Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! Νέα αναφορά του Σημρου Τσακάλη που προειδοποιεί τον ελληνικό λαό ότι ήδη δεχόμαστε εχθρική επίθεση.


Τελικά όταν οι ανώτατοι Αξιωματικοί αμελούν να κάνουν όσα πρέπει αναλαμβάνουν οι νεώτεροι και ίσως τα "αστέρια" και οι "κλάρες" δεν κάνουν την διαφορά, παρά μόνο η ψυχή.




Ο σημρος Τσακάλης που χρόνια τώρα έχει πάρει το βάρος του ελληνικού αγώνα ενάντια σε γραφεία, λίγδες και προσκυνημένους, υπέβαλε μια ακόμη αναφορά για θέμα που όλοι οι αξιωματικοί το γνωρίζουν και κανείς δεν έχει την τόλμη να μιλήσει.

Ο υπουργός αμύνης με μια αυθαίρετη πράξη επέτρεψε σε κάθε αλλογενή, απ' όπου γης, να εισέρχεται στις ελληνικές στρατιωτικές σχολές, λες και οι σχολές είναι σημαία ευκαιρίας, με το χειρότερο να έχουν συνυπογράψει όλοι οι αρχηγοί.

Αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί, που στελεχώνουν την κεφαλή των ενόπλων δυνάμεων, σκέφτονται αντεθνικά. Θεωρούμε απλά ότι πιστεύουν πως κάνουν το σωστό και πως αργά ή γρήγορα θα καταλάβουν το λάθος τους και θα κάνουν την έκπληξη.

Ο θεός να φωτίσει και να δώσει ανάσα στο κομμάτι της πατρίδας, του δικαίου και του καθήκοντος που κρύβεται μέσα μας.

"Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και την θρησκεία μου, θα ενεργήσω κι ότι θέλουν ας μου κάνουν"
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ !!!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια τα ειπες πολυ σωστα!

john είπε...

ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΞΥΛΩΜΑ !!!

mspiridopoulos είπε...

κάποτε είχα ένα φιλο που φεύγοντας μου λέγει ΄΄παλιέ δώσε μου το καπέλο σου΄΄ του λέω το συγκεκριμένο το έχω αγοράσει από αγαλου είναι στυλ αμερικανικό το θέλω για ενθύμιο μου αρέσει δεν το δίνω και το πήρα ακριβά
με παρακάλεσε πολύ
τον λυπηθηκα και του το έδωσα στο 1/4 από ότι το αγόρασα.
κάποια στιγμή τον ξαναβρήκα πλέον ως πολίτης
΄΄α ρε φοράς και το καπέλο μου΄΄ χαρούμενος πλέον που του το είχα δώσει και μου λέει
΄΄το πούλησα σε πολύ καλή τιμή΄΄. Δηλαδή εγώ έχασα το αγαπημένο μου ενθύμιο μου για να εξυπηρετήσω κάποιον που δεν είχε και το ήθελε πολύ και αυτός .........
κάποτε στον ίδιο φιλο (όταν έπιασα εργασία ως ασφαλιστικός σύμβουλος 19 ετών τότε) έβαλα ραντεβού μαζί του και μάλιστα μου είπε και φώναξα και τον διευθυντή του υποκαταστήματος ετών 50 παρακαλώ για να του τα εξηγήσει καλύτερα (για ασφάλιση Ζωής μιλάμε βλέπετε από τότε μας έλεγαν για το έλλειμμα των ταμείων και τι θα συμβεί αλλά που εμείς) τι συνέβη
δεν ήρθε ημέρα Κυριακή κουβάλησε τον 50αρη και δεν ήρθε και δεν πήρε και κανένα τηλέφωνο να πει δεν έρχομαι άλλα και όταν τον πήραμε κορόιδευε λέγοντας μας για την ευφυΐα που διακρίνει το είδος του.

YpoPolemarchos είπε...

Eγω πιστευω οτι μαλλον τους κρατανε απο τα...
Κατι εγινε, κατι παιχτηκε καποιες ευκολιες καποια παθη ισως...και εκει που νομιζαν οτι κανεις δεν εβλεπε καποιοι κατεγραφαν.

Οποτε τωρα... δεμενοι χειροποδαρα.
Ισως και να κανω λαθος αλλα αυτοι κανουν ΣΙΓΟΥΡΑ λαθος. Και το ξερουν,

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝΕ ΑΝ ΕΝΑ ΠΑΘΟΣ,ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ,ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ Ο ΠΛΑΤΩΝ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ Ο ΜΙΑΟΥΛΗΣΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΑΧΙΛΕΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΡΑ ΣΑΝ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΣ ΠΟΝΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ.(manos2012@windowslive.com)