Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Παρέα ανήλικων Βουλγάρων στη Λαμία τρομοκρατεί και δέρνει παιδιά

Είμαι μητέρα ενός μικρού παιδιού, 8 ετών και χθες βγήκαμε μια βόλτα στη Πλατεία Διάκου για να παίξει. Ξαφνικά είδα ένα παιδί περίπου 12 ετών να είναι χτυπημένο και να κλαίει.
Όταν το ρωτήσαμε τι έγινε μας υπέδειξε κάποια άλλα συνομήλικα παιδιά και λίγο μεγαλύτερα, λέγοντας ότι χωρίς κανένα λόγο τον είχαν κτυπήσει. Σε λίγη ώρα άλλο ένα παιδί σε χειρότερη κατάσταση, χτυπημένο στο πρόσωπο και με σκισμένα ρούχα. Είχε πέσει θύμα της ίδιας παρέας. Ρωτώντας άλλα παιδιά, που παίζουν συχνά εκεί, αλλά και επαγγελματίες μου είπαν ότι η συγκεκριμένη παρέα νεαρών αλλοδαπών, Βουλγάρων, τρομοκρατεί και δέρνει παιδιά, ενώ θεωρούνται και ύποπτοι για κλοπές και κινητών τηλεφώνων από τραπέζια και μαγαζιά.
Συνήθως...
τη στήνουν στα σκαλάκια πίσω από το άγαλμα του Αθανασίου Διάκου και όποιο παιδί περνάει μόνο του συνήθως το χτυπούν ή το βρίζουν.

Ενημέρωσα τηλεφωνικά την αστυνομία εκείνη τη στιγμή και μου απάντησε ότι θα στείλει περιπολικό. Για τα επόμενα 20 λεπτά που παρέμεινα στο σημείο δεν ήρθε κανένα περιπολικό.
Επειδή είχα δουλειά δεν μπορούσα να περιμένω περισσότερο.
Αυτό που έχει σημασία είναι να ασχοληθούν αυτοί που πρέπει με το θέμα γιατί δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουν τα παιδιά να παίξουν στην πλατεία Διάκου και να τρώνε ξύλο. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.


Δεν γνωρίζω γιατί δεν επεμβαίνουν οι γονείς, αλλά το ένα από τα χτυπημένα παιδιά μου έλεγε ότι αν το πει στον πατέρα του, δεν θα του επιτρέψει να βγει ξανά για παιχνίδι.
Εάν ασχοληθούν πραγματικά οι αρμόδιοι θα βοηθήσουν και τα παιδιά που εμφανίζουν από αυτή την ηλικία παραβατική συμπεριφορά και ίσως προλάβουμε τα χειρότερα....
Αναγνώστρια

Kαι δεύτερη καταγγελία Αναγνώστη
Το Σάββατο το βράδυ στις 10:00΄ , η γνωστή-άγνωστη παρέα περίπου δέκα ατόμων (σημειωτέων δεν είναι όλοι τους αλλοδαποί) παρενόχλησαν ανήλικα παιδιά προσπαθώντας να τους αποσπάσουν χρήματα και κινητά τηλέφωνα, εκφοβίζοντάς τους.
Ένας δε από τα παιδιά που αντιστάθηκε, δέχθηκε χτύπημα στο πρόσωπο. Τα παιδιά που δέχτηκαν επίθεση, κατονόμασαν συγκεκριμένο πρόσωπο σε γονιό που πήγε στο τόπο του συμβάντος και συζήτησε μαζί τους.
Πρόκειται για "ενήλικο" μαθητή του ΕΠΑΛ, ο οποίος φέρεται να ηγείται μιας "συμμορίας" που τακτικά εκφοβίζει, τρομοκρατεί ανυπεράσπιστα παιδιά στους δρόμους και τις Πλατείες της πόλης μας.
Ενημερώθηκε ο Αξιωματικός Υπηρεσίας της Αστυνομίας και έπεται συνέχεια.>>lamiareport.gr

eglimatikotita

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Διώξτε τους αλήτες από την Ελλάδα επιτέλους. Και ναι αν το θέλετε είμαι ρατσιστής. Όταν μου χτυπούν το παιδί και κανένας δεν τιμωρείται είμαι ρατσιστής, όταν μπαίνουν στο σπίτι μου είμαι ρατσιστής, όταν βιάζουν τις Ελληνίδες είμαι ρατσιστής. Όμως και 'μεις τους πήραμε στις δουλειές μας, τους νοικιάσαμε τα σπίτια μας και,και,και....