Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Προκλητική η μητέρα της Β. Σταμάτη: Η κόρη μου δεν έδωσε πολλά χρήματα για τις αγορές της!




Η μητέρα της Βίκυς Σταμάτη, που εδώ και 2 μήνες φροντίζει τον εγγονό της στο χωριό μαζί με τον σύζυγό της, σπάει τη σιωπή της για πρώτη φορά και σε συνέντευξη που δίνει στο "Πρώτο Θέμα" υπερασπίζεται την κόρη της και κρατά αποστάσεις από τον γαμπρό της!

"Εκείνος πρέπει να κάτσει στην φυλακή αν έχει κλέψει. Η κόρη μου όμως δεν έχει καμμία ευθύνη... Η Βίκυ ήταν όνομα... ως σύζυγος υπουργού και άρα δικαιούτο να έχει και κάποια πραγματάκια...", δηλώνει η μητέρα της όσον αφορά στην πολυτελή ζωή που έκανε η κόρη της και συνεχίζει:

"Η κόρη μου δεν διέπραξε κανένα έγκλημα. Αν ο Τσοχατζόπουλος έχει μυστικά, να τα βγάλει μόνος του. Να γίνει δικαστήριο, να δικαστεί και να φυλακιστεί αν έχει πράξει άσχημα. Η κόρη μου δεν έφταιξε σε τίποτα. Είναι αθώα... Είναι σωστό αυτό που λέει ο άντρας της κόρης μου. Πρέπει να πάρει πάνω του την ευθλυνη και να βγει η Βίκυ. Καλά μιλάει ο άνθρωπος. Τι ξέρει η κόρη μου για το τι έκανε αυτός που ήταν 30 χρόνια υπουργός; ...Υπάρχει Θεός. Αν δεν υπάρχει δικαιοσύνη, υπάρχει Θεός. Θα τα περάσουν διπλά και τρίδιπλα αυτά που έχουν κάνει...



Σαν μια μέση Ελληνίδα έζησε η Βίκυ! Ήταν στο σπίτι της και μεγάλωνε το παιδί της. Δεν ήταν καμιά αριστοκράτισσα, ούτε το έπαιζε αρχοντοκυρία. Μπορείτε να ρωτήσετε για να μάθετε. Δηλαδή θέλατε να μην είχε τίποτα η κόρη μου, που ήταν και κάποιο όνομα;

...Και εσύ έχεις αγοράσει έπιπλα και κουρτίνες για το σπίτι σου όπως όλες οι νέες κοπέλες. Έτσι έκανε κι αυτή: πήρε πράγματα, έπιπλα και κουρτίνες. Όλες οι νέες έχετε. Η κόρη μου να μην είχε τίποτα; Αυτά έχουν να πουν; Για τις κουρτίνες και τα έπιπλα; Ντροπή! Ντροπή και άδικο μεγάλο! Η κόρη μου δεν έδωσε πολλά χρήματα για τις αγορές της! Έδωσε αυτά που άξιζαν στο σπίτι της. Όπως κι εσείς οι άλλες. Και το παίζετε κυρίες. Ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί με τα χρήματα που έχει... Υπάρχει Θεός κι όλα εδώ πληρώνονται!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: