Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Ασπρόπυργος: Η "εκκαθάριση" αδέσποτων συνεχίζεται αμείωτα...





Όπως καταγγέλλει η Ελένη Σακαρέλη για δεύτερη φορά μέσα σε ελάχιστες μέρες, έπεσαν φόλες ξανά στην περιοχή του Ασπροπύργου, αυτή την φορά ενόψει εορτασμού της Αγ. Παρασκευής όπου θα στηθεί το πανηγύρι!

Προφανώς οι Χριστιανοί κάτοικοι αποφάσισαν να καθαρίσουν την περιοχή από τα αδέσποτα και μάλιστα με τέτοιο μένος εναντίων τους, που ενώ το ένα σκυλί σπαρταρούσε από την φόλα, το έσπασαν στο ξύλο πιθανόν με φτυάρι και του άνοιξαν στην κυριολεξία το κεφάλι!

Η κα Σκαρέλη, μιλώντας με κάτοικο της περιοχής της είπε:
-ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ......ΕΓΩ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΩ......ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΕΓΩ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΛΩΤΣΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ......ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.....ΒΓΑΖΩ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΤΕΛΩ........ ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΕΤΣΙ.............(ΤΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΛΑ 2 ΠΟΙΜΕΝΙΚΑ )......ΑΓΟΡΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ 2 ΚΟΥΤΑΒΙΑ......ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑ.


και η ίδια διερωτάται:
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ.....ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΕΙΘΕΙΣ......ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ??????


Για ακόμα μία φορά ο Ασπρόπυργος απασχολεί τα μέσα ενημέρωσης, αλλά και για ακόμα μία φορά ο Δήμος απουσιάζει! Δεν θα σταματήσουμε να το λέμε όσο ο Δήμος δεν παίρνει δραστικά μέτρα για την μείωση του πληθυσμού των αδέσποτων, και την περίθαλψή τους!

Προσωπικά αρνούμαι να βάλω "blur" και να "θολώσω" και την οργή του κόσμου για την πραγματικότητα!
Οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ στις εικόνες που ακολουθούν!

Διαβάστε επίσης:
Ασπρόπυργος: 15 σκυλιά νεκρά και εξαφανισμένα

 happydogsworld

Δεν υπάρχουν σχόλια: