Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΑΧΜΕΤ ΣΑΔΙΚ 24/7/2012 - ΕΓΚΩΜΙΟ ΣΤΟΝ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΤΟΥΡΚΕΜΕΝΗ!


Απομαγνητοφώνηση

¨Αξιότιμοι ομογενείς μου, κύριε πρόεδρε της βουλής, αξιότιμα μέλη της Μεγάλης Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης, ενάρετοι μουφτήδες μας, καλεσμένοι από την Τουρκία και αξιότιμα μέλη του τύπου, βρισκόμαστε σήμερα εδώ στον τάφο για να τιμήσουμε τον σημαιοφόρο της διεκδίκησης των δικαιωμάτων των Τούρκων της Δ.Θράκης.

Ευχαριστώ για την οργάνωση αυτής της τελετής τιμής μια ακόμη φορά, τα αξιότιμα μέλη του κόμματος DEB, την κυρία Ισίκ Σαδίκ Αχμέτ που αναβιώνει με τον καλύτερο τρόπο την μνήμη του αείμνηστου Σαδίκ Αχμέτ, όπως και τον φίλο μου Λεβέντ Σαδίκ Αχμέτ και την αγαπητή Φουντά για την επιθυμία τους να πάνε ακόμη πιο μπροστά το λάβαρο που τους άφησε ο πατέρας τους. Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για μια ακόμη φορά προς τον κύριο πρόεδρο της βουλής μας, στα υπόλοιπα αξιότιμα μέλη της βουλής, στα ανώτατα στελέχη των κομμάτων μας και τους υπόλοιπους καλεσμένους για το ότι για μια ακόμη φορά στάθηκαν δίπλα στην Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης.

Πριν από λίγο τηλεφώνησε ο πρέσβης μας από την Αθήνα κύριος Κερίμ Ουράς και ευχήθηκε για μια ακόμη φορά συλλυπητήρια στην οικογένεια και στην Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης.
Επιθυμώ εδώ να μοιραστώ μαζί σας μια σύντομη ανάμνηση μου. Όταν υπηρετούσα στην Άγκυρα πήγαινα πολύ συχνά στο Αφγανιστάν. Σε μια επίσκεψη μου εκεί και σε συνάντηση που είχα με έναν πολιτικό ηγέτη Ουζμπέκων και Τουρκμένων αδερφών μας εκεί, με ρώτησε που υπηρέτησα, και εγώ του είπα για την Θεσσαλονίκη. Αυτός λοιπόν μου είπε ¨ Η πόλη όπου γεννήθηκε ο Μουσταφά Κεμάλ. Εκεί υπάρχουν οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης, ο Σαδίκ Αχμέτ, και οι μουφτήδες Ιμπραήμ Σερίφ και Μεχμέτ Εμίν Αγγά, τους είδες αυτούς ;¨. Εγώ λοιπόν του είπα πως το 1993 είδα και γνώρισα τον Σαδίκ Αχμέτ, αλλά ότι δυστυχώς ήταν η πρώτη και τελευταία συνάντηση. Λυπήθηκε πολύ και προσευχήθηκε για εκείνον. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλω να δώσω : «Εσείς Τούρκοι της Δυτικής Θράκης είστε στο μυαλό και στην καρδιά των Τουρκικής καταγωγής ανθρώπων ακόμη και στην άκρη του τουρκικού κόσμου» .

Με αυτή την ευκαιρία εύχομαι έλεος για τον Αχμέτ Σαδίκ από τον Αλλάχ, και στην οικογένεια του και σε σας ομογενείς μου υπομονή και καρτερία¨.

tourkikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: