Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Ο ΦΑΣΙΣΤΟΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΩΝ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ

Αγαπητέ φιλάνθρωπε,

Κανείς δεν αποδέχεται της πράξεις βίας ως μέσο επίδειξης δυσφορίας. Το θέμα όμως είναι τι μπορεί να γίνει με όλους αυτους "κακόμοιρους άπορους"
που καθαρίζουν τα τζάμια νόπου όσες φορές και να τους πεις όχι σου κολλάνε το μαρκούτσι τους στο τζάμι σου με το έτσι θέλω και ξεκινάνε. Δεν θα πω κάτι άλλο απλά θα μοιραστώ μαζί σου μερικές εμπειρίες που είχα και θα ήθελα πραγματικά να ξέρω τι αντίδραση θα έπρεπε να έχω για να μην φανώ ρατσιστής αλλά και να μην αισθανθώ μα####.


1. Δεκάχρονο αθίγγανο παιδάκι στα φανάρια στο λιμάνι του Πειραιά του λέω όχι. Ξεκινάει να κάνει το τζάμι του λέω σταμάτα και δεν σταματάει. Όταν τελιώνει μου λέει "λεφτά". Του λέω δεν σου ζήτησα να μου το καθαρίσεις και τότε πιάνει το σκουπάκι αυτό (δεν ξέρω πως λέγεται) και το χτυπάει πάνω στο τζάμι μου.

2. Ενήλικας Πακιστανός σε φανάρια στο Παγκράτι. ϊδια τακτική. Όταν τελέιωσε και δεν του έδωσα λεφτα ξανάπλωσε σαπουνάδες σε όσο μέρος του τζαμίου πρόλαβε και τις άφησε εκεί.

3. Είμαι συνοδηγός στο αμάξι της μητέρας μου. 15χρονο αγοράκι, ίδια τακτική με το έτσι θέλω. Δεν του δίνει χρήματα η μητέρα μου. Γυρνάει και της λέει "Άντε γα#### μωρ# παλιοκα####.

Και είναι και άλλα μικρότερα περιστατικά τα οποία δεν έχει νόημα να γράψω γιατί όλοι τα έχουμε περάσει. Εγώ λοιπόν πως θα πρέπει να αντιδράσω στα παραπάνω περιστατικά? Θα πρέπει για να μην φανώ ρατσιστής να αφήσω την περιουσία μου να φθίρεται και τους άλλους να με βρίζουν? Θα πρέπει να κατεβώ κάτω και να παίξω μπουνιές? Θα πρέπει να τους βρέξω με ένα ποτήρι νερό?

Αγαπητέ φιλελεύθερε φιλάνθρωπε δεν θα έπρεπε να κατακρίνεις την αντίδραση αλλά την δράση. Δεν θα έπρεπε να κατακρίνει αυτόν που ενοχλήθηκε με μια παράνομη πράξη αλλά με αυτούς που εκμεταλεύονται τα παιδάκια αυτά. Και αν ήσουν τόσο κοινωνικά ανήσυχος θα έκανες κάτι για αυτό αλλά βέβαια είναι γνωστή η δράση σας εσάς των "αντιρατσιστών".

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

2 σχόλια:

Κωνσταντίνος Α. είπε...

το χάσαμε το παιχνίδι

Ανώνυμος είπε...

Σε τετοιες περιπτωσεις η λυση ειναι μια: Κανεις οτι ψαχνεις λεφτα στο πορτοφολι, και μολις αναψει το φαναρι φευγεις κυριος. Και μετα αστους να βρασουν στο ζουμι τους.