Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Μητέρα 15χρονης: Αντί για το παιδί μου είδα μια μάσκα από αίμα

Συγκλονίζει με τα όσα αναφέρει η Μάιρη Κοτρώτσου, η μητέρα της 15χρονης που τραυματίστηκε σοβαρά σε παραλία της Πάρου.  


Μητέρα 15χρονης: Αντί για το παιδί μου είδα μια μάσκα από αίμα


«Αντί για το πρόσωπο του παιδιού μου είδα μια μάσκα από αίμα. Το πρόσωπό της είναι διαλυμένο, καθώς έχει αποκολληθεί από το κρανίο. Ο λαιμός της δεν ξεχωρίζει από το σώμα της. Γύρω από τα βράχια και σε απόσταση 20 πόντων, υπήρχαν αμέτρητες πιτσιλιές από τα αίματα. Ένας τρελός κυκλοφορεί ελεύθερος την ώρα που το παιδί μου χαροπαλεύει στην Εντατική. Θέλω να τον πιάσουν, να τον αντικρίσω και να μου πει γιατί χτύπησε τόσο πολύ το παιδί μου. Δεν είναι ατύχημα, όπως βιάστηκαν κάποιοι να δηλώσουν», αναφέρει η κ. Κοτρώτσου.

Ήταν περίπου επτά και μισή το απόγευμα όταν το άτυχο κορίτσι ξεκίνησε τη βόλτα του στην παραλία. «Πήγαινε αλλά μην απομακρυνθείς γιατί θα φύγουμε σε λίγο» της είπε η μητέρα της.
«Λίγη ώρα αργότερα την αναζήτησα στην παραλία. Της φώναξα αλλά δεν πήρα απάντηση. Κάποια στιγμή η μεγάλη μου κόρη κατέβηκε στα βράχια όπου βρέθηκε τελικά το σώμα της. Μαμά, κάτι βλέπω αλλά δεν νομίζω να είναι η Μυρτώ μας αυτή μου είπε. Έτρεξα και είδα το κορμί της μισόγυμνο».

Η  μητέρα της κοπέλας μιλά για εγκληματική ενέργεια βασιζόμενη στο γεγονός ότι έλειπαν τα ρούχα της, ενώ τα χτυπήματα είναι περισσότερα από αυτά που προκαλεί μια πτώση από τα βράχια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: