θα συνεχίσω να αγωνίζομαι ώστε να μπορέσω να μπορέσω να φανώ επωφελής στα θέματα των ανθρώπων μου, να συμβάλω στην επίλυση τους και να φανώ αντάξιος της στήριξης που μου παρείχαν. Οι εκλογές αυτές είθε να βγουν επωφελείς για την μειονότητα μας και την χώρα μας.
 ΑΙΧΑΝ ΚΑΡΑΓΙΟΥΣΟΥΦ : ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΑΤΕΣ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
O εκλεγείς με τον ΣΥΡΙΖΑ στην Ροδόπη Αϊχάν Καραγιουσούφ έκανε δηλώσεις γύρω από τις εκλογές και άλλα θέματα στην εφημερίδα Μπιρλίκ.
Ο Αϊχάν Καραγιουσούφ στην δήλωση του είπε τα εξής :
 
¨Αυτές οι εκλογές είχαν ένα αναμενόμενο για μένα αποτέλεσμα. Μάλιστα περίμενα ακόμη περισσότερες ψήφους. Αλλά δεν μπορέσαμε να γίνουμε επαρκώς πειστικοί, για αυτό πήρα ένα ποσοστό ψήφων αρκετά κάτω από αυτό που περίμενα. Φυσικά και ποτέ εκ τούτου δεν αισθάνομαι και δεν πρόκειται να αισθανθώ κάποια δυσαρέσκεια απέναντι στον κόσμο μου.
……………….
Ελπίζω από τώρα και μετά εάν υπάρξουν εκλογές, να ψηφίσουν πιστεύοντας περισσότερο στην ίδια βούληση και στην καρδιά τους. Διότι στην πολιτική γίνονται απάτες και είμαι σίγουρος πως ο κόσμος πήρε το μάθημα του και απέκτησε εμπειρία.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω το εξής. Μπορεί στο μυαλό του λαού μας να υπάρχουν κάποια ερωτήματα. Εγώ πάντοτε ενεργοποιήθηκα εντός των εκλεκτών συλλόγων της μειονότητας μας και συνέβαλα σε αυτούς. Κατά την περίοδο την προεκλογική ποτέ δεν επισκέφτηκα όποιον από αυτούς. Διότι ήμουν ενάντιος στην χρήση τους ως προεκλογικό υλικό. Στο διάστημα που δεν ήταν προεκλογική περίοδο πάντοτε ήμουν εντός των συλλόγων. Και μετά την εκλογή θα συνεχίσω να είμαι σε διάλογο με αυτούς τους συλλόγους μας. Διότι εγώ πιστεύω πως οι σύλλογοι αυτοί πραγματικά έχουν προσφέρει υπηρεσίες.¨
 
Χουσεΐν Ζεϊμπέκ : ¨Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου και όλους τους ομογενείς μου που μας ψήφισαν¨
Ο εκλεγείς με τον ΣΥΡΙΖΑ στην Ξάνθη Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, έκανε στην εφημερίδα Μπιρλίκ μια δήλωση σχετικά με τις εκλογές. Ο Χουσεΐν Ζεϊμπέκ στην δήλωση του είπε :
¨Καταρχήν εκφράζω τις απεριόριστες ευχαριστίες μου στον μειονοτικό ψηφοφόρο. Στις εκλογές υπήρξε μια ομαδική εργασία, μπορεί εμείς να φαινόμασταν αλλά πίσω μας έτρεξαν πολύ αξιόλογοι φίλοι μας, υπήρξαν πολύ ανώνυμοι ήρωες, και αυτό ήταν μια ομαδική δουλειά. Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου και όλους τους ομογενείς μου που μας ψήφισαν. Διότι μας οδήγησαν σε μια πολύ μεγάλη νίκη.
Εμείς ως κόμμα στην Ξάνθη ήρθαμε πρώτοι, και εγώ έγινα βουλευτής καθώς πήρα τις περισσότερες ψήφους. Αλλά και σε όλη την Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό το πήραμε στην Ξάνθη. Αυτό είναι για μένα μια μεγάλη χαρά. Φυσικά πίσω από αυτή τη χαρά έχω συνείδηση του τι με περιμένει. Στις πλάτες μας υπάρχει μια μεγάλη ευθύνη και βάρος.
Θα δουλέψουμε και θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για να μπορέσουμε να είμαστε επωφελείς για την κοινότητα μας. Ξέρουμε πως η δουλειά μας είναι δύσκολη. Δεν τα βλέπουμε ρόδινα. Έχουμε όμως διάθεση για δουλειά και μακάρι με αυτόν μας τον αγώνα να βγούμε επωφελείς.
Επίσης ένα άλλο χαρμόσυνο σημείο ήταν η εκλογή στην Κομοτηνή του πολύ αξιόλογου φίλου μας Αϊχάν Καραγιουσούφ. Επικεφαλής μας είναι και ένα άλλο έμπειρο όνομα, ο Αχμέτ Χατζηοσμάν. Πιστεύουμε πως ενώνοντας και οι τρεις την ισχύ, την εμπειρία και τον δυναμισμό μας, θα πετύχουμε και για τα μειονοτικά θέματα και για τους νομούς μας¨.
 
Ο ΙΛΧΑΝ ΑΧΜΕΤ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΠΙΡΛΙΚ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Ο Ιλχάν Αχμέτ στην εφημερίδα Μπιρλίκ δήλωσε τα εξής :
¨Καταρχήν επιθυμώ να ευχαριστήσω όλους τους ομογενείς μας που μας στήριξαν και μας ψήφισαν. Αποδείχτηκε ότι οι πολλές αυτές ψήφοι που δόθηκαν σε εμάς δεν πήγαν χαμένες. Διότι εάν δεν ήμουν υποψήφιος και οι ψήφοι αυτές δεν ερχόταν σε εμάς, το ΠΑΣΟΚ θα αύξανε κι άλλο τις ψήφους του στην περιοχή και έτσι θα εμποδιζόταν η εκλογή δεύτερου Τούρκου υποψηφίου στην περιοχή.
Όπως ξέρετε αυτή την στιγμή οι ψήφοι του ΣΥΡΙΖΑ είναι μόνο 4.500. Εάν εγώ δεν ήμουν υποψήφιος το ΠΑΣΟΚ θα ερχόταν πρώτο στην περιοχή και έτσι θα εμποδιζόταν η είσοδος ενός ακόμη Τούρκου ομογενή μας στην βουλή.
Δεύτερον βλέπω πως η πρόταση μου για την έξοδο της μειονότητας από την οικονομική κρίση έγινε δεκτή από τον κόσμο. Αυτές οι 11 χιλιάδες ψήφοι υπήρξαν πρωτιά στον νομό Ροδόπης και βλέπω έτσι πως ο κόσμος το στήριξε.
Εγώ λόγω της στήριξης τους θα συνεχίσω να τους βοηθώ. Εύχομαι στην νέα κυβέρνηση να έχει επιτυχίες ώστε να πραγματοποιήσει αυτά τα σχέδια. Εμείς όμως σαν μειονότητα θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση. Εάν τις επόμενες 15 μέρες δεν μπορέσει να στηθεί κυβέρνηση θα προκηρυχθούνε πρόωρες εκλογές.
Η είσοδος στην Αθήνα στην βουλή της ακροδεξιάς και ταυτόχρονα η παρουσία των αντιευρωπαϊκών κομμάτων στην βουλή προκάλεσαν ανησυχία στις αγορές της Ελλάδας και στην Ε.Ε. Η βραδινή μου λύπη μετατράπηκε σε ανησυχία σήμερα. Ελπίζουμε πως οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στην μειονότητα και στην χώρα μας να με διαψεύσουν. Μάλιστα ελπίζω σύντομα να απομακρυνθεί αυτή μου η αγωνία¨.
 Εφ. Μπιρλίκ 7-5-2012/Tourkika Nea

Δεν υπάρχουν σχόλια: