Συντριβή τρένου στο Οχάιο: το λόμπι των σιδηροδρόμων έκανε δωρεά στον Τραμπ, ο οποίος απέσυρε το νομοσχέδιο για την ασφάλεια
RT DE 17 Φεβρουαρίου 2023
Ήταν η εκδήλωση του Οχάιο ένα ανακοινωμένο ατύχημα; Γιατί τα τρένα επικίνδυνων εμπορευμάτων των ΗΠΑ δεν διαθέτουν ειδικές σύγχρονες συσκευές πέδησης; Οι ρίζες της τραγωδίας στην Ανατολική Παλαιστίνη βρίσκονται στην προεκλογική εκστρατεία των ΗΠΑ το 2016.
RT DE 17 Φεβρουαρίου 2023
Ήταν η εκδήλωση του Οχάιο ένα ανακοινωμένο ατύχημα; Γιατί τα τρένα επικίνδυνων εμπορευμάτων των ΗΠΑ δεν διαθέτουν ειδικές σύγχρονες συσκευές πέδησης; Οι ρίζες της τραγωδίας στην Ανατολική Παλαιστίνη βρίσκονται στην προεκλογική εκστρατεία των ΗΠΑ το 2016.
Ένα κανάλι στο YouTube καταγράφει το καταστροφικό σιδηροδρομικό δίκτυο μιας υποτιθέμενης ανώτερης παγκόσμιας δύναμης.
Ελεγχόμενη καύση τμήματος εκτροχιασμένων τρένων Norfolk Southern στην Ανατολική Παλαιστίνη, Οχάιο ΗΠΑ στις 23/08/23.
Για δεκαετίες, ωρολογιακές βόμβες διασχίζουν τις Ηνωμένες Πολιτείες με τη μορφή τρένων μήκους έως και ενός χιλιομέτρου . Αυτά είναι επίσης τακτικά φορτωμένα με πολύ εύφλεκτους και εξαιρετικά τοξικούς χημικούς παράγοντες, βενζίνη ή λάδι. Το τραγικό συμβάν στη μικρή πόλη της Παλαιστίνης του Οχάιο δεν ήταν το πρώτο θανατηφόρο περιστατικό και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί άλλη μια καταστροφή.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες των μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ, είκοσι από τα τελευταία πενήντα βαγόνια που εκτροχιάστηκαν ήταν φορτωμένα με επικίνδυνες ουσίες, δώδεκα από αυτά με το επιβλαβές χλωριούχο βινύλιο. Ο Ρεπουμπλικανός κυβερνήτης Mike DeWine δήλωσε επίσης σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη ότι πρέπει ακόμη να διευκρινιστεί γιατί "η αμαξοστοιχία της Norfolk Southern που εκτροχιάστηκε στην Ανατολική Παλαιστίνη στις 3 Φεβρουαρίου δεν είχε ταξινομηθεί στα έγγραφα ως αμαξοστοιχία επικίνδυνων υλικών". .
Στις 8 Φεβρουαρίου, η εταιρεία σιδηροδρόμων Norfolk Southern υπέβαλε αίτηση για «ελεγχόμενη απελευθέρωση» των τοξικών χημικών ουσιών και τις ενέκρινε μέσω του κυβερνήτη Mike DeWine . Η σιδηροδρομική εταιρεία ανακοίνωσε σε επίσημη ανακοίνωση ότι η εταιρεία θα καθαρίσει το σημείο του ατυχήματος «ενδελεχώς, υπεύθυνα και με ασφάλεια». Ένα δημιουργημένο «Κέντρο Βοήθειας Οικογένειας» θα «βοηθήσει τα μέλη της κοινότητας να καλύψουν άμεσες ανάγκες». Η Norfolk Southern ανακοίνωσε επίσης στις 13 Φεβρουαρίου ότι είχε ιδρύσει ένα κοινοτικό ταμείο στήριξης. Σχετικά, το δημοσίευμα αναφέρει :
"Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 700 οικογένειες και ορισμένες επιχειρήσεις έχουν λάβει βοήθεια. Συνολικά, περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια έχουν διανεμηθεί απευθείας σε οικογένειες για να καλύψουν τα έξοδα που σχετίζονται με την εκκένωση. Αυτό περιλαμβάνει επιστροφές και προκαταβολές σε μετρητά για στέγαση, ταξίδια, τρόφιμα, ρούχα και άλλα σχετικά πράγματα».
Η τοπική πυροσβεστική υπηρεσία στην Ανατολική Παλαιστίνη έλαβε 220.000 δολάρια. Αυτό υπερβαίνει κατά πολύ μια αρχική δωρεά 25.000 δολαρίων στον Ερυθρό Σταυρό του Οχάιο για την υποστήριξη στέγασης στο Λύκειο Ανατολικής Παλαιστίνης, ανέφερε η δήλωση.
Κοιτάζοντας πίσω - θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Νέα Παλαιστίνη;
Το 2012, ένα τρένο εκτροχιάστηκε στο Paulsboro, μια μικρή πόλη του New Jersey, απελευθερώνοντας 85.000 λίτρα τοξικού χλωριούχου βινυλίου μέσω της πυρκαγιάς που προέκυψε. Επίσης, σε σχέση με αυτό το ατύχημα, ένα γνωστό πρόβλημα των ΗΠΑ ήταν ότι τα περισσότερα τρένα στις ΗΠΑ συνεχίζουν να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό απαρχαιωμένη τεχνολογία της εποχής του Εμφυλίου Πολέμου. Σύμφωνα με τα σχέδια εκείνης της εποχής, το μάθημα που αντλήθηκε από την εκδήλωση στο Paulsboro ήταν να υποχρεωθούν όλες οι εταιρείες τρένων να έχουν «ηλεκτρονικά ελεγχόμενα φρένα αέρος», ή εν συντομία ECP, εγκατεστημένα στα βαγόνια τους.
Περίπου τρία χρόνια αργότερα, μετά από διάφορες θεωρητικές δηλώσεις και ανακοινώσεις, η Washington Post πρωτοκυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2015 (paywall): «Τα τρένα μεταφέρουν - και χύνουν - μια ποσότητα ρεκόρ πετρελαίου» και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους: «Τα τρένα συνεχίζουν να πηγαίνουν , παρά τις τρομερές προειδοποιήσεις για ομοσπονδιακή προθεσμία για εξοπλισμό ασφαλείας». Σε μια συνέντευξη σχετικά με αυτό, ο Edward R. Hamberger, τότε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ένωσης Αμερικανικών Σιδηροδρόμων, σχολίασε χωρίς εντυπωσιασμό (από το λεπτό 01:37): «Θέλουμε ομοσπονδιακούς κανονισμούς όταν είναι απαραίτητοι, και όχι μόνο ως απάντηση σε τίτλος στην Washington Post ». Το 2023ενημερώνει το paywall της Washington Post )
Ελεγχόμενη καύση τμήματος εκτροχιασμένων τρένων Norfolk Southern στην Ανατολική Παλαιστίνη, Οχάιο ΗΠΑ στις 23/08/23.
Για δεκαετίες, ωρολογιακές βόμβες διασχίζουν τις Ηνωμένες Πολιτείες με τη μορφή τρένων μήκους έως και ενός χιλιομέτρου . Αυτά είναι επίσης τακτικά φορτωμένα με πολύ εύφλεκτους και εξαιρετικά τοξικούς χημικούς παράγοντες, βενζίνη ή λάδι. Το τραγικό συμβάν στη μικρή πόλη της Παλαιστίνης του Οχάιο δεν ήταν το πρώτο θανατηφόρο περιστατικό και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί άλλη μια καταστροφή.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες των μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ, είκοσι από τα τελευταία πενήντα βαγόνια που εκτροχιάστηκαν ήταν φορτωμένα με επικίνδυνες ουσίες, δώδεκα από αυτά με το επιβλαβές χλωριούχο βινύλιο. Ο Ρεπουμπλικανός κυβερνήτης Mike DeWine δήλωσε επίσης σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη ότι πρέπει ακόμη να διευκρινιστεί γιατί "η αμαξοστοιχία της Norfolk Southern που εκτροχιάστηκε στην Ανατολική Παλαιστίνη στις 3 Φεβρουαρίου δεν είχε ταξινομηθεί στα έγγραφα ως αμαξοστοιχία επικίνδυνων υλικών". .
Στις 8 Φεβρουαρίου, η εταιρεία σιδηροδρόμων Norfolk Southern υπέβαλε αίτηση για «ελεγχόμενη απελευθέρωση» των τοξικών χημικών ουσιών και τις ενέκρινε μέσω του κυβερνήτη Mike DeWine . Η σιδηροδρομική εταιρεία ανακοίνωσε σε επίσημη ανακοίνωση ότι η εταιρεία θα καθαρίσει το σημείο του ατυχήματος «ενδελεχώς, υπεύθυνα και με ασφάλεια». Ένα δημιουργημένο «Κέντρο Βοήθειας Οικογένειας» θα «βοηθήσει τα μέλη της κοινότητας να καλύψουν άμεσες ανάγκες». Η Norfolk Southern ανακοίνωσε επίσης στις 13 Φεβρουαρίου ότι είχε ιδρύσει ένα κοινοτικό ταμείο στήριξης. Σχετικά, το δημοσίευμα αναφέρει :
"Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 700 οικογένειες και ορισμένες επιχειρήσεις έχουν λάβει βοήθεια. Συνολικά, περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια έχουν διανεμηθεί απευθείας σε οικογένειες για να καλύψουν τα έξοδα που σχετίζονται με την εκκένωση. Αυτό περιλαμβάνει επιστροφές και προκαταβολές σε μετρητά για στέγαση, ταξίδια, τρόφιμα, ρούχα και άλλα σχετικά πράγματα».
Η τοπική πυροσβεστική υπηρεσία στην Ανατολική Παλαιστίνη έλαβε 220.000 δολάρια. Αυτό υπερβαίνει κατά πολύ μια αρχική δωρεά 25.000 δολαρίων στον Ερυθρό Σταυρό του Οχάιο για την υποστήριξη στέγασης στο Λύκειο Ανατολικής Παλαιστίνης, ανέφερε η δήλωση.
Κοιτάζοντας πίσω - θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Νέα Παλαιστίνη;
Το 2012, ένα τρένο εκτροχιάστηκε στο Paulsboro, μια μικρή πόλη του New Jersey, απελευθερώνοντας 85.000 λίτρα τοξικού χλωριούχου βινυλίου μέσω της πυρκαγιάς που προέκυψε. Επίσης, σε σχέση με αυτό το ατύχημα, ένα γνωστό πρόβλημα των ΗΠΑ ήταν ότι τα περισσότερα τρένα στις ΗΠΑ συνεχίζουν να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό απαρχαιωμένη τεχνολογία της εποχής του Εμφυλίου Πολέμου. Σύμφωνα με τα σχέδια εκείνης της εποχής, το μάθημα που αντλήθηκε από την εκδήλωση στο Paulsboro ήταν να υποχρεωθούν όλες οι εταιρείες τρένων να έχουν «ηλεκτρονικά ελεγχόμενα φρένα αέρος», ή εν συντομία ECP, εγκατεστημένα στα βαγόνια τους.
Περίπου τρία χρόνια αργότερα, μετά από διάφορες θεωρητικές δηλώσεις και ανακοινώσεις, η Washington Post πρωτοκυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2015 (paywall): «Τα τρένα μεταφέρουν - και χύνουν - μια ποσότητα ρεκόρ πετρελαίου» και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους: «Τα τρένα συνεχίζουν να πηγαίνουν , παρά τις τρομερές προειδοποιήσεις για ομοσπονδιακή προθεσμία για εξοπλισμό ασφαλείας». Σε μια συνέντευξη σχετικά με αυτό, ο Edward R. Hamberger, τότε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ένωσης Αμερικανικών Σιδηροδρόμων, σχολίασε χωρίς εντυπωσιασμό (από το λεπτό 01:37): «Θέλουμε ομοσπονδιακούς κανονισμούς όταν είναι απαραίτητοι, και όχι μόνο ως απάντηση σε τίτλος στην Washington Post ». Το 2023ενημερώνει το paywall της Washington Post )
Τώρα στο περιστατικό του Οχάιο ότι «περίπου 1.000 εκτροχιασμοί τρένων συμβαίνουν στις Ηνωμένες Πολιτείες κάθε χρόνο».
Το 2016, ομάδες λόμπι της σιδηροδρομικής βιομηχανίας επένδυσαν εκατομμύρια στην επερχόμενη προεκλογική εκστρατεία στις ΗΠΑ. Η κυβέρνηση Τραμπ, «υποστηριζόμενη από λομπίστες σιδηροδρόμων και Ρεπουμπλικάνους στη Γερουσία», κατάργησε «ορισμένους από τους κανονισμούς που αποσκοπούσαν στη δημιουργία καλύτερων συστημάτων πέδησης στις ράγες της χώρας», σύμφωνα με πληροφορίες από τον αμερικανικό ιστότοπο Lever News .
Το 2016, ομάδες λόμπι της σιδηροδρομικής βιομηχανίας επένδυσαν εκατομμύρια στην επερχόμενη προεκλογική εκστρατεία στις ΗΠΑ. Η κυβέρνηση Τραμπ, «υποστηριζόμενη από λομπίστες σιδηροδρόμων και Ρεπουμπλικάνους στη Γερουσία», κατάργησε «ορισμένους από τους κανονισμούς που αποσκοπούσαν στη δημιουργία καλύτερων συστημάτων πέδησης στις ράγες της χώρας», σύμφωνα με πληροφορίες από τον αμερικανικό ιστότοπο Lever News .
Τον Δεκέμβριο του 2017 , μετά την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ ως Προέδρου των ΗΠΑ τον Ιανουάριο, η αμερικανική ιστοσελίδα Railway Age ανέφερε , σύμφωνα με εντολή από τους λομπίστες:
"Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ κατάργησε στις 4 Δεκεμβρίου έναν κανόνα της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Σιδηροδρόμων του 2015 που απαιτούσε από τις σιδηροδρομικές αυτοκινητάμαξες να εγκαθιστούν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα φρένα αέρος(ECP)".
Συνεχίζει να αναφέρει λεπτομερώς ότι η έκθεση NAS / TRB (από δύο "ανεξάρτητους" οργανισμούς ασφαλείας των ΗΠΑ) του Οκτωβρίου 2017 διαπίστωσε ότι "η προσέγγιση του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ (DOT) για την υποχρεωτική εφαρμογή των φρένων ECP έναντι άλλων τεχνολογιών ήταν "ελλιπής και μη πειστική"". Κατά συνέπεια, δεν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι "οι επιδόσεις των φρένων ECP στην πέδηση έκτακτης ανάγκης είναι ανώτερες από άλλα συστήματα".
"Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ κατάργησε στις 4 Δεκεμβρίου έναν κανόνα της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Σιδηροδρόμων του 2015 που απαιτούσε από τις σιδηροδρομικές αυτοκινητάμαξες να εγκαθιστούν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα φρένα αέρος(ECP)".
Συνεχίζει να αναφέρει λεπτομερώς ότι η έκθεση NAS / TRB (από δύο "ανεξάρτητους" οργανισμούς ασφαλείας των ΗΠΑ) του Οκτωβρίου 2017 διαπίστωσε ότι "η προσέγγιση του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ (DOT) για την υποχρεωτική εφαρμογή των φρένων ECP έναντι άλλων τεχνολογιών ήταν "ελλιπής και μη πειστική"". Κατά συνέπεια, δεν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι "οι επιδόσεις των φρένων ECP στην πέδηση έκτακτης ανάγκης είναι ανώτερες από άλλα συστήματα".
Επομένως, εκ των υστέρων και με καθυστέρηση με την πάροδο των ετών, η σιδηροδρομική βιομηχανία των ΗΠΑ δεν χρειάστηκε καν να αρχίσει να εφαρμόζει τα αρχικά σχέδια για ασφαλή συστήματα πέδησης ECP και έτσι προκάλεσε τα θανατηφόρα αποτελέσματα, πιο πρόσφατα τον Φεβρουάριο του 2023 στην Ανατολική Παλαιστίνη στο Οχάιο. Ή για να το θέσω καλύτερα – ελαχιστοποιώντας το κόστος για τα θύματα των υπολογιζόμενων σιδηροδρομικών ατυχημάτων. Η καθαρή προστασία του κέρδους προφανώς προηγείται της ασφάλειας.
Πριν από την εκδήλωση του Οχάιο, τον Δεκέμβριο του 2022, ο εν ενεργεία Δημοκρατικός Πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είχε επισήμως απαγορεύσει την τρέχουσα απεργία των εργαζομένων στο σωματείο των σιδηροδρόμων . Δεν επρόκειτο για θέματα ασφάλειας, αλλά για την προσπάθεια δώδεκα αμερικανικών συνδικάτων και των μεγάλων σιδηροδρομικών εταιρειών να συμφωνήσουν σε μια νέα σύμβαση για διάστημα άνω των δύο ετών. Στις αρχές του 2022, προσεγγίστηκε η κυβέρνηση για να βρεθεί ένας συμβιβασμός για τους περισσότερους από 100.000 εργαζόμενους που επλήγησαν. Απαγορεύτηκαν οι προαναγγελθείσες απεργίες. Οι απογοητευμένοι και ως εκ τούτου χωρίς κίνητρα υπάλληλοι των σιδηροδρόμων, που έχουν τη συνολική ευθύνη για την ξεπερασμένη και αναξιόπιστη τεχνολογία σε ένα καταστροφικό σιδηροδρομικό δίκτυο, συνεχίζουν τώρα τη δουλειά τους.
Πρόσφατα έγγραφα αποκαλύπτουν δείχνουν τώρα, σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, ότι μια ομοσπονδιακή υπηρεσία των ΗΠΑ "τάχθηκε υπέρ των λόμπι της βιομηχανίας κατά τη σύνταξη των ισχυόντων κανονισμών για την ασφάλεια των μεταφορών και περιόρισε τους κανόνες για τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών". Με βάση αυτή την "απόφαση, πολλές αμαξοστοιχίες που μεταφέρουν επικίνδυνα υλικά - συμπεριλαμβανομένης της αμαξοστοιχίας του Οχάιο - εξαιρέθηκαν από την ταξινόμηση ως "ιδιαίτερα επικίνδυνες" και τις αυστηρότερες απαιτήσεις ασφαλείας που την συνοδεύουν".
Πριν από την εκδήλωση του Οχάιο, τον Δεκέμβριο του 2022, ο εν ενεργεία Δημοκρατικός Πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είχε επισήμως απαγορεύσει την τρέχουσα απεργία των εργαζομένων στο σωματείο των σιδηροδρόμων . Δεν επρόκειτο για θέματα ασφάλειας, αλλά για την προσπάθεια δώδεκα αμερικανικών συνδικάτων και των μεγάλων σιδηροδρομικών εταιρειών να συμφωνήσουν σε μια νέα σύμβαση για διάστημα άνω των δύο ετών. Στις αρχές του 2022, προσεγγίστηκε η κυβέρνηση για να βρεθεί ένας συμβιβασμός για τους περισσότερους από 100.000 εργαζόμενους που επλήγησαν. Απαγορεύτηκαν οι προαναγγελθείσες απεργίες. Οι απογοητευμένοι και ως εκ τούτου χωρίς κίνητρα υπάλληλοι των σιδηροδρόμων, που έχουν τη συνολική ευθύνη για την ξεπερασμένη και αναξιόπιστη τεχνολογία σε ένα καταστροφικό σιδηροδρομικό δίκτυο, συνεχίζουν τώρα τη δουλειά τους.
Πρόσφατα έγγραφα αποκαλύπτουν δείχνουν τώρα, σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, ότι μια ομοσπονδιακή υπηρεσία των ΗΠΑ "τάχθηκε υπέρ των λόμπι της βιομηχανίας κατά τη σύνταξη των ισχυόντων κανονισμών για την ασφάλεια των μεταφορών και περιόρισε τους κανόνες για τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών". Με βάση αυτή την "απόφαση, πολλές αμαξοστοιχίες που μεταφέρουν επικίνδυνα υλικά - συμπεριλαμβανομένης της αμαξοστοιχίας του Οχάιο - εξαιρέθηκαν από την ταξινόμηση ως "ιδιαίτερα επικίνδυνες" και τις αυστηρότερες απαιτήσεις ασφαλείας που την συνοδεύουν".
Διάφορα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης των ΗΠΑ καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας τόνισαν το γεγονός ότι γνωστοί μέτοχοι στο Norfolk Southern περιλάμβαναν τους κολοσσούς της χρηματοπιστωτικής βιομηχανίας BlackRock (4,57%), Vanguard (8,04%) και τον λιγότερο γνωστό τέταρτο μεγαλύτερο διαχειριστή περιουσίας στον κόσμο, State Street.
Το σιδηροδρομικό δυστύχημα του 2012 κόστισε στην Consolidated Rail Corporation (Conrail) «περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια για την αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης και τις επισκευές». Η περιβαλλοντική καταστροφή του Οχάιο θα είναι πολύ πιο ακριβή για το Norfolk Southern λόγω αμελείας αδυναμίας εγκατάστασης του συστήματος πέδησης ECP στα αυτοκίνητα της εταιρείας. Ένα κανάλι YouTube χρησιμοποιεί παραδείγματα βίντεο για να τεκμηριώσει την τρέχουσα καταστροφική κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις ΗΠΑ.
Μια ανάρτηση στο Twitter αναφέρει:"Αυτός δεν είναι σιδηρόδρομος σε τρίτη χώρα. Αυτό είναι στο Οχάιο."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου