Πού οδηγεί η υποβρύχια σήραγγα μήκους 127 χιλιομέτρων που κατασκευάζει η Κίνα;
Το μήκος της, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο, παρακάμπτοντας τη σήραγγα της Μάγχης.
Σχετικά με το ασυνήθιστο εργοτάξιο στην Κίνα, αποκάλυψαν τα μέσα ενημέρωσης.
Γιατί η Κίνα κατασκευάζει μια υποθαλάσσια σήραγγα μήκους 127 χιλιομέτρων
Είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιος που δεν έχει ακούσει ποτέ για τη σήραγγα της Μάγχης που συνδέει τη Βρετανία με τη Γαλλία. Αυτή τη στιγμή είναι η τρίτη μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα. Μόνο η σήραγγα Seikan της Ιαπωνίας με μήκος 53,9 χλμ. και η σήραγγα Gotthard Base της Ελβετίας με μήκος 57 χλμ. είναι μεγαλύτερες.
Η Κίνα ξεπερνά και τους τρεις κατόχους ρεκόρ κατασκευάζοντας μια υποθαλάσσια διαδρομή 127 χλμ. Πού την πάει?
Υπάρχει ένας αρκετά αξιοσημείωτος κόλπος στην Κίνα. Ο Κόλπος Μποχάι (Bohai), ο οποίος αποτελεί μέρος της Κίτρινης Θάλασσας, έχει βάθος 86 μέτρα. Το μέρος δεν είναι αξιοσημείωτο μόνο για τη γραφική του θέα, αλλά και για το γεγονός ότι στις ακτές του κόλπου Μπαχάι κατοικεί περίπου ο ίδιος πληθυσμός με αυτόν της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Εκεί βρίσκεται επίσης η πόλη Tianjin, ένα από τα μεγαλύτερα μεταποιητικά κέντρα.
Και σε μικρή απόσταση βρίσκεται η πρωτεύουσα της χώρας, το Πεκίνο.
Οι άνθρωποι ζουν και εργάζονται σε όλη την ακτή Μποχάι. Η χερσόνησος Liaodong και η χερσόνησος Shandong, μεταξύ των οποίων υπάρχουν ακτοπλοϊκές συνδέσεις, βρίσκονται στη μέγγενη ενός σημαντικού κόλπου. Ωστόσο, χρειάζονται τουλάχιστον οκτώ ώρες για να φτάσετε από τη μία ακτή στην άλλη. Το οποίο στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο μικρό όσο φαίνεται.
Αν κάνετε τον γύρο όπως όλοι οι κανονικοί ήρωες, θα πρέπει να διανύσετε περίπου 1.500 χιλιόμετρα γύρω από τον κόλπο Μποχάι οδικώς από το Σαντόνγκ στο Λιαοντόνγκ. Η υποθαλάσσια σήραγγα μεταξύ των δύο χερσονήσων, μήκους 127 χιλιομέτρων, θα συνδέει τις πόλεις Dalian και Yantai, εάν κατασκευαστεί επιτυχώς. Η σήραγγα θα είναι σιδηροδρομική, αλλά θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν και αυτοκίνητα. Πράγματι, θα φορτωθούν σε ειδικές πλατφόρμες.
Η απόφαση αυτή πιθανότατα ελήφθη από τους Κινέζους κατασκευαστές λόγω της δυσκολίας να οργανωθεί ο εξαερισμός στη μεγάλη σήραγγα. Τα αυτοκίνητα, σε αντίθεση με τις ηλεκτρικές ατμομηχανές, παράγουν τα πιο βρώμικα καυσαέρια.
Υπάρχει όμως κάποιο όφελος από ένα τέτοιο έργο Στην πραγματικότητα, τα οφέλη είναι τεράστια. Η επιτάχυνση των μεταφορικών συνδέσεων μεταξύ Shandong και Liaodong θα εξοικονομούσε στους Κινέζους τουλάχιστον 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Συνεπώς, η σήραγγα μήκους 127 χιλιομέτρων θα αποπληρωθεί σε μόλις 11 χρόνια. Το έργο (η ολοκλήρωση των εργασιών στο εργοτάξιο) έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί μετά το 2030.
πηγή 16-2-22
https://www.autoparus.by/publication/52088
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου