Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Πάγκαλος: Πράγματι δεν έχω λεφτά να πληρώσω, αλλά θα βρω έναν τρόπο - ΔΑΚΡΥΣΤΕ ΡΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΣΥΓΓΕΝΗ

Πάγκαλος: Πράγματι δεν έχω λεφτά να πληρώσω, αλλά θα βρω έναν τρόπο

«Η φοροδοτική ικανότητα της ελληνικής κοινωνίας έχει εξαντληθεί, δεν μπορούμε να επιβάλουμε άλλους φόρους». Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, στην εκπομπή «Φάκελοι» του Αλέξη Παπαχελά.

«Πράγματι, δεν έχω λεφτά να πληρώσω. Μου επήλθαν αυτά τα ακίνητα, δεν είναι αξιοποιήσιμα, δεν έχω εισόδημα από αυτά, προσπαθώ να απαλλαγώ αλλά δεν μπορώ καθώς κανείς δεν τα αγοράζει».

«Τα είπα με αυτήν την διάθεση προφανέστατα και το κατάλαβαν όσοι έβλεπαν την εκπομπή, χωρίς να σκέφτομαι πως θα το πάρει και τι θα έχει στο κεφάλι του ο κάθε δημοσιογράφος που θα έβλεπε απομονωμένο το απομαγνητοφωνημένο κείμενο.

Άλλωστε ο κ. Βενιζέλος δεν μπορεί να βάλει κανέναν στην φυλακή για χρέος μόνο 7.500 ευρώ, χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο. Επειδή όμως έγινε τόσος ντόρος, με κάθε σοβαρότητα σας λέω ότι ποτέ δεν είπα ότι δεν θα πληρώσω το ποσό. Θα τα πληρώσω, θα βρω έναν τρόπο να τα πληρώσω, το λέω με κάθε σοβαρότητα και σας παρακαλώ να το καταγράψετε».

«Εφόσον έχω δυσκολευθεί εγώ που δεν είμαι και από τους φτωχότερους, καταλαβαίνω ότι πολλοί Έλληνες είναι σε ακόμα δυσχερέστερη θέση. Για αυτό τονίζω ότι η φοροδοτική ικανότητα της ελληνικής κοινωνίας έχει εξαντληθεί, δεν μπορούμε να επιβάλουμε άλλους φόρους».

Τέλος, ο κ. Πάγκαλος έκανε την πρόταση πέραν των πολιτικών να δημοσιεύεται και το πόθεν έσχες των δημοσιογράφων στο διαδίκτυο, καθώς πληροφορήθηκε ότι οι σχετικοί φάκελοι αραχνιάζουν σε ένα υπόγειο του Αρείου Πάγου χωρίς να μπορεί κανείς να τους ελέγξει, καθώς δεν υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό.

parapolitika

3 σχόλια:

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ είπε...

Διαβάστε το

http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/10/sygkatoikisi-papandreou-venizelou.html

kotsidas είπε...

Πούλα το λίπος χοντρέ.... εμείς να δούμε τι θα πουλήσουμε

Ανώνυμος είπε...

Επικοινωνιακό το κόλπο.

Ο Πάγκαλος είναι κάτι σαν αξιωματικός προπαγάνδας της κυβέρνησης, Πάγκαλος και Γκαίμπελς-βίοι παράλληλοι.

Παίζει με τα όρια μας για άλλη μία φορά.