
To γεγονός ότι η Αττική οδός έχει γίνει ένα πραγματικό χρυσωρυχείο και ποταμός ρευστότητας και εσόδων, θα έπρεπε να «απογειώσουν» τα βήματα της επιστροφής του έργου στο κράτος, νωρίτερα από το προβλεπόμενο.
Σύμφωνα με την σύμβαση , ο δρόμος θα αποδοθεί πίσω στο δημόσιο σε 25 χρόνια , εκτός αν η απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που έχει επενδύσει η κοινοπραξία ανέλθει στα επίπεδα του 11,5% , κάτι το οποίο λέγεται ότι ήδη συμβαίνει.
Τα τεχνάσματα του τύπου τα έσοδα να έχουν «σπάσει» στις θυγατρικές ,προκειμένου να μην εμφανίζεται ότι έχει επιτευχθεί ο όρος του 11,5% , παραπέμπουν σε σχέσεις ιδιωτών –κρατικών φορέων τύπου και ύφους …Μποτσουάνα !
Υπενθυμίζω ότι η Αττική οδός ελέγχεται από τους κατασκευαστικού ομίλους Ελλάκτωρ του κ. Μπόμπολα και J&P ΑΒΑΞ.
Γιατί λοιπόν η κυβέρνηση επιδεικνύει αβουλία στο να διεκδικήσει και να διαφυλάξει τα συμφέροντα του δημοσίου;
politis-gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου