Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μεταθέσεις στρατιωτικών: η δικαιοσύνη αγνοείται! Μήνυμα αξιωματικού από Ορεστιάδα!

Μεταθέσεις στρατιωτικών : η δικαιοσύνη αγνοείται! Μήνυμα αξιωματικού από Ορεστιάδα!


Δικαιοσύνη αναζητείται στις μεταθέσεις των στρατιωτικών! Όχι μόνο τώρα,βέβαια.Αλλά υποτίθεται ότι πολλά είχαν διορθωθεί ή τέλος πάντων έγινε προσπάθεια να διορθωθούν. Στα λόγια μπορεί,στην πράξη όχι.


Κι όλα αυτά ενώ ο κύριος όγκος των μεταθέσεων ακόμη “μαγειρεύεται” στο ΥΕΘΑ.


Ακόμη και σ΄ αυτές τις λίγες μεταθέσεις που έφθασαν σε μονάδες όμως εντοπίστηκαν ήδη κρούσματα αδικίας.


Ενδεικτικά τα όσα υποστηρίζει στέλεχος που υπηρετεί επί τέσσερα συνεχή χρόνια στην Ορεστιάδα.


Διαβάστε τι γράφει:



“Eνω ολοι εδω και ενα χρονο διαρκως μας προετοιμαζαν για το οτι φετος θα πραγματοποιηθουν οι ''ακρως'' απαραιτητες μεταθεσεις λογω κρισης,στο ταγμα μου έγινε κατι το μοναδικο !!!


Υπηρετω στο 616Μ/Κ ΤΠ στο Νεοχωρι Ορεστιαδος απο τον Αυγουστο του 2009.Το καλοκαιρι του 2010 ηρθαν στη μοναδα μου οι νέοι Ανθλγοι τοτε και φετος με τη συμπληρωση 2 χρονων ο ενας παιρνει μεταθεση εχοντας μαλιστα και αρκετα μορια λιγοτερα απο εμενα!

Ενω εγω που ηρθα ενα χρονο πριν απ'τον εν λογω παραμενω και για τεταρτο χρονο!!!Καλη του τυχη,το αξιζε,ειναι εξαιρετος αξιωματικος, πολυ καλυτερος απο εμενα και το προβλημα μου φυσικα δεν ειναι γιατι φευγει αυτος...αλλα γιατι παραμενω εγω!Δηλαδη εγω ειχα ηδη συμπληρωσει ενα χρονο στη μοναδα οταν ηρθε,αυτος φευγει και εγω παραμενω για αλλον ενα!Συνολο 4!Απολυτως απαραιτητη η δικη του μεταθεση στα 2 χρονια ενω η δικη μου οχι.
Συγχαρητηρια για το δικαιο και εντιμο καθ'ολα συστημα μεταθεσεων του στρατου μας με μορια που ειναι βαθυτατα προσηλωμενο στον παραγοντα ανθρωπο και στον παραγοντα αποδοση.
Βεβαια, οταν εισαι στο ΓΕΣ μαλλον πολυ ευκολα κρατας τον αλλο για αλλον ενα χρονο στον Έβρο!
Παρα τις συνεπειες που θα εχω απο το συγκεκριμενο e-mail,αισθανομαι μεγαλη αδικια μεσα μου γι'αυτο και επραξα τουτο.
Ζητω το εθνος!
Ζητω ο στρατος!”  
 
onalert

Δεν υπάρχουν σχόλια: