Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ελένη Ζώτου:ΘΕΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ



Κατάργηση παρελάσεων
 
Κατάργηση Θρησκευτικών από τα σχολεία

Κατάργηση Ορκου απο Στρατό, Δικαστήρια κτλ
Ανέγερση Τζαμιών!!

Να χορηγηθει άσυλο σε όλους τους Λαθρόμετανάστες

Να σταματήσουν οι επιχειρήσεις «σκούπα».

συγκρότηση σε μόνιμη βάση κοινωνικών υπηρεσιών και υπηρεσιών φροντίδας, με σκοπό την κοινωνική ένταξη νεοεισερχόμενων αλλά και μόνιμα εγκατεστημένων μεταναστών.

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ .... ΧΕΣ***ΝΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
 
 skeftomasteellhnika

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άν είναι αλήθεια όλα αυτά λάθος τους! αλλά ΟΧΙ και στο φασισμό της χα που παντρεύει Αρχαία Ελλάδα με γερμανοφασίστες για να έρθει πιο κοντά στους Έλληνες! και αυτή να διαλίσει τη φυλή των Ελλήνων θέλει! να δεχτώ οτι ο χαιρετισμός τους είναι αρχαιοελληνικός να δεχτώ το μαίανδρο! Αλλά δε δέχομαινα προσκυνάω και το χιτλερ!κουνήστε το κεφάλι σας δεξιά αριστερά και σκεφτείτε συμβαδίζουν αυτά ή κάποιο λάκο έχει η φάβα!

Ανώνυμος είπε...

για ποιες Θέσεις ΣΥΡΙΖΑ αναφέρεστε τη στιγμή που η συγκεκριμένη είναι υποψήφια του ΛΑΟΣ;; http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2012/04/blog-post_7819.html

Ανώνυμος είπε...

Η συκγεκριμένη είναι του ΛΑ.Ο.Σ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχω ανεβάσει 3 φορές οτι αυτή ΔΕΝ είναι του ΣΥΡΙΖΑ αλλά του ΛΑ.Ο.Σ και δεν ανεβάζεται το σχόλιο μου! ειλικρινά θα μάθουν ΟΛΟΙ οτι το blog σας δεν είναι φερέγγυο και αντικειμενικό! και όταν λέω όλοι εννοώ ΟΛΟΙ!!

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Λίγοι υπομονή φίλοι μου μέχρι να μπει κάποιος διαχειριστής να εγκρίνει τα σχόλιά σας...δεν αποκρύπτονται σχόλια...αργεί κάποιες φορές η έγκριση... ευχαριστούμε

HR

Ανώνυμος είπε...

Το όνομα αυτό δεν υπάρχει σε κανέναν κομματικό συνδιασμό. Ελέγξτε τα ψηφοδέλτια της 6ης Μαϊου 2012 και δεν θα τη βρείτε πουθενά, την κυρία Ζώτου Ελένη! Πόσο μάλλον στο Λαός!