Αυτό που συμβαίνει στα Βαλκάνια με τις απογραφές στις τρεις χώρες (Αλβανία, Σκόπια και Σερβία) είναι το πρώτο στάδιο της Κοσοβοποίησης, μέσω της πολυπολιτισμικότητας την οποία προπαγανδίζουν με επίταση επαγγελματίες και ερασιτέχνες της πολιτικής, συνειδητά ή από άγνοια των επιπτώσεων που επιφέρει.
Θεώρησαν οι ισχυροί, ότι η Βοσνία θα αποτελούσε πρότυπο πολυπολιτισμικής κοινωνίας κι έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στο μοντέλο συνύπαρξης τριών κοινοτήτων, καθολικών Κροατών, ορθοδόξων Σέρβων και μουσουλμάνων Βοσνίων. Άφησαν εκεί για μια διετία δυνάμεις του Ο.Η.Ε. και δημιούργησαν κράτος. Πέρασε καιρός από τότε, κάθε κοινότητα ζει αυτόνομα στο δικό της χώρο, κι επειδή από καιρού εις καιρό τα αιματηρά επεισόδια δεν λείπουν, η διετής θητεία του Ο.Η.Ε. ανανεώθηκε επτάκις.
Η πολυπολιτισμικότητα βολεύει τους ισχυρούς, διότι και με τη σκόπιμη προώθηση μεταναστών στην Ευρώπη επέρχεται ελαστικοποίηση των δεσμών που ενώνουν τα μέλη μιας κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις και με αιματηρά αποτελέσματα πολλές φορές, όπως πρόσφατα στη Νορβηγία και στη Λαμπεντούζα της Ιταλίας. Η αστάθεια των κρατών, που σημαίνει αδυναμία, τα καθιστά εύκολη λεία στην επιβουλή των ισχυρών, ώστε να μπει σε εφαρμογή το δεύτερο στάδιο: Η Κοσοβοποίηση.
Τα Βαλκάνια, επομένως, επιλέχθηκαν σκόπιμα για πειραματισμό, αφού οι πολυπληθείς και αλληλομισούμενες εθνότητες συνυπάρχουν επί αιώνες. Με μια διαφορά όμως. Υπήρξαν εδώ πολυεθνικές κοινωνίες, οι οποίες διατηρούνταν έτσι μόνον με τη βία, και οι οποίες ζούσαν σε αυστηρά καθορισμένα από τις ίδιες πλαίσια.
Πόσοι γάμοι, πόσες κοινές γιορτές, πόσες κοινές πολιτιστικές εκδηλώσεις μπορεί κάποιος να απαριθμήσει στη Θεσσαλονίκη των προηγουμένων αιώνων, των τριών κατά βάση κοινοτήτων (Ελλήνων, Εβραίων, Οθωμανών); Συγκρούσεις όμως υπήρξαν πολλές, ακόμη και απαξιωτικά τραγούδια της μιας κοινότητας εναντίον της άλλης.
Κι όταν ήρθε η ώρα να απελευθερωθεί η περιοχή, βρέθηκαν οι Έλληνες να πολεμούν -ένοπλα και διπλωματικά- εναντίον των δύο άλλων κοινοτήτων της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Για δημιουργία αστάθειας επομένως επιβάλλουν την πολυπολιτισμικότητα οι ισχυροί. Όπου βέβαια δεν ρίχνουν βόμβες. Διότι η Κοσοβοποίηση προχωρά βίαια σε Ασία και Αφρική (ήδη έπεσε στο τραπέζι η πρόταση για δυο κράτη στη Λιβύη - εμείς σε επίκαιρο των γεγονότων άρθρο μας μιλήσαμε για πολλά κράτη σε βάθος χρόνου, ώστε να βολευτούν όλοι οι συνεταίροι της εκστρατείας).
Εκμεταλλεύονται τη φυσική ιδιότητα των λαών, να ζουν ομού με πολιτιστικά συγγενείς. Ο Αριστοτέλης το είχε επισημάνει. Ο άνθρωπος, έγραψε, είναι κοινωνικό ον «προς ους φύσει συγγενείς». Όταν συμβαίνει αυτό, δημιουργείται πλάσμα δικαίου («δίκαιόν τι») χωρίς να υπάρχει ούτε οργανωμένη πολιτεία («και ει μη πόλις είη»). Επειδή λοιπόν έτσι συμβαίνει, κι επειδή οι ισχυροί θέλουν ασταθή κράτη με διαρκώς τεταμένη ατμόσφαιρα, προπαγάνδισαν την πολυπολιτισμικότητα. Υπάρχουν ρομαντικοί που δεν κατανόησαν, αλλ’ υπάρχουν προφανώς μεταξύ τους και πεμπτοφαλαγγίτες.
Αυτά που συμβαίνουν με τις απογραφές στα Βαλκάνια, είναι προμήνυμα μελλοντικών εξελίξεων. Τα τρία κράτη προσπαθούν (λιγότερο έντονα η Σερβία) να «μαγειρέψουν» τα αποτελέσματα, ώστε να δείξουν μεγαλύτερη ομοιογένεια. Στην Αλβανία θα εμφανίσουν μικρό αριθμό Ελλήνων, το ίδιο και Σλάβων. Στα Σκόπια, μικρό αριθμό Αλβανών, το ίδιο και Ελλήνων. Στη δε Σερβία, υπάρχουν επίσης διαμαρτυρίες μουσουλμάνων περί μη απογραφής τους.
Είτε όμως εμφανιστούν «στα χαρτιά», είτε όχι, οι μειονότητες υπάρχουν. Και διεκδικούν -κυρίως οι Αλβανοί- μεγαλύτερο μερίδιο στην εξουσία, αλλά δεν την έχουν. Η φυσική εξέλιξη είναι ότι με την πάροδο του χρόνου, αισθανόμενοι ότι τους τοποθετούν στο περιθώριο, θα αντιδράσουν. Για τους Έλληνες δεν τίθεται θέμα, διότι χωρίς υποστήριξη από την ελληνική κυβέρνηση, το πιθανότερο είναι να εγκατασταθούν στην Ελλάδα.
Οι Αλβανοί όμως θα ξεσηκωθούν. Η αδιαφάνεια στις απογραφές τους δίνουν έρεισμα. Όχι, φυσικά, ότι αυτό θα είναι αιτία. Και από αφορμές βρίσκουν όσες θέλουν. Απλώς, βαθαίνει περισσότερο το χάσμα. Τα αυταρχικά καθεστώτα - Οθωμανών, μοναρχίας και κομμουνισμού- με τα οποία έζησαν μαζί Αλβανοί και Σλάβοι επί αιώνες, τους συγκρατούσαν. Μόλις η βία της εξουσίας απομακρύνθηκε, πλησιάζει η ώρα της διάσπασης και η δημιουργία μικρών εθνικών κρατών, προτεκτοράτων στην ουσία.
Όσοι παρακολουθούν προσεκτικά τα γεγονότα και δεν διακατέχονται από παρωχημένες ιδεοληψίες, σίγουρα αναρωτιούνται. Γιατί θ’ αφήσουν την Ελλάδα έξω από το σχεδιασμό; Έχουν ιδιαίτερους λόγους να ενδιαφέρονται για τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη. Τα γνωρίζει αυτά το ελληνικό ΥΠΕΞ. Αλλά για να μη κουράζεται, θέλει να πιστεύει ότι κάποιος από μηχανής θεός θα αποτρέψει τις εξελίξεις.
Ο Μακεδών
2 σχόλια:
ΛΟΓΩ ΠΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΣΕ ΔΥΟ ΚΑΜΜΑΤΙΑ
Αθήνα, 15 Οκτωβρίου 2011
Αγαπητοί,
Τα κρατίδια "αερόσακοι", όπως και αυτά της Χερσονήσου του Αίμου (Βαλκανίων, εντάσσονται στη σύγκρουση Ρωσσίας, κατόχου της Ευρασίας, και αγγλοσαξωνικού κόσμου (όλο το δυτικό συνοθύλευμα), προκειμένου να αποροφούν τους κραδασμούς.
Οι εθνικισμοί που αναπτύχθηκαν πριν κι έλαβαν βίαιη μορφή κατά τον Α. Π.Π. και μετά, όπως και οι ανταλλαγές πληθυσμών κατόπιν διακρατικών συμβάσεων, αλλά και οι βίαιες απελάσεις και οι εθνοκαθάρσεις δεν έγιναν αυθόρμητα και κατόπιν λαϊκής απαίτησης, καλλιεργήθηκαν.
Οι εκστρατείες κατά των κακών μπολσεβίκων και η μικρασιατική εκστρατεία, άσχετα με την προσχηματική της αιτιολόγηση, για προστασία ελληνικών ή χριστιανικών πληθυσμών κλπ., αποσκοπούσαν στην επέκταση της "δύσης" σε βάρος της προσωρινά μη δυνάμενης να επεκταθεί Ρωσσίας, και στη διαφύλαξη των δυτικών συμφερόντων στην ανατολή, πετρέλαια Μοσούλης.
Σκέφτηκε ποτέ κανείς ποιόν τελικά εξυπηρέτησαν οι αλεπάλληλες απελάσεις και εξόντωση πληθυσμών φίλα κείμενων προς τη Ρωσσία τόσο στην Ανατολία όσο και στον Πόντο.
Από το Γιβλαρτάρ μέχρι το Καράτσι, αν τραβήξουμε μια νοητή γραμμή στο χάρτη θα διαπιστώσουμε ότι ένθεν και ένθεν υπάρχει σύγγρουση αυτών των δύο "κόσμων", με τη "δύση" όμως μονίμως να τρέχει ασθμαίνουσα
και διαρκώς να απεργάζεται μηχανές για την απορτοπή επέκτασης της Ρωσσίας, η οποία αυτάρκης και με αυτοπεποίθηση επεκείνεται αργά.
Ο προσεκτικά σχεδιασμένος ακρωτηριασμός, από τη "δύση" του οθωμανικού κράτους, με τη δημιουργία θνησιγενών, εξαρτώμενων κρατιδίων, πάνω σ΄ αυτή τη λογική πραγματοποιήθηκε.
Η "δύση" και οι τεχνικοί της εξουσίας της ευελπιστούν ότι οι τσιρίδες των θρησκευτικά και πολιτισμικά διαφοροποιούμενων, με την έγκριση και καθοδήγηση της, πληθυσμών θα ανακόψουν ή τουλάχιστον θα καθυστερήσουν τη ρωσσική επέκταση στη Μεσόγειο και ότι μέσω των μικροηγεσιών - κλεπτοκρατικής ιδεολογίας και κατεύθυνσης των διαφοροποιούμενων εθνικά και πολιτισμικά "ασφυκτιούντων πληθυσμών" θα μπορέσουν "αξιοποιώντας" τους να εκβιάσουν τις δειλές και ασύστολα αισχροκερδούσες κυβερνήσεις μειοψηφίας με σκοπό την επιβράδυνση της ρωσσικής ενεργειακής, οικονομικής και της φυσικής συνέπειας των ανωτέρω γεωστρατηγικής της αναβάθμισης.
Η αθρόα, εις γνώσιν και τη ανοχή των "αρμοδίων", είσοδος λαθρομεταναστών ως 5η φάλαγγα, μοχλός πίεσης των ψευδο - "κυβερνήσεων", εκτός των δυσμενών επιπτώσεων στην εργασία των γηγενών και τον πλουτισμό των "εργοδοτών" - δουλοκτητών, στα σχέδια αυτά εντάσσεται.
Ο πρώτος που συνέλαβε τη "σύγκρουση πολιτισμών" και αποπειράθηκε να την εφαρμόσει στην τρέχουσα πολιτική ήταν ο Ναπολέων Βοναπάρτης κατά την εκστρατεία του εναντίον της Ρωσσίας, προσπάθησε να στρέψει τους μουσουλμάνους τουρκογενείες ή τουρκόψυχους εναντίον των Ρώσσων, "απίστων", μ
ΛΟΓΩ ΠΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΣΕ ΔΥΟ ΚΑΜΜΑΤΙΑ
μη ξεχνάμε ότι και η Ρωσσία έγινε μεγάλη ακρωτηριάζοντας το οθωμανικό "χαλιφάτο".
Όσο για το "μακεδονικό κράτος" πάνω σε αυτή τη λογική το ήθελαν διακαώς οι Αυστριακοί πολιτικοί την εποχή της Αυστρο-Ουγγρικής "αυτοκρατορίας", κάτι απόλυτα βολικό και για την Αγγλία και τους, εκάστοτε συμμάχους της ή περιστασιακά εχθρούς της, οι σκυλοκαυγάδες της "δύσης" είναι για το μοίρασμα της περιουσίας των παππούδων, στην ουσία μαλώνουν τα γερμανο-σκανδιναυικής ρίζας ξαδέρφια, όλες οι βασιλικές αυλές και οι άρχουσες τάξεις της "δύσης", τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα, ήταν της ίδιας φάρας, μέχρι που ο Ρώσσος Πρέσβης στην Κωνσταντινούπολη, γύρισε το μπούμεραγκ από εκεί που ήρθε, με τη μέθοδο της αντιπροπαγάνδας, προέβαλε την ιδέα της σλάβικης εθνολογικής σύνθεσης Μακεδονίας με προρξέχοντες τους σλαβικής καταγωγής κατοίκους της, κάτι που επί "Καϊζερικής" γερμανίας έγινε για σύντομο χρονικό διάστημα πραγματικότητα με τη μεγάλη Βουλγαρία, υπό τις διαταγές της γερμανίας, συμπεριλαμβάνουσα Μακεδονία και Θράκη, η τότε φιλογερμανική ελληνική κυβέρνηση (με γερμανικής καταγωγής βασιλιά και γαμβρό του Κάϊζερ) είχε τα λαιμά της κι έκανε αλεπάλληλες γαργάρες, ζήτησε μάλιστα και συγνώμη (Σκουλούδης) γιατί ο ελληνικός στρατός προέβαλε αντίσταση και συγκατατέθηκε στην απέλαση του Σώματος στρατού, υπερασπιστού της Μακεδονίας, στη Γερμανία. Στη συνέχεια η κομμουνιστική διεθνής δέχθηκε την ιδέα της "πολυεθνικής" Μακεδονίας και της δημιουργίας πολυεθνικού σοσιαλιστικού μακεδονικού κράτους, που θα λειτουργούσε πάνω στις βάσεις της ισονομίας, ισοπολιτείας κλπ. Υπό την καθοδήγηση ποιού;
κάτι που έκανε τη "δύση" και τους "δυτικόφρονες" κυβερνώντες των κρατιδίων αερόσακων της περιοχής, ν΄ ανατριχιάσουν.
Τα υπόλοιπα, είναι γνωστά, βουλγαρική κατοχή κατά τον Β΄ Π.Π. στη Μακεδονία και τη Θράκη, απόπειρα σλαβομακεδόνων να κηρύξουν αυθαίρετα "μακεδονικό κράτος", αγνοώντας την πληθυσμιακή και εθνολογική σύνθεση της περιοχής, η αποπομπή τους εκτός Μακεδονίας από τον ΕΛΑΣ, δεδομένου ότι στην περιοχή δεν υπήρχε ελληνικός εθνικός στρατός, και η δημιουργία τελικά μετά τον Β΄ Π.Π. της "Γιουγκοσμαβικής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας", χωρίς διαμαρτυρία και προσπάθειες μη συμπερίληψης του ιστορικού ονόματος της Μακεδονίας υπό αυτή τη μορφή στο όνομα της όποιας σοσιαλιστικής δημοκρατίας, ως κακό προηγούμενο, και δεδομένης της βεβαρυμένης ιστορίας της περιοχής, απο την τότε "εθνικόφρονα" ελληνική κυβέρνηση σε ποιά λογική εντάσσεται.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός
Δημοσίευση σχολίου