Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Προσοχη!!! Προσπαθεια κλοπης απο "δηθεν επαιτη"!!!

Σημερα το πρωι και ενω ειχα σταματησει στο φαναρι στην Πατησιων (αναμεσα απο την Πλ.Κολιατσου και την Πλ. Αμερικης στο υψος του παρκου) πλησιασε απο το παραθυρο του συνοδηγου ενας "επαιτης" του λεω ευγενικα οχι ,αλλα δεν απομακρυνθηκε,παραλληλα μπηκε σχεδον ολος μεσα στο αυτοκινητο απο το ανοιχτο παραθυρο(οι πορτες ηταν κλειδωμενες αλλα τα παραθυρα ανοιχτα),και επιτακτικα μου ζητουσε ενα ευρω για να παρει καφε και μου εδειχνε τον καφε μου που ειχα στην ποτηροθηκη του αυτοκινητου!

Εκεινη την στιγμη παρατηρησα οτι με το αλλο του χερι ειχε φτασει κατω απο τον "τεμπελη" του αυτοκινητου και προσπαθουσε να αφαιρεσει το κινητο μου,τοτε του αρπαξα και τα δυο χερια και του λεω τι πας να κανεις ρε!!(και αλλα πολλα).Τιναχτηκε και με τα πολλα καταφερε να βγει εξω αλλα ηδη του ειχα προκαλεσει πολλες γρατσουνιες στα χερια και τον λαιμο,αναβωντας το φαναρι εκανε δεξια και ειδοποιησα την αστυνομια οσο την ειδατε εσεις την αστυνομια αλλο τοσο την ειδα και εγω!

Παραλληλα οση ωρα περιμενα την αστυνομια(περι τα 15 λεπτα) ή ενα διερχομενο περιπολικο ή την ομαδα ΔΙΑΣ ο επαιτης ηταν εκει στο φαναρι και παραμονευε για το επομενο θυμα του.Για αυτο λοιπον ολοι προσοχη στον δρομο!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: