Δεν κρύβει τη χαρά της η «Gumhuriet» με τις δηλώσεις του δημάρχου μας. Αναδημοσιεύουν τα «Turkish Greek News»: «Με έναν Γερμανό δεν έχω κανένα κοινό σημείο, αλλά με έναν Τούρκο έχω ένα σωρό (…) μοιράζουμε την ίδια ιστορία, ο τρόπος ζωής μας είναι ίδιος, το φαγητό μας είναι ίδιο (…) με εκδηλώσεις θέλουμε να αποδείξουμε και στους λαούς κατά πόσο μοιάζουν μεταξύ τους».
Και άλλα τέτοια ωραία είπε ο κυρ Γιάννης. Προ ημερών είχε πει ότι «ταιριάζει περισσότερο με έναν Αλβανό και Σκοπιανό, παρά με έναν Σουηδό». Σε επόμενη συνέντευξή του ελπίζεται να πει ότι ταιριάζει και με Θεσσαλονικιό.
Ότι έχουμε τον ίδιο τρόπο ζωής με τους Τούρκους είναι πασιφανές. Κι εμείς παντρεύουμε τα κορίτσια μας σε ηλικία 9 ετών, δέρνουμε όποιες κυρίες φορούν μίνι (όπως στην Κωνσταντινούπολη), οι ιερείς μας λένε από τον άμβωνα ότι την απεργία την απαγορεύει ο Θεός κι εμείς ως ευσεβείς υπακούμε, στα Μέσα Μεταφοράς απαγορεύουμε να κάθονται δίπλα-δίπλα άντρες και γυναίκες (στον σύγχρονο ταχυ-σιδηρόδρομο), και στα σχολεία, όπου υπάρχουν κοινές αυλές, δεν επιτρέπεται να πλησιάζουν τα αγόρια τα κορίτσια λιγότερο από 45 εκ.
Είναι σαφές λοιπόν ότι ζούμε με τον ίδιο τρόπο. Άλλωστε αυτό φάνηκε και από μια έρευνα του πανεπιστημίου Μπαχτσεσεχίρ (και δημοσίευσε η εφημερίδα «Ράντικαλ»), όπου στο ερώτημα «είναι αποδεκτό ένας άνδρας να έχει περισσότερες από μία γυναίκες», το 23% απάντησε «Ναι» (αυτό το ποσοστό το 2009 ήταν 11%). Την ίδια άποψη είχαν και το 20% των γυναικών! (η γυναίκα μου έχει μια μικρή αντίρρηση, αλλά είναι αντιδραστικός τύπος). Τους θαυμάζω πάντως. Εμείς μία δεν αντέχουμε, αυτοί θέλουν τέσσερις.
Υπήρχε όμως κι άλλο ερώτημα που δείχνει τις ομοιότητες της ζωής των δύο λαών: «Κάποιες γυναίκες αξίζει να δέρνονται από τους άντρες τους;». Το ποσοστό αυτών που συμφωνούσαν κατά το 1996 ήταν 19%. Το 2011 έφτασε στο 30%. Αγρίεψαν τα πράγματα.
Έτσι, λοιπόν δήμαρχε, μετά απ’ αυτές τις πασίδηλες ομοιότητες, μπορείς να αποδείξεις «στους λαούς πόσο μοιάζουν μεταξύ τους», όπως δήλωσες. Οι προσπάθειες των ισχυρών υποστηρικτών σου για «Διεθνή» Θεσσαλονίκη θα ευοδωθούν, αφού δεν το πέτυχαν το 1912 (και πρόσεξε, δεν γράφω ούτε «πολυεθνική», ούτε «πολυπολιτισμική, για «διεθνή» γράφω).
Αυτή η υπόθεση που ανέδειξε το κατερινιώτικο μπλογκ “lefteria”, έχει γούστο. Ο Παπαστεργίου, τελευταίος νομάρχης Πιερίας, μια μέρα πριν από τη λήξη της θητείας του, νομιμοποίησε το αυθαίρετο εξοχικό που έχει στη Φτέρη, σε οικισμό αυθαίρετο (100 κατοικίες!).
Εμείς προσθέτουμε, ότι έτσι λύθηκε η απορία μας, για ποιο λόγο ασφαλτόστρωσε η Νομαρχία Πιερίας τον δασικό δρόμο για τη Φτέρη, αφού θεωρητικά δεν υπάρχει εκεί χωριό. Έχει εκεί ο νομάρχης το νόμιμο σπίτι του. Και οι άλλοι 99 τα παράνομα.
Καλλισθένης
1 σχόλιο:
για σταθειτε ρε παιδια, δεν ψηφιστηκε απο τα ζωα τους θεσσαλονικεις; κι οποιος θελει ας φερει αντιρρηση οτι δεν ειναι ζωα.
ο μπουταρης ειναι τιμιος τουλαχιστον και το λεω σοβαρα, οποιος θυμαται ξερει οτι ολα αυτα τα ελεγε πριν εκλεγει και ειναι σπανιο αυτο, και παρολα αυτα ψηφιστηκε. πρεπει καποτε να αναγνωρισουμε οτι ειμαστε ζωα, και λιγα μας κανουν αν σκεφτουμε τι ειμαστε. και στο κατω-κατω ποιος αντιδρα; εκτος απο μεμονωμενους σκεπτομενους, πεστε μου τον εχουν πλακωσει στα γιαουρτια και στο κυνηγι οι θεσσαλονικεις; οχι. μαλλον τον θελουν, τι προβλημα εχουμε εμεις λοιπον, αν αυτοι γουσταρουν να ενωθουν με την τουρκια η την βουλγαρια; παρτε το χαμπαρι ο πρωτος προδοτης ειναι ο ελληνικος λαος. αν δεν ηταν ετσι δενθα μπορουσαν να γινουν ολα αυτα μονο απο τον γιωργακη, τους κολητους του τον μπουταρη, ...τον καμινη; αυτον που τον βαζετε ποιος τον ψηφισε; ο χριστος ειχε πει: δεν μπορουν να αλλαξουν οι βασιλειες αν δεν αλλαξει πρωτα ο λαος. κοινως οτι αξιζουμε παιρνουμε
Δημοσίευση σχολίου