Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΖΩΟΤΡΟΦΗΣ με χρήση ήχων υψηλής συχνότητας


Η εταιρεία Nestle Purina PetCare παραγωγός τροφών για ζώα συντροφιάς, δημιούργησε ένα τηλεοπτικό σποτ που προβλήθηκε πρόσφατα στην Αυστρία για να διαφημιστεί η ζωοτροφή Beneful. Στην τηλεοπτική αυτή διαφήμιση που έχει διάρκεια 23 δευτερόλεπτα, υπάρχουν ήχοι υψηλών συχνοτήτων, πέρα από το φάσμα της ανθρώπινης ακοής.
Τα ζώα που ακούνε σχεδόν διπλάσιες συχνότητες ήχων από τους ανθρώπους,  μπορούν να ακούσουν τους ήχους αυτής της τηλεοπτικής διαφήμισης και να ανταποκριθούν στο ακουστικό αυτό ερέθισμα-περιλαμβάνεται ο ήχος σφυρίχτρας για σκύλους που παράγει ήχους εύρους συχνότητας 16-22 kHz (με μόνο τις συχνότητες κάτω από τα 20 kHz να είναι δυνατό να ακουστούν από το ανθρώπινο αυτί) και ο ήχος που παράγεται από τον συριγμό που κάνουν οι σκύλοι στη διάρκεια του παιχνιδιού τους -
Οι ιδιοκτήτες σκύλων θα δεχτούν υπο-ακουστικά και επομένως υποσυνείδητα ερεθίσματα, που θα τους παρακινούν στην αγορά της συγκεκριμένης ζωοτροφής.  Τα υπο ακουστικά αυτά ερεθίσματα δεν αποτελούν υποσυνείδητα μηνύματα  αφού η ηλεκτρονική τους ανάλυση δεν δίνει κάποιο μήνυμα.

Ωστόσο η διαφήμιση με την τοποθέτηση αυτών των ήχων υψηλής συχνότητας,  επιδρά υποσυνείδητα στον υποψήφιο πελάτη που είναι ευαίσθητος στον τομέα της ζωοφιλίας και συνεπώς ιδιαίτερα δεκτικός.
Απομένει να δούμε το αποτέλεσμα στις πωλήσεις αυτού του προϊόντος της  Nestle Purina PetCare.
Nestle launches first TV ad aimed at dogs  30-9-2011,  By William Spain, NSRGF
CHICAGO (MarketWatch) -- Nestlé said Friday that its Purina unit has created the first television commercial that is aimed specifically at dogs.

The TV spot, which will first air on Austrian television, uses a variety of sounds, including a high-frequency tone that humans can barely hear. It is based on research from their U.S.-based pet behavior experts that has uncovered the sounds that dogs like to hear.
Πηγή http://www.marketwatch.com/story/nestle-launches-first-tv-ad-aimed-at-dogs-2011-09-30?siteid=rss

Δεν υπάρχουν σχόλια: