Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

=Συνδικαλιστές απαλλαγμένοι από την υπηρεσία τους, πληρώνονται την κανονική τους άδεια στο διπλάσιο, ως μη ληφθείσα.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, “ΠΡΟΣΤΑΤΗ” ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΩΝ.

=Έτσι εισπράττουν 16,5 μισθούς το χρόνο!!!!

=Στην Κ ρ α τ ι κ ή Εταιρία Α, 260 εργαζόμενοι [σε σύνολο περίπου 480] έχουν πληρωθεί διπλά την κανονική τους άδεια[16,5 μισθοί το χρόνο] .

-“Τρεις απαλλαγμένοι συνδικαλιστές, έχουν επίσης κάνει το ίδιο”

(λέει ο Π)

=Αυτό προκύπτει από ανακοινώσεις-επιστολές που αντάλλαξαν μεταξύ τους δημόσια, μέσω του εσωτερικού δικτύου(intranet) της εταιρίας (προς όλους τους εργαζόμενους), οι απαλλαγμένοι από την υπηρεσία υπάλληλοι-συνδικαλιστές κ.κ Δ και Π, που είναι αποσπασμένοι στην ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ….ΣΥΛΛΟΓΩΝ

«Ήρθες να πληρωθείς την άδεια;»


26/11/2009

Με αυτά τα λόγια με υποδέχτηκε-λέει ο Δ-συνάδελφος χθες το μεσημέρι στο πεζοδρόμιο έξω από την εταιρεία.

-Δεν κατάλαβα το υπονοούμενο, του απάντησα.

-Για την κανονική άδεια που πληρώνεστε οι απαλλαγμένοι συνδικαλιστές, σου μιλάω.

-Και ποιος σου είπε ότι συμβαίνει αυτό;

-Ρώτα τον Π. και θα μάθεις, μου λέει.

Πράγματι, λίγο αργότερα, συναντάω τον Π, του μεταφέρω τον παραπάνω διάλογο και του ζητάω να μου πει τι έχει γίνει.

Και εκείνος, με το γνωστό υβριστικό του ρεπερτόριο, μου απάντησε:

-260 συνάδελφοι έχουν πληρωθεί διπλά την κανονική τους άδεια.

-Τρεις συνδικαλιστές έχουν επίσης κάνει το ίδιο.

-Και αυτός, με αγωγή που κατέθεσε κατά της εταιρείας διεκδικεί να πληρωθεί την άδεια και σε πρώτο βαθμό έχει δικαιωθεί.

Μετά από αυτά είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι:

Σχόλια, ψίθυροι και υπονοούμενα για ιδιοτελή συνδικαλιστική συμπεριφορά δεν με αφορούν-λέει ο Δ- . Ουδέποτε έχω πληρωθεί την κανονική μου άδεια και δεν το θεωρώ ηθικά έντιμο να συμβαίνει αυτό.
Δ.
olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: