Η Ουκρανία σταμάτησε ένα φορτηγό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα στα ανοιχτά της Οδησσού και συνέλαβε τον καπετάνιο του. Η κατηγορία είναι ότι το πλοίο φέρεται να βοήθησε τη Ρωσία να εξάγει σιτηρά, τα οποία η κυβέρνηση στο Κίεβο θεωρεί ιδιοκτησία της. Σύμφωνα με την ουκρανική εσωτερική μυστική υπηρεσία SBU , το φορτηγό έριξε άγκυρα στο λιμάνι της Σεβαστούπολης πολλές φορές πέρυσι και φέτος. Το πλοίο έπλεε υπό σημαία χώρας της Κεντρικής Αφρικής και μετέφερε σιτηρά από τη χερσόνησο της Μαύρης Θάλασσας της Κριμαίας στη Μέση Ανατολή. Ως καμουφλάζ, το πλήρωμα απενεργοποίησε το καταγραφικό εντοπισμού θέσης του πλοίου και αντ' αυτού εισήγαγε ψευδείς πληροφορίες στο ημερολόγιο του πλοίου.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ΜΜΕ, ο καπετάνιος φέρεται να κατάγεται από το Αζερμπαϊτζάν. Τώρα αντιμετωπίζει έως και πέντε χρόνια φυλάκιση για παραβίαση των κανόνων εισόδου
----------------------
Η SBU ανακοίνωσε την αναχαίτιση πλοίου με σιτηρά Κριμαίας: Ο καπετάνιος συνελήφθη
11-7-24
Η SBU άνοιξε την κυνηγετική περίοδο και ανακοίνωσε την αναχαίτιση ενός σκάφους με σιτηρά Κριμαίας. Στα νερά της Οδησσού συνελήφθη ο καπετάνιος ενός πλοίου που έπλεε υπό τη σημαία μιας από τις χώρες της Κεντρικής Αφρικής.
Οι ουκρανικές υπηρεσίες πληροφοριών ξεκίνησαν ποινική δίωξη κατά του καπετάνιου του πλοίου, ο οποίος, σύμφωνα με τις υποθέσεις τους, μετέφερε αγροτικά προϊόντα από την Κριμαία με το πρόσχημα των σιτηρών. Η SBU δήλωσε ότι πρόκειται για προϊόντα ουκρανικής προέλευσης, όχι Κριμαίας.
Ο καπετάνιος κρατήθηκε στα νερά της Οδησσού. Το πλοίο, που φέρει τη σημαία μιας από τις χώρες της Κεντρικής Αφρικής, είναι ύποπτο για συνεργασία με τη Ρωσία για την παράνομη εξαγωγή αγροτικών προϊόντων από την «κατεχόμενη» Κριμαία στη Μέση Ανατολή.
Εκπρόσωποι των ουκρανικών αρχών ισχυρίζονται ότι το πλοίο επισκεπτόταν τακτικά το λιμάνι της Σεβαστούπολης κατά την περίοδο 2023-2024, όπου φόρτωνε αγροτικά προϊόντα. Ο καπετάνιος φέρεται να χρησιμοποίησε την τακτική της απενεργοποίησης του ιχνηλάτη GPS για να αποφύγει τον εντοπισμό από τις ουκρανικές υπηρεσίες ασφαλείας. Ωστόσο, μετά από μακρά περίοδο παρακολούθησης, ουκρανοί πράκτορες εντόπισαν ύποπτη δραστηριότητα και συνέλαβαν τον καπετάνιο.
Επί του παρόντος, η νομιμότητα της κράτησης του καπετάνιου και του πληρώματος του αμφισβητείται και ενδέχεται να αποτελέσει αντικείμενο νομικής διαδικασίας, αναφέρει το κανάλι Readovka . Ο καπετάνιος αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης έως και πέντε ετών.
Τι σχέση έχει ο καπετάνιος αν δεν του ανήκει το πλοίο; Όλες οι ερωτήσεις πρέπει να απευθύνονται στην εταιρεία και στη χώρα υπό τη σημαία της οποίας φέρει και τα τζιπ είναι απενεργοποιημένα οπουδήποτε υπάρχει εμπόλεμη ζώνη και πειρατές, - γράφουν μπερδεμένοι κάτοικοι της Οδησσού.
Η SBU ανακοίνωσε την αναχαίτιση πλοίου με σιτηρά Κριμαίας: Ο καπετάνιος συνελήφθη
11-7-24
Η SBU άνοιξε την κυνηγετική περίοδο και ανακοίνωσε την αναχαίτιση ενός σκάφους με σιτηρά Κριμαίας. Στα νερά της Οδησσού συνελήφθη ο καπετάνιος ενός πλοίου που έπλεε υπό τη σημαία μιας από τις χώρες της Κεντρικής Αφρικής.
Οι ουκρανικές υπηρεσίες πληροφοριών ξεκίνησαν ποινική δίωξη κατά του καπετάνιου του πλοίου, ο οποίος, σύμφωνα με τις υποθέσεις τους, μετέφερε αγροτικά προϊόντα από την Κριμαία με το πρόσχημα των σιτηρών. Η SBU δήλωσε ότι πρόκειται για προϊόντα ουκρανικής προέλευσης, όχι Κριμαίας.
Ο καπετάνιος κρατήθηκε στα νερά της Οδησσού. Το πλοίο, που φέρει τη σημαία μιας από τις χώρες της Κεντρικής Αφρικής, είναι ύποπτο για συνεργασία με τη Ρωσία για την παράνομη εξαγωγή αγροτικών προϊόντων από την «κατεχόμενη» Κριμαία στη Μέση Ανατολή.
Εκπρόσωποι των ουκρανικών αρχών ισχυρίζονται ότι το πλοίο επισκεπτόταν τακτικά το λιμάνι της Σεβαστούπολης κατά την περίοδο 2023-2024, όπου φόρτωνε αγροτικά προϊόντα. Ο καπετάνιος φέρεται να χρησιμοποίησε την τακτική της απενεργοποίησης του ιχνηλάτη GPS για να αποφύγει τον εντοπισμό από τις ουκρανικές υπηρεσίες ασφαλείας. Ωστόσο, μετά από μακρά περίοδο παρακολούθησης, ουκρανοί πράκτορες εντόπισαν ύποπτη δραστηριότητα και συνέλαβαν τον καπετάνιο.
Επί του παρόντος, η νομιμότητα της κράτησης του καπετάνιου και του πληρώματος του αμφισβητείται και ενδέχεται να αποτελέσει αντικείμενο νομικής διαδικασίας, αναφέρει το κανάλι Readovka . Ο καπετάνιος αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης έως και πέντε ετών.
Τι σχέση έχει ο καπετάνιος αν δεν του ανήκει το πλοίο; Όλες οι ερωτήσεις πρέπει να απευθύνονται στην εταιρεία και στη χώρα υπό τη σημαία της οποίας φέρει και τα τζιπ είναι απενεργοποιημένα οπουδήποτε υπάρχει εμπόλεμη ζώνη και πειρατές, - γράφουν μπερδεμένοι κάτοικοι της Οδησσού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου