Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Αστυνομική βία κατά δημοσιογράφων

Αστυνομική βία κατά δημοσιογράφων

Πριν από λίγο, ενημερωθήκαμε ότι επιτέθηκαν σε δημοσιογράφους του zougla.gr , σπάζοντας την κάμερα που είχαν μαζί τους. Παράλληλα, συνέλαβαν τον ένα από τους δύο δημοσιογράφους.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι το μόνο περιστατικό βίας κατά των δημοσιογράφων, αφού ένας φωτορεπόρτερ βρίσκεται αυτή την στιγμή στο νοσοκομείο.

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο, να προσθέσω και την προσωπική μου εμπειρία. Καθώς διέσχιζα την Ιπποκράτους, στο ύψος της Σόλωνος τα ΜΑΤ με συνέλαβαν και απαίτησαν να μου κάνουν σωματικό έλεγχο, χωρίς να έχω μαζί μου ούτε τσάντα, ούτε κάποιο αιχμηρό αντικείμενο παρά μόνο την φωτογραφική μου μηχανή.

Ο κόσμος που μαζεύτηκε ζητούσε επιτακτικά από την αστυνομία να με απελευθερώσουν καθώς δεν υπήρχε λόγος σύλληψης…

Ύστερα από λίγη ώρα, ενώ μου έκαναν σωματικό έλεγχο και εξέτασαν τα προσωπικά μου αντικείμενα , με άφησαν ελεύθερο.

Αυτή είναι η δημοκρατία του «σοσιαλιστικού» ΠΑΣΟΚ….

Γεράσιμος Χιόνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: