Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Ἡ χθεσινὴ ὀρκομωσία τῶν τεχνικῶν Ὑπαξιωματικῶν ἀεροπορίας - video




Ὁρκίζομαι νὰ φυλάττω πίστιν εἰς τὴν πατρίδα. Ὑπακοὴ εἰς τὸ Σύνταγμα τοὺς νόμους καὶ τὰ ψηφίσματα τοῦ κράτους. Ὑποταγὴν εἰς τοὺς ἀνωτέρους μου. Νὰ ἐκτελῶ προθύμως καὶ ἄνευ ἀντιλογίας τὰς διαταγᾶς τῶν. Νὰ ὑπερασπίζω μὲ πίστην καὶ ἀφοσίωσιν, μέχρι τῆς τελευταίας ρανίδος τοῦ αἵματός μου, τὰς Σημαίας. Νὰ μὴ τὰς ἐγκαταλείπω μηδὲ νὰ ἀποχωρίζομαι ποτὲ ἀπ’αὐτῶν. Νὰ φυλάττω δὲ ἀκριβῶς τοὺς στρατιωτικοὺς νόμους. Καὶ νὰ διάγω ἐν γένει ὡς πιστὸς καὶ φιλότιμος στρατιώτης.

orthodoxia-ellhnismos

Σχόλιο: Και τι γίνεται όταν τα ψηφίσματα του εκάστοτε κυβερνήτη είναι ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ; Και τι γίνεται όταν οι διαταγές των ανωτέρων είναι ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ με την πίστιν εις την πατρίδα. Και τί γίνεται όταν ο ανώτερός μου μου λέει να αφήσω την σημαία και να πώ πως την πήρε ο άνεμος. Τι υπερισχύει πιο πολύ; Ο ανώτερος ή η σημαία και η πίστη στην πατρίδα μου;

Εμείς ένα έχουμε να πούμε στους κυρίους και τις κυρίες εκεί...αν πήγαν για να βολευτούν και να βγάλουν χρήματα προς διαβίωση επέλεξαν ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ....ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ.

Δεν μιλούμε για τους μάχιμους αλλά για τους άκαπνους γραφειάδες..ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: