Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ασπρόπυργος: Δηλητηρίασαν πάνω από 15 αδέσποτα - Ο Δήμος εξαφάνισε τα πτώματα άμεσα

Η Ελένη Σακαρέλη, ενεργή ζωόφιλη στην περιοχή του Ασπρόπυργου, μας ενημέρωσε για  την μαζική εξόντωση περισσότερων από 15 αδέσποτων στην παραλία του Ασπρόπυργου.
Αδέσποτα που η ίδια φρόντιζε κάθε μέρα με το υστέρημά της. Μάλιστα, όπως καταγγέλει, ο Δήμος φρόντισε να εξαφανίσει τάχιστα όλα τα πτώματα..Γιατί άραγε;;
Ποιος φόλιασε όλα τα αδέσποτα; Γιατί ο Δήμος έσπευσε ταχύτατα να μαζέψει τα πτώματα;
Διαβάστε το περιστατικό, όπως μας το μετέφερε η ίδια:
Δεν ξερω πως να αρχισω και πως να περιγραψω αυτο που συμβαινει σε αυτη την περιοχη. Ολη η περιοχη ειναι ενας τοπος μαρτυριου για τα αδεσποτα που ειχαν την ατυχια να ζουν εδω.......
Οταν ηρθα εδω πριν ενα χρονο τον Μαιο του 2011 σοκαριστηκα με την αναλγησια και την αδιαφορια των περιοικων μπροστα στο θεαμα ενος ζωου που ξεψυχουσε πεταμενο διπλα σε καδο σκουπιδιων σε πλατεια με παιδικη χαρα....Πρωι 8:00 η ωρα και η παιδικη χαρα ειχε μαμαδες με παιδακια που τα ταιζαν το αυγο τους..Σα να μη συνεβαινε απολυτως τιποτε....
Τα αδεσποτακια που ζουσαν στην περιοχη σκελετωμενα με δερματικα προβληματα.,  με εμφανη τα ιχνη του καλαζαρ στο κορμι τους (για καποιον που ξερει)..Φοβικα ολα, μηδενος εξαιρουμενου, και με εμφανη τα σημαδια κακοποιησης..Ποδια στραβοκολημενα, πληγες απο χτυπηματα στο κεφαλι, να λειπει τμημα απο τα μελη του σωματος τους (γατουλες με κομμενη ουρα ή αυτια οπως και σκυλοι).
Ενα χρονο μετα τα ειχα στειρωσει τα θυληκα πλην δυο. Τα ειχα βοηθησει και εξαφανιστηκαν τα σημαδια της ψωρας και ειχα καταφερει να τα εξημερωσω και να με ακουνε και να ερχονται τρεχοντας κοιτωντας τα χερια μου, περιμενοντας τις λιγες κροκετες που γι αυτα ηταν ο κρικος με τη ζωη..
Την Πεμπτη εβαλα τα μπωλ με τις κροκετες στις συνηθισμενες θεσεις και εφυγα για τη δουλεια μου..Οταν γυρισα το φαγητο ελειπε και δυο απο αυτα ηταν ξαπλωμενα μπροστα στην πορτα μου.
Την Παρασκευη ξαναγεμισα τα μπωλ κροκετες και εφυγα. Οταν γυρισα ολα ηταν απειραχτα, μονο λιγες δεκαοχτουρες τσιμπολογουσαν. Υπεθεσα οτι η ζεστη τα ζαβλακωσε και δεν τα ενοιαζε το φαγητο..
Το Σαββατο ομως το φαγακι ηταν ακομα εκει και  με εζωσαν τα φιδια... Βγηκα να δω τι γινεται στην περιοχη. Κ Α Ν Ε Ν Α αδεσποτο πουθενα.. Σε ενα μεγαλο κομματι που φροντιζα εγω δεν υπηρχε ουτε τριχα.. Κανεις δεν ηξερε τιποτε. Ψαχνοντας επεσα πανω στον Ιωσηφ, εναν φιλοζωο που ζει στην περιοχη και ειναι λιγο στον κοσμο του και εμαθα οτι πεθαναν ολα γιατι καποιοι φροντισαν να τα φολιασουν και ο Δημος μαζεψε τα πτωματα κατευθειαν.. Πρωτη φορα βλεπω τετοια εγρηγορση στην αποκομιδη πτωματων ζωων απο δημο..Γιατι αραγε???????
Δεν ξερω τι εγινε, προσπαθω να μαζεψω πληροφοριες. Δεν βρηκα το πτωμα κανενος. Τωρα ομως εμαθα οτι 3 απο αυτα τα πλεον αγαπημενα ηρθαν και πεθαναν διπλα στο σπιτι. Βοηθεια ζητουσαν που εγω  δεν τους εδωσα γιατι δεν ημουν εκει. Μηπως γι αυτο εγινε ωρες που ελειπα??
Εγω θα πραξω ολα οσα οριζει ο νομος. Δεν ξερω το αποτελεσμα αλλα ζηταω βοηθεια συμπαραστασης στις καθημερινες δολοφονιες ζωων που γινονται στην ευρυτερη περιοχη του Ασπροπυργου..
Η παραμονη μου εδω εχει σημαδεψει τη ζωη μου με ανεξιτιλο τροπο και προσπαθω να παρω τα σκυλια μου να φυγω.. Η μονη μου εννοια ηταν τα αδεσποτακια και δυο σκυλιτσες που δεν καταφερνα να τις πιασω να τις στειρωσω....... Τωρα πλεον δεν εχω λογο να ανησυχω, εφυγε ολη η αγελη και τα αδεσποτακια της πλατειας........... 
Υ.Γ  Τα σκυλια που μπορω να προσδιορισω τον αριθμο ηταν πανω απο 15.

Δεν υπάρχουν σχόλια: