Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΝΕΦΕΛΗ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ



Γεια σας με λενε Νεφελη Αναγνωστοπουλου ειμαι 15 χρονων. 


Αγαπαω παρα πολυ τα ζωα ειναι η ζωη μου και απο μικρη βοηθαω τα ζωα ακομα και πουλια ποτικια γατες σκυλια οτι βρισκω στο δρομο το παιρνω το κρατω μεχρι να του βρω σπιτι.Ελπιζω να υπαρχει μια λυση για να τους δωσουμε την βοηθεια μας οι αλητες δεν τους αξιζουν να ζουν προτιμω να ζουν τα ζωα παρα απο τους ανθρωπους.Ενα καλοκαιρι ειχα παει σε ενα εξοχικο σπιτι κοντα στην θαλασσα εκει υπηρχαν παρα πολλα σκυλακια μικρα και μεγαλα μια μερα η γειτονισα μου πηρε 3 υπεροχα κουταβακια και μου ζητησε η κυρια να τα βαφτισω και τους εδωσα 3 γλυκα ονοματα επαιζα καθε μερα μαζι του ακομα και με το σκυλο μου τον Αρη ξαφνικα την επομενη εβδομαδα η γειτονισα ουριαξε και η μαμα μου ειπε να μην παω την ρωταω γιατι; και πηγαινω να δω μονη μου η ιδια τρομαξα εκλαψα στεναχωριθηκα και τα πηρα αγρια το ενα σκυλακι ηταν κρεμασμενο το δευτερο κομματισμενο και το τελευταιο γεματο με σφαιρες ειχα βρει εναν αλητη να βαραει ενα σκυλακι μωρο με ξυλο φωναξα καταφερα να τον διωξω και το σκυλακι καταφερε να ζησει τον πηγα σε γιατρο δεν ειχε κτηνιατρο και δε ειχα την δυναμη να τον χασω λιποθυμησα οταν μου ειπαν οτι θα ζησει ειχα τεραστιο τρομο στο αιμα μου η μαμα μου δεν το ηξερε γιαυτο δεν της το ειχα πει ποτε και ελπιζω να εχετε το θαρρος να μαζεψετε τα ζωα να τα πατε καπου σε ασφελες μερος που να μην υπαρχουν αλητες.Σας δινω την βοηθεια μου να σωσουμε τα ζωα οπου υπαρχουν να τα παιρνουμε να τους δωσουμε αυτο που τους αξιζουν ενα αφεντικο ενα σπιτι αγαπη φαγητο σιγα λιγα πραγματα ειναι και δεν μπορειτε να το κανετε; που ειναι το προβλημα;εγω θα του εδινα τα παντα σας παρακαλω βοηθηστε με να τα βοηθησω...


ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΑΓΑΠΗΣΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ!!!!


από σχόλιό της στο ιστολόγιό μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: