Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Οι Γερμανοτσολιάδες της μεταπολίτευσης. Πως η παρεΐτσα ρήμαξε την Ελλάδα.

Ο Λαλιώτης, ο Τσοχατζόπουλος, ο Τρεπεκλής, η τράπεζα Πειραιώς και η Hoechtief.

Σε συνέχεια του προηγούμενου:
Πως η Πειραιώς πήρε την ΕΤΒΑ, και οι Γερμανοί τα ναυπηγεία.

Ενδεικτικό της μεθόδου που δούλεψαν για να ξεπουλήσουν τον μόχθο του Έλληνα και την εθνική κυριαρχία είναι η ομολογία που έκανε το βαποράκι του Γεωργίου της Siemens στην εξεταστική της βουλής. Διαβάστε και την Δευτέρα θα έχουμε σπαρταριστά νέα για την τράπεζα Πειραιώς και τους “αντιστασιακούς”!

Κωνσταντίνος Αιβαλιώτης: Επομένως τελειώσατε στη Στουτγάρδη το 1968. Με την πολιτική είχατε αναμειχθεί όταν ήσασταν φοιτητής στην Γερμανία και στην Αυστρία;

Μάρτυς (Παντελεήμων Καράκωστας): Πολύ. Όχι με την πολιτική, ήμουν στον αντιστασιακό αγώνα, ήμουν πρόεδρος των συλλόγων όλης της δυτικής Γερμανίας είχα μια δράση, γι’ αυτό και πέρασα πολλά έξω και εδώ στην Ελλάδα μου είχαν απαγορεύσει την είσοδο….

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Όχι, πού τον ξέρατε τον Λαλιώτη; Εγώ τον Τσοχατζόπουλο κατάλαβα πριν, ξέρατε και τον Λαλιώτη;

ΜΑΡΤΥΣ (Παντελεήμων Καράκωστας): Ναι, μα τον Λαλιώτη τον γνώρισα από τον Τσοχατζόπουλο, δεν ήξερα τον Λαλιώτη. Δεν ήταν μαζί μου στη Γερμανία ο Λαλιώτης, ήταν πιο μικρός, ο Λαλιώτης ήταν μικρότερος, πολύ μικρότερος. Αλλά στη Χαριλάου Τρικούπη, εκεί γνωριστήκαμε, όταν γύρισα εγώ από το εξωτερικό, ο Κώστας Λαλιώτης μου λέει: «Κοίταξε, βοήθησε, σε παρακαλώ, εκεί» και με έστειλε στον Παπανικολάου και ήταν και κάποιος Τρεπεκλής θυμάμαι τότε.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Κομπίνες;

ΜΑΡΤΥΣ (Παντελεήμων Καράκωστας): Βέβαια, γίνανε, πάντα γίνονται κομπίνες…

Γινόντουσαν, να σας πω ένα παράδειγμα, το αεροδρόμιο, που έγινε από την HOCHTIEF, δεν έπρεπε να γίνει από την HOCHTIEF. Έπρεπε να γίνει από την Aéroports de Paris. Τα ξέρω, γιατί εγώ αναμείχθηκα στο κονσόρτσιουμ τότε εκείνη την εποχή. Οι Γάλλοι είχαν κάνει μια πολύ πιο φτηνή προσφορά και πιο έξυπνο αεροδρόμιο και πιο λειτουργικό. Και ανετράπη το θέμα τότε, και ανετράπη και η Κυβέρνηση, εξαιτίας της HOCHTIEF και απ’ ό,τι έχω ακούσει και λόγω του Ο.Τ.Ε. τότε, που ήταν το θέμα με τα ψηφιακά, τι ήταν. Θέλω να πω, λοιπόν, ότι ακολούθησε ένας ορυμαγδός σκανδάλων και παρατυπιών, τα οποία εγώ ήμουν στη μέση, με ποια έννοια, εγώ έκανα τη δουλειά μου, πλήρωνα τα ταξίδια μου από την τσέπη μου, να τα λεφτά που ερχόντουσαν στην Τράπεζα Πειραιώς, και δεν είδα στο τέλος δουλειά και έμεινα εγώ να χαλάσω τα λεφτά που είχα βγάλει και να μείνω στη φάση αυτή που είμαι τώρα, που τώρα ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος να δει πού βρίσκομαι εγώ.

Αναμείνατε τα νεώτερα.
olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: