Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ και όλοι κοιτάνε τις πρωθυπουργικές καρέκλες ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΓΩ !!!

 Σε 11 μέρες από τώρα έχουμε τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ όπου θα συζητηθεί το θέμα των Σκοπίων (για το όνομα Μακεδονία και την είσοδο στη συμμαχία). Μήπως μπορείτε να μου πείτε ποιος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα και ποια μάχη θα δώσει για να μην κλέψουν το όνομα Μακεδονία;
Ολοι κωφεύουν και σιωπούν!!! Ακόμα και πάλαι ποτέ "Μακεδονομάχος" Αντωνάκης Σαμαράς με την ΠΟΛΑΝ !!!


ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ


Σταματήστε επιτέλους να βιάζεται την Ιστορία ! Αν θέλετε να συνεχίσετε να είστε γείτονες μας αποδεχθήτε ΟΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !!!


Με γνωρίζεις ποιος είμαι και από την Μπανια Λουκα και από την Πριστινα ! Λοχαγός Jura (Юра) !!! Μπορούμε να ζήσουμε ειρηνικά σαν γείτονες ΜΟΝΟ αν αλαξετε τακτική στο θέμα του ονόματος και τα παραγωγα του! ΑΛΛΟΙΩΣ ετοιμάσου να με υποδεχθείς προσεχώς Εγώ και η ομάδα μου, ας λείπει ο Ζελικο, γνωρίζεις πολύ καλά Μίστερ Γκρουέφσκι ότι μπορούμε σε 2 μέρες να κάνουμε τα Σκόπια ΟΙΚΟΠΕΔΑ !!!!!!


Δεν μας φταίει όμως σε τίποτα ο ΛΑΟΣ των Σκοπίων ο οποίος όπως και ο Ελληνικός πληρώνει λάθη των Κυβερνήσεων του! γι'αυτό πάρτε συνετές αποφάσεις στην σύνοδο του ΝΑΤΟ για να μη με ΔΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ !!!


Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !!!


Β. Δ.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΜΕ ΤΙΣ 54 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΕΡΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"!

Δεν υπάρχουν σχόλια: