Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ

Οι αθρόες παραιτήσεις έμπειρων στελεχών έχουν επιφέρει σωρεία προβλημάτων και δυσκολιών στον ευρύτερο τομέα των ΕΔ ιδίως στον κρίσιμο τομέα της συντήρησης του υλικού. Ο συνδυασμός δε αυτών με την προσπάθεια κομματικοποίησής των από μερικούς ανεγκέφαλους στρατιωτικούς επιδεινώνουν την ήδη άσχημη κατάσταση.

Με το άρθρο αυτό θέλουμε να παροτρύνουμε την ηγεσία του ΠΝ να σταματήσει να εθελοτυφλεί και να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για την απομάκρυνση όσων βλάπτουν το ΠΝ.

Είναι άραγε αλήθεια ότι δεν δουλεύει τίποτα στον ναύσταθμο λόγω της άκριτης ασύμμετρης και ασύστολης κομματικοποίησης του όπλου;

Τους καταλαβαίνουμε γιατί με τόσες μεταθέσεις δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με κάτι άλλο. Διώξε διώξε ποιος θα μείνει;

Μετά τον διωγμό των αντιρρησιών ευσυνειδησίας οι οποίοι είτε μετατέθηκαν είτε παραιτήθηκαν διαμαρτυρόμενοι για το όργιο αναξιοκρατίας και έλευσης των άξεστων αξύριστων άσχετων, ο στόλος και το ναυτικό γενικά στερείται άξιων στελεχών για την επισκευή των πλοίων και των βλαβών.


Αποτέλεσμα αυτών των γεγονότων είναι η άλωση του ναυστάθμου από τον Ιδιωτικό Φορέα με το αζημίωτο υπό αδιαφανείς αλλά όχι πρωτοφανείς συνθήκες ανάθεσής των. Η έλλειψη λοιπόν ειδικά των τεχνικών έχει οδηγήσει στην απευθείας ανάθεση (εκτός των άλλων) του έργου των ρυμουλκών, των βοηθητικών βάσης και των πλοίων μεταφοράς προσωπικού. Δεν υφίσταται σε σταθερή βάση μεταφορικό μέσο για το προσωπικό αλλά και ρυμουλκό για τις άπειρες χρήσεις που έχει σε ένα ναύσταθμο.

Πληροφορίες μας αναφέρουν ότι το κάθε ρυμουλκό που εργάζεται για το
ναύσταθμο χρεώνει 200-250 EURO την ώρα τις καθημερινές και 300-350 EURO την ώρα τις αργίες. Φανταστείτε ότι ή οποιαδήποτε εργασία του ρυμουλκού διαρκεί πολλές ώρες και οι εργασίες είναι αρκετές.


Επίσης το μεταφορικό μέσο που εκτελεί καθημερινά τα πρωινά και μεσημβρινά δρομολόγια μεταφοράς προσωπικού στο ναύσταθμο ακούγεται ότι εισπράττει το ποσό των 20.000 EURO το μήνα για τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Με ένα γρήγορο υπολογισμό βλέπουμε ότι το σύνολο σίγουρα θα μπορούσε να διατεθεί για την αγορά ρυμουλκών και πλοίων μεταφοράς προσωπικού και να αποφευχθεί η απευθείας ανάθεση σε ιδιώτες του έργου των ΕΔ. Ας υποθέσουμε ότι το ρυμουλκό δουλέψει 8 ώρες επί 20 μέρες πρέπει να πάρει 35200 EURO+20000 EURO=55200 EURO το μήνα επί 12 μήνες = 662400 EURO περίπου το χρόνο.

Νομίζω ότι φτάνουν τα λεφτά για ρυμουλκό και πλοίο μεταφοράς προσωπικού.

Δε νομίζω να κοστίζει περισσότερα. Να δουλέψει και η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν λέμε όχι, αλλά εκεί που δεν έχουμε μέσα και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς για να πάρει ένα μεροκάματο ένας εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα.

Ρωτούμε:
* Είναι διαφανείς όλες οι διαδικασίες ανάθεσης των εργασιών;
* Πότε σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το θέμα;
* Που θα βρείτε άξιους τεχνικούς εντός ΠΝ έτσι ώστε να εξοικονομηθούν πόροι από τις επισκευές και τις αναθέσεις, για ανταλλακτικά που και αυτά σας τα παρέχουν οι ιδιώτες γιατί το Κέντρο Εφοδιασμού αδυνατεί;
* Τι γνώμη νομίζετε ότι έχει το προσωπικό για εσάς; Θετική ή Αρνητική;

Άρχοντες που άρχετε πότε να αποφασίσετε να αρχίσετε το νοικοκύρεμα των ΕΔ;

ΠΟΤΕ; Περιμένουμε μία ακόμη βουβή απάντηση σας.

armyalert

Δεν υπάρχουν σχόλια: