Τον ξέρετε όλοι, καθώς είναι δήμαρχος Αθηναίων (εκτός από διαπρύσιος κήρυκας του εθνομηδενισμού και της πολυπολιτισμικότητας).
Η αμέλεια των δεξιών ή καλύτερα «δεξιών» της πρωτεύουσας, δηλαδή των αστών (εντελώς!) του κέντρου και η αποχή τους από την κάλπη, όπως και η παράλληλη ενεργοποίηση υπέρ του συστημικών αλλά και περιθωριακών δυνάμεων της αριστεράς και αντιεξουσιαστών, ή αλλιώς, η άθροιση μειοψηφιών, τον οδήγησε στο δημαρχιακό θώκο. Εξάλλου, ο Γιώργος Καμίνης πέρασε από το Ρήγα Φεραίο.
Φυσικά, έκανε τους συμβιβασμούς του με το ΠΑΣΟΚ που τον στήριξε, γιατί ο ίδιος δεν είναι ΠΑΣΟΚ, αν και αρεστός στο κυβερνών κόμμα. Του «φύτεψαν» πολλούς στο ψηφοδέλτιο, που τώρα τον εγκαταλείπουν (ήδη του την «έκαναν» πολλοί «πράσινοι» αντιδήμαρχοι), ενώ ο υπουργός Εσωτερικών του «φέσωσε» και γενικό γραμματέα ΠΑΣΟΚο: επ’ ονόματι Θεόδωρο Λιβάνιο, γνωστό στην πιάτσα και ως «τοποτηρητή»...
Το μάτι και το αυτί του υπουργού Εσωτερικών, ο οποίος διαμήνυε προς πάσα κατεύθυνση ότι «δεν θα τον αφήσω έτσι τον Καμίνη». Πάντως, τον στηρίζουν οι αριστεριστές και οι άνθρωποι του Στέφανου Μάνου.
Σύστημα ΠΑΣΟΚ και... Πάκης!
Ο γαλλοτραφής δικηγόρος, είδε τις μετοχές του να ανεβαίνουν αμέσως μετά τη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 1981. Ένα χρόνο μετά, προσλήφθηκε ως Επιστημονικός Συνεργάτης στη Β΄ Έδρα του Συνταγματικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών.
Οι πόρτες είχαν ανοίξει, το σύστημα στήριζε την ανέλιξη του προσοντούχου νεαρού επιστήμονα... Τον Δεκέμβριο του 1990 εκλέχθηκε λέκτορας στην ίδια Σχολή και τον Ιούνιο του 1998, εκλέχθηκε επίκουρος καθηγητής.
Φυσικά, οι απόψεις του δεν πέρασαν απαρατήρητες: το «εκσυγχρονιστικό» σύστημα ΠΑΣΟΚ, τον παρατηρούσε προσεκτικά και τον τοποθέτησε Bοηθό Συνήγορο, υπεύθυνο του Κύκλου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου από το 1998 έως το Μάιο 2003, οπότε και εξελέγη ομόφωνα από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής ως Συνήγορος του Πολίτη (από το βιογραφικό του). Η θητεία του ανανεώθηκε βλακωδώς από τη ΝΔ, τον Φεβρουάριο 2008. Πάκης speaking. Ή πως συναίνεσε η ΝΔ στη διάλυση της κοινωνίας...
Αριστερός, άθεος και ορθολογιστής
Γεννημένος στις ΗΠΑ, είναι κατά δήλωσή του άθεος και κλασική περίπτωση δογματικού ορθολογιστή. Παρά τις παράξενες απόψεις του για τους λαθρομετανάστες, που συνιστούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόβλημα για το κέντρο και τις συνοικίες του, πολλοί δεν πήγαν στην κάλπη...
«Να βγάλουμε τους ανθρώπους αυτούς από τα υπόγεια και να τους τακτοποιήσουμε προσωρινά μέχρι να επιστρέψουν στις πατρίδες τους ή να πάνε σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όπως και οι περισσότεροι επιθυμούν», είπε προεκλογικά για τους μετανάστες, μάλλον χωρίς να έχει συνειδητοποιήσει το μέγεθος του προβλήματος... Κι άλλος «θεωρητικός» της αριστεράς, του οποίου η (ανώμαλη;) προσγείωση αναμένεται σύντομα.
Την ίδια ώρα, επί των ημερών του η ποιότητα ζωής στην Αθήνα υποβαθμίζεται, η εγκληματικότητα καλπάζει (ελέω και «προοδευτικών» πολιτικών), οι άστεγοι αυξάνονται και πληθύνονται, η όποια αισθητική της πόλης χάνεται, το παραεμπόριο τσακίζει τον εμπορικό κόσμο του κέντρου, ενώ τα δημοτικά τέλη έχουν πάρει και αυτά την κατιούσα, μαζί με την κίνηση στα μαγαζιά. Αφήστε που πήξαμε στις πόρνες... «Εκσυγχρονισμός»!
Άλλο όταν είσαι έξω, άλλο όταν είσαι μέσα...
Τα προβλήματα είναι πολλά. Οι αλλοδαποί, συνιστούν το χειρότερο και το πλέον εκρηκτικό. Τι έλεγε προεκλογικά ο κ. Καμίνης;
Να «δώσουμε τη δυνατότητα σε αυτούς τους ανθρώπους να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, αντί να περιφέρονται στα φανάρια, θύματα απάνθρωπης εκμετάλλευσης, να αντιμετωπίσουν στοιχειώδη προβλήματα υγείας και υγιεινής..., να απολαύσουν μια στοιχειώδη ασφαλιστική κάλυψη για να μπορέσουν να εργαστούν».
Ακολούθησε «κολοτούμπα». Μιλώντας τον περασμένο Μάιο στην επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, ο κ. Καμίνης αναφερόμενος στην Αθήνα μίλησε για «κατάντια», τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «ολόκληρες γειτονιές έχουν γίνει άβατα»: «Κάτοικοι και επιχειρηματίες την εγκαταλείπουν μαζικά.
Η σύνθεση της πόλης αλλάζει ραγδαία. Υπάρχει διαδεδομένο αίσθημα ανασφάλειας. Αν δεν δώσουμε στους πολίτες το αίσθημα της ασφάλειας, δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε τίποτα... Θα προασπιστούμε τα δικαιώματα για όλους. Κυψέλη, Κολιάτσου κινδυνεύουν να γίνουν μικροί Άγιοι Παντελεήμονες».
Όμως, επέμεινε σε λάθος θέσεις: «Η πολιτική μας στο μεταναστευτικό θα πρέπει να αποσκοπεί στην κοινωνική ενσωμάτωση και ένταξη, στην καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης και διαχείρισης του φαινομένου των παρανόμων μεταναστών, που είναι ήδη στη χώρα.
Πρέπει αυτός ο πληθυσμός να βγει από την αφάνεια. Να καταγραφεί, να τακτοποιηθεί». Και πρόσθεσε: «Όλοι οι παράνομοι θα πρέπει να επιστρέψουν στις πατρίδες τους». Αυτό αν το έλεγε άλλος, θα χαρακτηριζόταν «ξενόφοβος»...
Λίγα χρόνια πριν και σε σχέση με το μεταναστευτικό, ο κ. Καμίνης ζητούσε την κατάργηση των μηχανισμών ελέγχου, νομιμοποίηση όλων των λαθρομεταναστών, ενώ κατηγορούσε την ΕΛΑΣ, το Λιμενικό και τις Ένοπλες Δυνάμεις, για καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων...
Προεκλογικά, δημοσιεύτηκαν στον Τύπο σχετικά έγγραφα που είχε αποστείλει το 2007 ως Συνήγορος του Πολίτη, στα υπουργεία Εσωτερικών και Εμπορικής Ναυτιλίας. Η πραγματικότητα σε πρώτη φάση τον «προσγείωσε», αν και δεν μπορεί να αποκλίνει πολύ από τις θέσεις που εξέφραζε στο παρελθόν, γιατί θα αντιμετωπίσει πρόβλημα εξ αριστερών...
Κοινώς, βρίσκεται πολιορκημένος, με την «καυτή πατάτα» του θέματος των συμβασιούχων (την απομάκρυνση των οποίων επιθυμεί σφόδρα το ΠΑΣΟΚ) να απειλεί σοβαρά τη δημόσια εικόνα του. Όπως και να το κάνουμε, πρέπει να «συνηγορήσει» υπέρ των δικαιωμάτων τους, ώστε να μη δοθεί η εικόνα για αυτόν ενός ανακόλουθου και οπορτουνιστή παράγοντα του δημόσιου βίου.
Θα συγκρουστεί με το λαό
Στο θέμα των «απεργών πείνας» της Υπατίας, οι οποίοι μαζί με τους αλληλέγγυους πήραν φεύγοντας και κάτι ασημικά από το Μέγαρο, ο δήμαρχος κράτησε πολύ προσεκτική στάση, αλλά αντιμετώπισε την «ανταρσία» έξι συμβούλων της πλειοψηφίας. Πρόβλεψή μας: δεν θα πάει μακριά.
Καλό θα ήταν πάντως να αλλάξει νοοτροπία. Το θέμα με τη μη μετάδοση των Ακολουθιών της Μεγάλης Εβδομάδας (το χρεώνονται αριστεριστές συνεργάτες του), ανέδειξε σταλινική λογική. Αργά ή γρήγορα θα συγκρουστεί με το λαό της Αθήνας.
1 σχόλιο:
Το να είναι κανείς άθεος ή ορθολογιστής δεν είναι κακό. Το να είναι μακάκας, όμως, είναι. Το να είναι ρασοφόρος επιχειρηματίας είναι κακό. Το να είναι ανθέλληνας στην Ελλάδα, ή αντιαμερικάνος στην Αμερική ή αντιγάλλος στη Γαλλία, είναι κακό.
Ως προς τη λειτουργία τη μεγάλη βδομάδα ο Καμίνης που βιάζεστε να καταδικάσετε δημιουργεί ένα πολύ ενδιαφέρον προηγούμενο. Αφού αποστασιοποιείται από τα θρησκευτικά δρώμενα της μιας θρησκείας, οφείλει να κινηθεί εξίσου αποστασιοποιητικά και από τα δρώμενα όλων των άλλων θρησκειών, προεξαρχόντως του ισλάμ που κατακλύζει τη χώρα.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥΜΕ τα εξ αμάξης.
Ή είσαι άθρησκο κουμούνι ή είσαι κρυφομεχμέτης... Θα δείξει τί είσαι Καμίνη.
Όσο για τους σκανδαλισμένους ''χριστιανούς'' που έκαναν την κατάργηση από ραδιοφώνουν μπαντιέρα ένα έχω να πω: οι 6 στους 10 έλληνες ΔΕΝ πατάνε εκκλησία, και εκ των υπολοίπων 4, οι 7 στους 10 πάνε 12 παρά δέκα με 12 και πέντε, ξεκουφαίνουν τον κόσμο στις στρακαστρούκες, γεμίζουν μπόχα μπαρουτιού τον αέρα, το χριστός ανέστη δεν μπορείς να το ακούσεις από το θόρυβο και μετά, μετά της δεούσης ''κατάνυξεως'' τρέχουν στις αμαξάρες τους με το ''άγιο φως'' να ξεκοιλιαστούν στα κοψίδια, πράγμα που συνεχίζουν και την επομένη Κυριακή του Πάσχα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΚΑΝ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Αυτοί δε που μένουν μέχρι το τέλος της λειτουργίας στις 2 σχεδόν το πρωί είναι τρεις κι ο κούκος.
Οπότε, μην σκανδαλίζεστε και τόσο με την μη μετάδοση της λειτουργίας ως μωραί παρθέναι, καλύτερα δείτε το σαν αφορμή και μαζεύτε τη βαριεστημάρα και τη βολή σας και πηγαίνετε να εκκλησιαστείτε.
Κι επειδή θα μου πείτε, ''μα τα γερόντια, οι άρρωστοι, οι ανήμποροι, να μην ακούσουν τη λειτουργία;''
Αφενός έχω κάποιες επιφυλάξεις για την ξαφνική πρεμούρα με τα ''περήφανα γηρατειά'' που κυρίως το ΠΑΣΟΚ αλλά και η ΝΔ έχουν εγκαταλείψει εδώ και χρόνια από υγειονομικής-κοινωνικής μέριμνας και ποιότητας ζωής απόψεως, αλλά ας πάει στην ευχή, ας πούμε ότι μεριμνούν δια της on air λειτουργίας για τα ...πεθαμένα τους, αφετέρου ας μεριμνήσει η Εκκλησία γι αυτό.
Αυτή άλλωστε είναι που επικαλείται το φιλανθρωπικό και ποιμαντικό της έργο για να μείνει στο φορολογικό απυρόβλητο ενώ εμείς έχουμε όλοι -εκτός Παγκάλου- πτωχεύσει.
Τις προάλλες ένα παληκάρι 37 χρονών άνεργος πήδηξε στο κενό να αυτοκτονήσει από την οικονομική απελπισία. Αυτούς να βοηθήσει η εκκλησία και στην πραγματικότητα αυτών να στρέψουν τα φώτα της προσοχής οι δημοσιογράφοι.
Αυτό έκανε άλλωστε κι ο Χριστούλης, τους υποκριτές κατηγορούσε όταν έλεγε ''είστε σαν τους τάφους, απέξω λούστρο κι από μέσα πανούκλα''...
Δημοσίευση σχολίου