Σάββατο, 30 Απριλίου 2011

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ ,ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ


Με αφορμή το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκεται στα αλβανικά σχολεία (κλικ εδώ) θα ήθελα να σας παραθέσω τα παρακάτω στοχεία.
Με εκτίμηση
Οδυσσέας Ντάκουλας.

Tην στιγμή που ο Μπουτάρης απαγόρευσε στην Θεσαλλονίκη να μιλούν οι του Δήμου και δημόσια πρόσωπα για Βόρειο Ηπειρο,ο Καμίνης απαγορέυει το Χριστός Ανέστη στον Δήμο Αθηναίων για να μην προσβληθούν τα ΄΄αδέρφια΄΄ του οι μουσουλμάνοι αν και αυτοί που ταράσσοντε περισσότερο είναι τα αδέρφια του στην συναγωγή του Σατανά,την ώρα που στην Βόρειο Ηπειρο οι τουρκαλβανοί σκοτώνουν Ελληνες έτσι απλά επειδή μιλούν ελληνικά,το ΄΄ελληνικό΄΄κράτος προπυλακίζει τον Ελληνα πατριώτη πρόξενο στην Κορυτσά επειδή απλά είπε τα αυτονόητα για τα δικαιώματα της Βορείου Ηπείρου,την ώρα που οι αριστεροί της εκβαρβαρισμένης Πατρίδος μας όπως την κατάντησαν σήμερα παλέυουν εώς θανάτου για τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών και των αδελφών τους κομμουνιστών και σοσιάλ-ληστών στα απόμακρα μέρη του πλανήτη αλλά δεν συγκινούντε για την δολοφονία των Ελλήνων της Κύπρου(Σολομού)η των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου (Αριστοτέλη Γκούμα) και την έντεχνη διώξη στην Πόλη των ελαχίστων Ελλήνων που απέμειναν, αποφέυγοντας έστω και μία δήλωση να καταθέσουν στην μνήμη τους (προφανώς μας υποδεικνήουν ποιούς θεωρούν αδερφούς τους) κάποιοι συνεχίζουν να επιτίθοντε άγρια σε όλα τα μέτωπα με σκοπό τον ολοκληρωτικό αφανισμό του έθνους μας.

Πέραν του βιβλίου ιστορίας που διδάσκεται στα αλβανικά γυμνάσια και προπαγανδίζουν φανατίζοντας τον ανιστόρητο λαό κάτι που αποκάλυψε και ο βουλευτής Κυριάκος Βελόπουλος στην βουλή πλην κανείς δεν ενδιαφέρεται,
διαβάστε επίπεδο παράνοιας για να φρίξετε η να ξεκαρδιστήτε στα γέλια ,αν και όταν αυτά αναφέροντε σε έναν ανιστόρητο λαό δεν είναι ακριβώς για γέλια.

Αλβανός συγγραφέας- Λούμο Σκέντο

΄΄οι Έλληνες είναι αχάριστοι, γιατί δεν ανταπέδωσαν την προσφορά του Μιαούλη, της Μπουμπουλίνας, των οικογενειών Μπότσαρη και Τζαβέλλα ή των εθνικών ευεργετών Αρσάκη και Ζάππα, που, κατά το κείμενο πάντα, ήταν όλοι Αλβανοί!!!!΄΄ και μετά από παραλήρημα παράνοιας

καταλήγει στο εξής τραγελαφικό,

΄΄ότι η Αλβανία έδωσε στον Όμηρο έναν Αχιλλέα και στην Ελλάδα έναν Μεγαλέξανδρο!΄΄(επειγόντως τα χάπια του).

Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.

1)Χώρα Αλβανία δέν υφίστατω.Το σιωνιστικό κατασκέυασμα του 1913 περιλαμβάνει το βόρειο κομμάτι της Ηπείρου στο νότο,το νότειο κομμάτι της Δαρδανείας στο βορρά και την αρχαία Ιλλυρία-Αρβανιτιά η οποία ήταν ελληνική πόλης- κράτος και το αποδεικνήει η αρχαία ελληνική διάλεκτος τους καθώς και η συμμετοχή τους στους ολυμπιακούς αγώνες(οι αρχαίοι δεν επέτρεπαν την συμμετοχή βαρβάρων-μη ελλήνων στους ολυμπιακούς αγώνες).

Δυστηχώς ένα μεγάλο κομμάτι των αρβανιτών της σημερινής Ιλλυρίας-Αρβανιτιάς-μετά το 1100, αναμίχθηκαν με τους τουρκομογγόλους της φυλής των αλμπάνων και τους εκμεταλέυοντε οι ομόαιμοι των τσάμηδων,κοσοββάρων και όλων των δήθεν ιουδαίων η αγαρηνών εξ ανατολής .Αν κάποιος κάνει μία έρευνα θα το διαπιστώσει εύκολα.

Η ποιό φημισμένη εποχή της Ιλλυρίας ήταν όταν στο βασιλικό θρόνο της ήταν η βασίλισσα Θεοδώρα!!!!.

Οι Ρωμαίοι λόγο της εκστρατείας του Πύρρου καθώς και του αδελφού της Ολυμπιάδας (βασιλιά της Ηπείρου ,Αλέξανδρου,συνονόματος και θείος με τον Μέγα Αλέξανδρο ο οποίος άρχισε την εκστρατεία προς την δύση ταυτοχρόνως με τον Μέγα Αλέξανδρο προς την ανατολή ορκισμένοι και οι δύο να εξελληνίσουν τον τότε βάρβαρο κόσμο),το 168 π.χ σχεδόν αφάνισαν πολιτιστικά την αρχαία Ιλλυρία-και από τότε αρχίζει μία μπάσταρδη πορεία ,όπου ταυτίζοντε με τον κάθε κατακτητή τους συνεχίζοντας έτσι την παράδοση των προγόνων τους ,των Θηβαίων(για να καταλάβουμε πόσο οικοιοποιήθηκαν τους Ρωμαίους,7 Ιλλύριοι τέλεσαν αυτοκράτωρες Ρώμης μεταξύ τους ο Διοκλητιανός και ο Κλαύδιος, (Ηπειρώτες και Ιλλύριοι αποτελούσαν τον στρατό του βασιλιά Αλεξάνδρου-θείου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Ιλλύριοι και Θράκες ήταν οι ιχνηλάτες και η βασική μονάδα του Μέγα Αλεξάνδρου σε ανοξόρδοξο έδαφος-ειδικά στο σημερινό Αφγκανιστάν).Βεβαίως ας θυμηθούμε ότι οι Ρώμη στα αρχαία χρόνια λεγόταν Σατούρνια-Κρόνιοι και όλοι ξέρουμε τον πόλεμο αρχαίων ελλήνων και κρονίων(το εξακτινο ήταν το εμβλημα των κρονίων).

Την ίδια τύχη είχε και η Ηπειρος αλλά παρά την καταστροφή, είναι μοναδική η περιπτωσή της καθώς μέχρι και σήμερα έχει αναλλοίωτη την ομοιογένεια και την παράδοση.

Ο Ιλλυριός, γενάρχης και ήρωας των Ιλλυριών, ήταν γιος του Κάδμου και της Αρμονίας, που ήρθαν από τη Θήβα.
Οι Ιλλυριοί δεν επεξέτειναν την παρουσία τους σε όλη την έκταση της σημερινής ΄΄Αλβανίας΄΄, παρά μόνο στο κεντρικό τμήμα της, καθώς και στην Ιταλία. Στις υπόλοιπες περιοχές οι Έλληνες, ιδιαίτερα οι Κορίνθιοι, οι Κερκυραίοι και οι Ηλείοι ίδρυσαν αποικίες, όπως τη γνωστή από τον Πελοποννησιακό Πόλεμο Επίδαμνο (σημερινό Δυρράχιο), την Απολλωνία .

Σύμφωνα με τους Αθηναίους Ισοκράτη (Ελένης εγκώμιο, Παναθηναϊκός κ.α.), Πλάτωνα (Μενεξενος) κ.α., οι Δαναοί, οι Καδμείοι ή Θηβαίοι(σημιτικά φύλα εκ της Αιγύπτου) και οι Πέλοπες είχαν έρθει στην Ελλάδα, λόγο δυστηχίας στην χώρα τους(χρονικά ο 1500 π.Χ. την εποχή των εφτά πληγών στην Αίγυπτο κατά την Αγία Γραφή και την αποχώριση των αλλόφυλων από την Αίγυπτο)

Την παλιά εποχή ξέσπασε λοιμώδης ασθένεια στην Αίγυπτο και οι ντόπιοι την απέδωσαν στους ασεβείς αλλόφυλους(εβραικά φύλα). Προ αυτού μερικοί από αυτούς συσπειρώθηκαν και ήρθαν στην Ελλάδα. Αρχηγοί τους ήσαν ο Κάδμος και ο Δαναός. Οι υπόλοιποι πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ήταν ο επονομαζόμενος Μωυσής, ένας άνδρας με φρόνηση και ανδρεία». (Διόδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, Απόσπασμα 3)

Στη Θεσσαλία, σύμφωνα με τον Όμηρο, κατοικούσαν οι καλούμενοι Πελασγοί, απ΄όπου κατάγονταν τα 4 αρχέγονα ελληνικά φύλα (= οι Δωριείς, οι Αιολείς, οι Αχαιοί και οι Ίωνες) που μαζί με τους επήλυδες Δαναούς, Καδμείους ή Θηβαίους κ.α. αποτέλεσαν μετά τα Τρωικά το ελληνικό έθνος. Οι Θεσσαλοί μετονομάστηκαν σε Αιολείς από το κοινό βασιλιά τους τον Αίολο, ο οποίος ήταν γιος του Έλληνα. Ο Όμηρος (Ιλιάδα Β, Κατάλογος νηών) ονομάζει τη Θεσσαλία Άργος Πελασγικόν με τις εξής περιοχές: Άλον, Τρηχίνα , Αλόπην, Ελλάδα και Φθίαν: «οι τ’ εΙχον Φθιην ηδ’ Ελλάδα καλλιγυναικα,Μυρμιδονες δε καλευντο και Έλληνες και Αχαιοί, των αυ πεντήκοντα νεων ην αρχός Αχιλλεύς.» (Ιλιάδα B 681 – 685)

Η σημιτοελληνική πρόσμιξη ίσως να επιτέλεσε στην μπάσταρδη συμπεριφορά των Θηβαίων και των απογόνων τους,των Ιλλυρίων.Στην Πελλοπόνησο έχουμε τους Δαναούς που απογονοί τους είναι οι σημερινοί αγγλοσάξωνες.Βεβαίως εδώ επανερχόμαστε με την Τριπολιτσά και το ΄΄μένος΄΄του Γέρου του Μωριά με τους προσκυνημένους(δαναών φύλα) κάτι που ενοχλεί σήμερα τους απογόνους των προσκυνημένων.

Το ίδιο αλλά σε ολοκληρωτική μοργή έκανε και ο Μέγας Αλέξανδρος με την Θήβα,την οποία ΄΄έσβησε από τον χάρτη΄΄όταν αρνήθηκε να υπακούσει στην πανελλάδική ένωση.

2)Ο εθνικός ήρωας της ΄΄Αλβανίας΄΄ είναι ο Γεώργιος Καστριώτης,



υιός του Ιωάννη Καστριώτη με καταγωγή από την Καστοριά.Ο Σουλτάνος σε παιδομάζωμα χριστιανών για την υλοποίηση του στρατού των γενιτσάρων, τον μεγάλωσε στην αυλή του ο ίδιος και λόγο των χαρακτηριστικών του (εξυπνάδα,γεναιότητα και σωματοδομή )τον ονόμασε Ισκεντέρ=η ονομασία του Μέγα Αλεξάνδρου όπως επικρατεί στους Αγαρηνούς.

Ο ίδιος σε μία αποστολή του στην γενετειρά του ΄΄βομβαρδίστικε΄΄ από άνωθεν μνήμες-αναλαμπές αντιστράφηκε προς τον πρώην ΄΄πατέρα του΄΄και έγινε ο φόβος και ο τρόμος των οθομανών εώς τον θανατό του(λέγεται ότι δηλητηριάσθηκε ακολουθώντας την μοίρα του έχοντα το όνομα του Μέγα Αλεξάνδρου).

Η πολεμική του περικεφαλαία(όταν έγινε χριστιανός ) η οποία μέχρι και σήμερα απεικονίζεται , είναι του τράγου την οποία επέλεξε με βάση το όνομα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τον έρωτα που είχε για την Αγία Γραφή στην οποία ο προφήτης Δανηήλ περιγράφει τον Μέγα Αλέξανδρο σαν τον τράγο (Βασιλέυ των Ελλήνων)που έρχεται εκ της δύσεως με τέτοια φόρα σαν να ίπταται και αφανίζει συντρίβοντας στο έδαφος τον Βασιλέα των Πέρσων και των Μήδων ,στην προφητεία του 4 αιώνες πριν τον ερχομό στον κόσμο ,του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Αλλο παραμύθι των αλμπάνων είναι περί της ΄΄ιστορικότητας΄΄της περικεφαλαίας,ότι δήθεν σε μία μάχη χρησιμοποίησε ένα κοπάδι από τράγους με αναμένες δάδες στο κεφάλι τους ώστε να δείξουν στους τούρκους ότι είναι πολυάριθμος στρατός και να φοβηθούν.Προς τιμήν της περίστασης αυτής επέλεξε την περικεφαλαία!!!!!βεβαίως οργιάζει η νοσηρή φαντασία τους ,πλην συνεχίζει να είναι πανηλίθια.

3)Το εθνικό έμβλημμα ο δικέφαλος αετός και πάνω στην σημαία συνεχίζει να είναι μέχρι και σήμερα,το έμβλημμα του βυζαντίου όπου είχε αφεραιθεί ο σταυρός από το κομμουνιστικό καθεστώς και είχε αντικατασταθεί με το εωσφορικό πεντάκτινο αστέρι για να αφαιρεθεί ξανά μετά την πτώση του κομμουνισμού πλην ο σταυρός δεν επανήλθε.

4)Οι ίδιοι οι ΄΄αλβανοί΄΄δεν αυτοαποκαλούντε αλβανοί αλλά Αετινοί-λόγο του δικέφαλου αετού στην σημαία και την παραδοση τους σαν απόγονοι του Βυζαντίου.

Ο Αλή Πασάς(Ιλλύριος) αν και είχε εξισλαμιστεί επέλεγε στον στρατό του πάντα τα καλύτερα παλικάρια των Ελλήνων,έτρεφε μεγάλη εκτίμηση στον χριστιανισμό και στους ορθοδόξους και στο τέλος εναντιώθηκε στη Πύλη,αποδυναμόνωντας την Οθωμανική Αυτοκρατωρία, βοηθώντας έτσι την ελληνική επανάσταση .ο Υψηλάντης τονίζει την βοήθεια των Ιλλυρίων που κατάλαβαν την καταγωγή τους, (χωρίς βεβαίως να ενεργούσε εν γνώση και με βάση το συμφέρον των χριστιανών) που θα ακολουθούσε αργότερα με συνέπεια να τον αποκεφαλίσουν και να σταλεί η κεφαλή του στην Πύλη εκπληρώνοντας την προφητεία του Αγίου Κόσμα του Αιτωλού που του είχε πει:

΄΄Ο Θεός επέλεξε να σε κάνει μεγάλο,να σέβεσαι και να βοηθάς τους χριστιανούς.

Στην Πόλη θα πας αλλά με κόκκινη γενειάδα(από το αίμα)΄΄.

Αν και εξισλαμισμένοι οι περισσότεροι ιλλύριοι νιώθουν προς τους πραγματικούς αλβανούς(κοσοβάρους,τσάμηδες)μία εσωτερική απέχθεια, κάτι που θα μπορούσε να το καλιεργήσει-βάση της αληθινής ιστορίας η ελληνική πολιτική (αν υπήρχε).

5)Στο επιχείρημα των τουρκομογγολοσιωνιστών πέρι του ιδίου DNA των δήθεν αλβανών δηλαδή των Ιλλυρίων με τους Ηπειρώτες και την μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου,την Ολυμπιάδα, αυτή είναι η μισή αλήθεια καθώς οι αλβανοί που δεν είναι από την τουρκομογγολική φυλή των αλμπάνων οπωσδήποτε έχουν σχέση με τις άλλες ελληνικές πελασγικές φυλές και όχι μόνον με τους Ηπειρώτες.

Το ζήτημα που τίθεται στην επιστημονική κοινότητα και η πρόκληση είναι να πάρουν δείγμα DNA από τους αλμπάνους(κοσσοβάρους,τσάμηδες,τούρκους εκ της Αγκυρας,Ούγκρους,Ρουμάνους εκ του Βλάντ-Δράκουλα,και τους αγγλοσάξωνες και μετά ας μιλήσουν.Τα σημιτικά αυτά φύλα θα συνεργαστουν με την φυλή του Κάιν (Ιουδαίοι που δεν είναι Ιουδαίοι-Αγορές τους ονομάζουν τουw Ρότσιλντ,ροκφέλερ,Μόργκαν,Σόρος,Μπρεζίνσι κτλπ, για να ενθρονίσουν τον ονομαζόμενο Παγκόσμιο Κυβερνήτη.

Εχουν φαγωθεί με το ελληνικό DNA.Δεν έχουν καταλάβει ότι έστω αν και κάποια εξωτερικά χαρακτηριστικά μπορεί να αλλάξουν ,το ελληνικό DNA δεν αλλάζει,είναι όπως το λάδι,στην αναμπουμπούλα ίσως αναμιχθεί αλλά σύντομα ξεχωρίζει.Επίσης σε οποιαδήποτε ανάμιξη ενός Ελληνα η μιας Ελληνίδας με αλλόφυλο,το παιδί τους θα έχει κατά βάση ελληνικό DNA.

Ανοητοι δεν σας πείθουν οι αμέτρητες επιστημονικές έρευνες που έγιναν μέχρι σήμερα.Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που ο μισός πλανήτης φωνάζει σήμερα ΄΄ειμαστε Ελληνες΄΄.

6)Πάμε και στο ποιό σημαντικό ζήτημα.

Αναφέρουν ότι η Ηπειρος δεν έχει σχέση με την Ελλάδα.

Εδώ πραγματικά θέλουν ψυχίατρο.

Οχι απλά έχει σχέση αλλά είναι η Αρχέγονη Ελλάς.

Από εδώ ξεκινούν τα 4 αρχέγονα ελληνικά φύλα,από το Μαντείο της Δωδώνης τα οποία μαζί με τα 3 εισερχόμενα πέλοπες,δαναούς,καδμιους διαμόρφωσαν το ελληνικό έθνος.

Ο Νέοπτολέμος, υιος του Αχιλλέα γνωρίζοντας την ιστορία και την καταγωγή του, όταν γύρισε από τον τρωικό πόλεμο πήγε στη Ηπειρο,παντρεύτηκε την Λεώνασσα,εγγονή του υιου του γνωστού Ηρακλή,Υλλου εξού και το ΙΛΙΟΝ στην Ηπειρο.

Ο ελληνικός πολιτισμός έχει την αρχή του στην Κέρκυρα λόγο των Ιώνων(κερκόπορτα της Ελλάς)Corfu-από τον κόρφο-κέντρο των πνευμόνων.(Αχίλλειον Κέρκυρας-η ΑΣΠΕΤΑΣ όπως ονόμαζαν τον Αχιλλέα αναγνωρίζοντας τον σαν γνήσιο απόγονο της αρχέγονης ιωνικής φυλής τους)

Οι Ιωνες(μεταγενέστερες φυλές εκ του Ιαφέθ) που είναι από τους βασικούς φορείς του ελληνικού πνεύματος,εγκαταστάθηκαν για πρώτη φορά στην Κέρκυρα,εξαπλώθηκαν αρχικά προς το Νότο στα επτάνησα,στην Κεφαλονιά ονόμασαν την πρωτευουσά της, Σάμη(η Σάμος γενέτειρα του Πυθαγόρα πήρε την ονομασία από την αρχική Σάμη λόγο της αρχικής τοποθέτησης των Ιώνων).Η ίδια η θάλασσα(Ιόνιος)μας αποκαλύπτει την αλήθεια.

Αργότερα(πριν φθάσουν στο Αιγαίο και στο Νότο) προσπάθησαν να εξαπλωθούν προς το στερεό κομμάτι αρχίζοντας από την σημερινή Ηπειρο.Συνεχίζοντας βόρεια παρατήρησαν ότι το κομμάτι αυτό δεν κατέληγε σε κάποια θάλασσα όπως τα γύρω νησιά νότια της Κέρκυρας και το ονόμασαν Η-Πειρος τουτέστιν από το ά-πειρος=ατελείωτος,η-πειρος-τεράστιο κομμάτι, χωρίς τέλος αλλά μη προσδιορισμένο.

Εξαπλώθηκαν προς το βορρά(όλες οι ανασκαφές στην σημερινή ¨αλβανία΄΄δηλαδή στην Ιλλυρία έχουν ελληνικές επιγραφές και μας αποκαλύπτουν επακριβώς την καταγεγραμένη ιστορία.

Ας δούμε κάποια ιστορικά γεγονότα:

Αν πράγματι οι Φοίνικες πήραν τις άγιες γυναίκες (= τις δυο ιέρειες του Δία, που, σύμφωνα με τους Αιγύπτιους, η μια μετά έκτισε το μαντείο της Δωδώνης στην Ελλάδα και άλλη το της Θήβας στην Λιβύη) και τις πούλησαν, τη μια στη Λιβύη και την άλλη στην Ελλάδα, νομίζω ότι η γυναίκα αυτή της σημερινής Ελλάδας, της ίδιας δηλαδή χώρας που παλαιότερα ονομάζονταν Πελασγία («Της νυν Ελλάδος, πρότερον δε Πελασγίης καλουμένης»), πουλήθηκε στη Θεσπρωτία…. ( Ηρόδοτος B 54 - 57)

Ο κατακλυσμός περί τον Ελληνικόν εγένετο μάλιστα τόπον. Και τούτου περί την Ελλάδα την αρχαίαν. Αύτη δ' εστίν η περί Δωδώνην και τον Αχελώον. Ούτος γαρ πολλαχού το ρεύμα μεταβέβληκεν. Ώκουν γαρ οι Σελλοί ενταύθα και οι καλούμενοι τότε μεν Γραικοί, νυν δ' Έλληνες". (Αριστοτέλης Μετεωρολογικά 1 352 a).

«Οι δε Πελασγοί των περί την Ελλάδα δυνασευσάντων αρχαιότατοι λέγονται’ και ο ποιητής φησίν ούτω <<Ζευ άνα, Δωδωναίε, Πελασγικέ. Ο δε Ησίοδος: Δωδωνην φηγόν τε Πελασγών εύρανον ήεν». (Στράβων Ζ, Ήπειρος, 9).

«Εξιστορούν πως μετά τον κατακλυσμό πρώτος βασιλιάς των Θεσπρωτών και των Μολοσσών έγινε ο Φαέθων, ένας από εκείνους που έφτασαν στην Ήπειρο μαζί με τον Πελασγό. Μερικοί λένε πως ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα, αφού ίδρυσαν εκεί το ιερό της Δωδώνης κατοίκησαν στους Μολοσσούς. Αργότερα ο Νεοπτόλεμος, ο γιος του Αχιλλέα, πηγαίνοντας εκεί άφησε πίσω του διαδόχους βασιλείς, που ονομάζονταν Πυρρίδες, γιατί αυτός στην παιδική του ηλικία είχε το παρωνύμιο Πύρρος, και ένα από τα γνήσια παιδιά του, που απέκτησε με τη Λάνασσα, την κόρη του Κλεοδαίου, γιου του Ύλλου, το ονόμασε Πύρρο. Γι αυτό ο Αχιλλέας στην Ήπειρο απολάμβανε τιμές ισόθεου και λέγονταν Άσπετος-Ασταμάτητος στην τοπική διάλεκτο. Ύστερα όμως από τους πρώτους, αφού οι διάδοχοι βασιλείς εκβαρβαρώθηκαν και αμαύρωσαν και τη δύναμη και τη ζωή τους, διηγούνται πως πρώτος ο Θαρύπας έγινε ονομαστός, γιατί στόλισε τις πόλεις με Ελληνικά ήθη και γράμματα και με νόμους φιλάνθρωπους. Του Θαρύπα γιος ήταν ο Αλκέτας, του Αλκέτα ο Αρύββας, του Αρύββα και της Τρωάδας, ο Αιακίδης. Τούτος παντρεύτηκε τη Φθία, την κόρη ντου Θεσσαλού Μένωνα, άνδρα που διακρίθηκε στον λαμιακό πόλεμο και μετά το Λεωσθένη είχε μεγαλύτερη εκτίμηση από τους συμμάχους. Από τη Φθία ο Αιακίδης απόκτησε τις κόρες Δηιδάμεια και Τρωάδα, και τον γιο Πύρρο. (Πλουτάρχου, Πύρρος, 1-2)

Ένα εκπληκτικό βιβλίο-έρευνα που ξεδιαλύνει και την παραμικρή αμφιβολία στον ποιο δύσπιστο είναι το

΄΄Ελευθερία στην <<Αρχέγονη Ελλάδα>>Β.Ηπειρο΄΄. του Ιωάννου Λ.Κιτσαρά.

Αλήτες,

βασίζεσται στους ανιστόριτους και δειλούς ΄΄έλληνες΄΄πολιτικούς που προσκυνούν τον μαμωνά ,σε κάποιους ημιμαθής θανατολάγνους νεοέλληνες καθώς και στον χωρίς ταυτότητα ΄΄αλβανικό΄΄,΄΄τουρκικό΄΄,΄΄σκοπιανο΄΄λαό έρμαιο των σχεδιών σας με σκοπό τον φανατισμό και την ολοκλήρωση του σχέδιου σας που είναι ο αφανισμός της Ελλάδος.

Γεμίσατε την περιοχή με ψευδοκράτη(Αλβανία,Σκόπια,Τουρκία)για να επιτύχετε τι άραγε?

Μάταια ελπίζεται.

Χιλιετίες τα ανθροπόμορφα τέρατα,οι πρόγονοι σας, δεν είδατε τι έπαθαν?


Oπως έλεγε και ο Ευριπίδης,η Ελλάς και ο πολιτισμός της ΄΄εν τοις πόνοισιν αύξεται΄΄ και ΄΄πολλά κινδυνεύουσα΄΄.

Διότι η Ελλάς δεν βασίζεται σε κάποιον επίγειο η υποχθόνιο κυβερνήτη αλλά στον Ιδιο τον Δημιουργό των Πάντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: