τα περισσότερα φρούτα δεν κρατούν περισσότερο από μια βδομάδα, μια εταιρεία στη Μαλαισία που ονομάζεται Stixfresh παράγει αυτοκόλλητα που επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής των φρούτων κατά 14 ημέρες.
Η αλλοίωση των τροφίμων είναι ένα από τα σημαντικά προβλήματα στον σύγχρονο κόσμο. Σύμφωνα με στατιστικές, το 52% όλων των φρούτων και λαχανικών που καλλιεργούνται από τον άνθρωπο γίνονται άχρηστα προτού φτάσουν στον καταναλωτή.
η εταιρεία Stixfresh βρήκε ένα μοναδικό τρόπο αντιμετώπισης αυτής της υπερβολικής ζημίας.
Υποστηρίζεται ότι ένα μικρό αυτοκόλλητο (sticker) που προσαρτάται στο δέρμα οποιουδήποτε καρπού μπορεί να διατηρήσει τη φρεσκάδα του φρούτου για δύο εβδομάδες επιπλέον.
Τα αυτοκόλλητα Stixfresh μπορούν να επικολληθούν σε φρούτα όπως μήλα, αχλάδια, αβοκάντο, δρακόγια "dragon fruits", ακτινίδια, μάνγκο, πορτοκάλια και άλλα εσπεριδοειδή. Επιβραδύνουν τη διαδικασία της ωρίμανσης, ενώ διατηρούν τη γεύση γλυκιά και ζουμερή.
Η εταιρεία Stixfresh ιδρύθηκε από τον Zhafri Zainudin που είχε μια σκέψη κατά τη δημιουργία της: "ίσως δεν μπορώ να σταματήσω τη φυσική διαδικασία, αλλά θα μπορούσα να την επιβραδύνω. 4 χρόνια μετά από αυτή την ιδέα, ίδρυσε την εταιρεία με συνιδρυτές τον Moody Soliman και τον Steve Hulteng.
Οι ειδικοί της Stixfresh δεν αποκαλύπτουν πλήρως το εμπορικό μυστικό τους, αλλά διαβεβαιώνουν τους καταναλωτές ότι τα αυτοκόλλητα έχουν 100% φυσική σύνθεση (οργανικά υλικά), η οποία περιλαμβάνει, για παράδειγμα, ιονισμένο αλάτι (χλωριούχο νάτριο) και κερί μέλισσας.
Η ιδέα της αυτοκόλλητης ετικέτας είναι να μειωθεί η διαδικασία ωρίμανσης με την αφαίρεση του αιθυλενίου, της ορμόνης ωρίμανσης που βρίσκεται στα φρούτα.
[το αιθένιο ή αιθυλένιο, ένας ακόρεστος υδρογονάνθρακας,είναι μια φυτική ορμόνη που προκαλεί την ωρίμανση των φρούτων. Μερικά φρούτα και λαχανικά παράγουν αυτή την ουσία, ενώ άλλα είναι ευαίσθητα σε αυτή κι όταν βρίσκονται κοντά στα είδη που την παράγουν, σαπίζουν εύκολα.]
Έχει αναφερθεί ότι ένα τέτοιο μείγμα καλύπτει αποτελεσματικά το φρούτο και για τουλάχιστον 14 ημέρες το προστατεύει από βακτήρια και άλλους μικροοργανισμούς.
Τα αυτοκόλλητα είναι τόσο ασφαλή ώστε μπορούν να καταναλωθούν, αν, φυσικά, θέλετε να δοκιμάσετε αλάτι. Μια τέτοια ιδέα γεννήθηκε στον ιδρυτή του Stixfresh, Gefrey Zaynudin πριν από τέσσερα χρόνια και από τότε μέχρι σήμερα έχει αναπτύξει μια ειδική φόρμουλα που μπορεί να επιβραδύνει τις φυσικές διεργασίες αποσύνθεσης.
Εδώ και μερικά χρόνια, η εταιρεία Stixfresh λειτουργεί στη Μαλαισία, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εργαστεί με φρούτα σε όλη την Ασία και να τοποθετεί την αυτοκόλλητη ετικέτα τους.
Τον Νοέμβριο του 2018 άνοιξαν γραφείο στις ΗΠΑ. Η επέκταση στις ΗΠΑ είναι το πρώτο βήμα τους για τη διείσδυση στη δυτική αγορά.
Δεν σταματούν με απλά εσπεριδοειδή. Σχεδιάζουν επίσης να αναπτύξουν ένα αυτοκόλλητο που θα δουλέψει για τα μούρα και τα λαχανικά στο μέλλον.
πηγές 15-12-18
http://esoreiter.ru/index.php?id=1218/15-12-2018-140120.html&dat=news&list=12.2018
https://sea.mashable.com/culture/1454/this-malaysian-company-uses-stickers-to-keep-fruits-fresh-fo
Η αλλοίωση των τροφίμων είναι ένα από τα σημαντικά προβλήματα στον σύγχρονο κόσμο. Σύμφωνα με στατιστικές, το 52% όλων των φρούτων και λαχανικών που καλλιεργούνται από τον άνθρωπο γίνονται άχρηστα προτού φτάσουν στον καταναλωτή.
η εταιρεία Stixfresh βρήκε ένα μοναδικό τρόπο αντιμετώπισης αυτής της υπερβολικής ζημίας.
Υποστηρίζεται ότι ένα μικρό αυτοκόλλητο (sticker) που προσαρτάται στο δέρμα οποιουδήποτε καρπού μπορεί να διατηρήσει τη φρεσκάδα του φρούτου για δύο εβδομάδες επιπλέον.
Τα αυτοκόλλητα Stixfresh μπορούν να επικολληθούν σε φρούτα όπως μήλα, αχλάδια, αβοκάντο, δρακόγια "dragon fruits", ακτινίδια, μάνγκο, πορτοκάλια και άλλα εσπεριδοειδή. Επιβραδύνουν τη διαδικασία της ωρίμανσης, ενώ διατηρούν τη γεύση γλυκιά και ζουμερή.
Η εταιρεία Stixfresh ιδρύθηκε από τον Zhafri Zainudin που είχε μια σκέψη κατά τη δημιουργία της: "ίσως δεν μπορώ να σταματήσω τη φυσική διαδικασία, αλλά θα μπορούσα να την επιβραδύνω. 4 χρόνια μετά από αυτή την ιδέα, ίδρυσε την εταιρεία με συνιδρυτές τον Moody Soliman και τον Steve Hulteng.
Οι ειδικοί της Stixfresh δεν αποκαλύπτουν πλήρως το εμπορικό μυστικό τους, αλλά διαβεβαιώνουν τους καταναλωτές ότι τα αυτοκόλλητα έχουν 100% φυσική σύνθεση (οργανικά υλικά), η οποία περιλαμβάνει, για παράδειγμα, ιονισμένο αλάτι (χλωριούχο νάτριο) και κερί μέλισσας.
Η ιδέα της αυτοκόλλητης ετικέτας είναι να μειωθεί η διαδικασία ωρίμανσης με την αφαίρεση του αιθυλενίου, της ορμόνης ωρίμανσης που βρίσκεται στα φρούτα.
[το αιθένιο ή αιθυλένιο, ένας ακόρεστος υδρογονάνθρακας,είναι μια φυτική ορμόνη που προκαλεί την ωρίμανση των φρούτων. Μερικά φρούτα και λαχανικά παράγουν αυτή την ουσία, ενώ άλλα είναι ευαίσθητα σε αυτή κι όταν βρίσκονται κοντά στα είδη που την παράγουν, σαπίζουν εύκολα.]
Έχει αναφερθεί ότι ένα τέτοιο μείγμα καλύπτει αποτελεσματικά το φρούτο και για τουλάχιστον 14 ημέρες το προστατεύει από βακτήρια και άλλους μικροοργανισμούς.
Τα αυτοκόλλητα είναι τόσο ασφαλή ώστε μπορούν να καταναλωθούν, αν, φυσικά, θέλετε να δοκιμάσετε αλάτι. Μια τέτοια ιδέα γεννήθηκε στον ιδρυτή του Stixfresh, Gefrey Zaynudin πριν από τέσσερα χρόνια και από τότε μέχρι σήμερα έχει αναπτύξει μια ειδική φόρμουλα που μπορεί να επιβραδύνει τις φυσικές διεργασίες αποσύνθεσης.
Εδώ και μερικά χρόνια, η εταιρεία Stixfresh λειτουργεί στη Μαλαισία, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εργαστεί με φρούτα σε όλη την Ασία και να τοποθετεί την αυτοκόλλητη ετικέτα τους.
Τον Νοέμβριο του 2018 άνοιξαν γραφείο στις ΗΠΑ. Η επέκταση στις ΗΠΑ είναι το πρώτο βήμα τους για τη διείσδυση στη δυτική αγορά.
Δεν σταματούν με απλά εσπεριδοειδή. Σχεδιάζουν επίσης να αναπτύξουν ένα αυτοκόλλητο που θα δουλέψει για τα μούρα και τα λαχανικά στο μέλλον.
πηγές 15-12-18
http://esoreiter.ru/index.php?id=1218/15-12-2018-140120.html&dat=news&list=12.2018
https://sea.mashable.com/culture/1454/this-malaysian-company-uses-stickers-to-keep-fruits-fresh-fo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου