Στο αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στο Ελληνικό, "σκουριάζουν" τα τέσσερα πανάκριβα οχήματα τύπου VOLVO B9TL, που αγόρασε το ελληνικό κράτος για την αξιοποίησή τους στην τουριστική γραμμή ξενάγησης στο ιστορικό κέντρο, αξίας 1.666.000 ευρώ.
Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα οχήματα προορίζονταν για να αντικαταστήσουν τα παλαιού τύπου λεωφορεία της γραμμής 400 του ΟΑΣΑ, παραμένουν ακινητοποιημένα, αν και η συγκεκριμένη γραμμή έχει πάψει να λειτουργεί ήδη από τον Ιούνιο του 2010.
Ήταν Φεβρουάριος του 2009, όταν το υπουργείο μεταφορών, αποφασίζει την συγκεκριμένη επένδυση. Η λογική; Η παλαιά γραμμή 400, ήταν οικονομικά ασύμφορη. Η αγορά των πανάκριβων διόροφων λεωφορείων, θα έδινε νέα διάσταση στην αστική ξενάγηση, με χαμηλό κόστος. Ωστόσο, τίποτα από αυτά τα μεγαλεπίβολα δεν έγινε ποτέ. Η διοίκηση της ΕΘΕΛ, δήλωνε τον Οκτώβριο του 2010 πως το "πάγωμα" της γραμμής ήταν προσωρινό "Προσωρινά και μόνο προσωρινά, βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού, λόγω του ότι είναι σε μία διαδικασία να βγάλουν πινακίδες για να κυκλοφορήσουν στους αττικούς δρόμους. Εάν και αγοράστηκαν για τουριστικούς λόγους, η ΕΘΕΛ έχει πάρει την απόφαση να τα δρομολογήσει οσονούπω, σε μία συγκεκριμένη γραμμή που στην παρούσα φάση δεν εξυπηρετείται από τα υπάρχοντα λεωφορεία"
Έξι μήνες μετά την παραπάνω δήλωση του προέδρου της ΕΘΕΛ, τα πανάκριβα οχήματα παραμένουν στο Ελληνικό ακινητοποιημένα. Οι πινακίδες όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, έχουν μπει, αλλά δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση για την αξιοποιήσή τους...Αν και κατά την περίοδο της αγοράς τους, το υπουργείο είχε διαφημίσει την "σπουδαία" επένδυση, ακόμη και με ξεναγήσεις...στην Βάρκιζα, σήμερα, δεν υπάρχει καμία απάντηση για το πού θα δρομολογηθούν τελικά τα οχήματα αυτά που αγοράστηκαν πανάκριβα σε μια εποχή αυστηρής λιτότητας...
Η γραμμή 400 και οι ιδιωτικές εταιρείες ξενάγησης
Το κόστος μεταφοράς των επιβατών στην παλιά γραμμή 400 του ΟΑΣΑ, ήταν 5 ευρώ, για μία ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Σύμφωνα με τον οργανισμό, ήταν οικονομικά ασύμφορη και αυτός ήταν και ο λόγος κατάργησής της. Ωστόσο εξακολουθεί να "φιγουράρει" ως ατραξιόν για τους τουρίστες στο site του Δήμου Αθηναίων, ενώ μόλις πριν από μία εβδομάδα, διαγράφηκε από το site του ΟΑΣΑ.
Δεν έχουν όμως την ίδια άποψη, οι δύο ιδιωτικές εταιρείες που σήμερα έχουν αναλάβει τις ξεναγήσεις στην Αθήνα.με ακριβώς ιδίου τύπου λεωφορεία, κάνοντας "χρυσές δουλειές"... Συγκεκριμένα, η Athens CityTour και η City Sightseeing Athens & Pireus, με τιμές εισητηρίων 15 και 18 ευρώ αντίστοιχα, πραγματοποιούν τον γύρο του ιστορικού κέντρου καθημερινά, κάνοντας αυτό που θα έπρεπε να κάνει η ΕΘΕΛ, με τα λεωφορεία που τόσο ακριβά πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες.
Από την μεριά τους, οι ίδιοι οι συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ, μιλούν για σκάνδαλο οικονομικών συμφερόντων και για "ντε-φάκτο παραχώρηση της γραμμής-φιλέτο, σε ιδιώτες", την στιγμή που το ελληνικό κράτος, ευαγγελίζεται την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση του κέντρου της πόλης. Πρόκειται τουλάχιστον για χειρισμό ανικανότητας του υπουργείου μεταφορών και της ΕΘΕΛ. Ενός υπουργείου που αναλώνεται στην εκπαίδευση ράμπο που θα πατάξουν το κίνημα "δεν πληρώνω" και την λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς, όταν με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής θα μπορούσε να έχει πολλαπλάσια έσοδα...
witnessfree
Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα οχήματα προορίζονταν για να αντικαταστήσουν τα παλαιού τύπου λεωφορεία της γραμμής 400 του ΟΑΣΑ, παραμένουν ακινητοποιημένα, αν και η συγκεκριμένη γραμμή έχει πάψει να λειτουργεί ήδη από τον Ιούνιο του 2010.
Ήταν Φεβρουάριος του 2009, όταν το υπουργείο μεταφορών, αποφασίζει την συγκεκριμένη επένδυση. Η λογική; Η παλαιά γραμμή 400, ήταν οικονομικά ασύμφορη. Η αγορά των πανάκριβων διόροφων λεωφορείων, θα έδινε νέα διάσταση στην αστική ξενάγηση, με χαμηλό κόστος. Ωστόσο, τίποτα από αυτά τα μεγαλεπίβολα δεν έγινε ποτέ. Η διοίκηση της ΕΘΕΛ, δήλωνε τον Οκτώβριο του 2010 πως το "πάγωμα" της γραμμής ήταν προσωρινό "Προσωρινά και μόνο προσωρινά, βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού, λόγω του ότι είναι σε μία διαδικασία να βγάλουν πινακίδες για να κυκλοφορήσουν στους αττικούς δρόμους. Εάν και αγοράστηκαν για τουριστικούς λόγους, η ΕΘΕΛ έχει πάρει την απόφαση να τα δρομολογήσει οσονούπω, σε μία συγκεκριμένη γραμμή που στην παρούσα φάση δεν εξυπηρετείται από τα υπάρχοντα λεωφορεία"
Έξι μήνες μετά την παραπάνω δήλωση του προέδρου της ΕΘΕΛ, τα πανάκριβα οχήματα παραμένουν στο Ελληνικό ακινητοποιημένα. Οι πινακίδες όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, έχουν μπει, αλλά δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση για την αξιοποιήσή τους...Αν και κατά την περίοδο της αγοράς τους, το υπουργείο είχε διαφημίσει την "σπουδαία" επένδυση, ακόμη και με ξεναγήσεις...στην Βάρκιζα, σήμερα, δεν υπάρχει καμία απάντηση για το πού θα δρομολογηθούν τελικά τα οχήματα αυτά που αγοράστηκαν πανάκριβα σε μια εποχή αυστηρής λιτότητας...
Η γραμμή 400 και οι ιδιωτικές εταιρείες ξενάγησης
Το κόστος μεταφοράς των επιβατών στην παλιά γραμμή 400 του ΟΑΣΑ, ήταν 5 ευρώ, για μία ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Σύμφωνα με τον οργανισμό, ήταν οικονομικά ασύμφορη και αυτός ήταν και ο λόγος κατάργησής της. Ωστόσο εξακολουθεί να "φιγουράρει" ως ατραξιόν για τους τουρίστες στο site του Δήμου Αθηναίων, ενώ μόλις πριν από μία εβδομάδα, διαγράφηκε από το site του ΟΑΣΑ.
Δεν έχουν όμως την ίδια άποψη, οι δύο ιδιωτικές εταιρείες που σήμερα έχουν αναλάβει τις ξεναγήσεις στην Αθήνα.με ακριβώς ιδίου τύπου λεωφορεία, κάνοντας "χρυσές δουλειές"... Συγκεκριμένα, η Athens CityTour και η City Sightseeing Athens & Pireus, με τιμές εισητηρίων 15 και 18 ευρώ αντίστοιχα, πραγματοποιούν τον γύρο του ιστορικού κέντρου καθημερινά, κάνοντας αυτό που θα έπρεπε να κάνει η ΕΘΕΛ, με τα λεωφορεία που τόσο ακριβά πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες.
Από την μεριά τους, οι ίδιοι οι συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ, μιλούν για σκάνδαλο οικονομικών συμφερόντων και για "ντε-φάκτο παραχώρηση της γραμμής-φιλέτο, σε ιδιώτες", την στιγμή που το ελληνικό κράτος, ευαγγελίζεται την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση του κέντρου της πόλης. Πρόκειται τουλάχιστον για χειρισμό ανικανότητας του υπουργείου μεταφορών και της ΕΘΕΛ. Ενός υπουργείου που αναλώνεται στην εκπαίδευση ράμπο που θα πατάξουν το κίνημα "δεν πληρώνω" και την λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς, όταν με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής θα μπορούσε να έχει πολλαπλάσια έσοδα...
witnessfree
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου