Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Θάρρος



Θέλουμε να μάθει μέχρι και ο τελευταίος κάτοικος αυτής της χώρας οτι υπάρχουμε ;

Θέλουμε να κινητοποιήσουμε όλους αυτούς τους ( χιλιάδες ) νέους που γράφουν στο διαδίκτυο οτι "Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ" ;

Θελουμε να δώσουμε έναν λόγο στους δικούς μας ανθρώπους ( στους Έλληνες της Πατρώας Θρησκείας ) να αισθάνονται υπερήφανοι ;


Σε αυτές τις κρίσιμες μέρες που οι "λογικές" λύσεις έχουν τελειώσει , εξερευνώ τον χώρο των "τρελλών" λύσεων και καταθέτω κάποιες ιδέες .
Αν τυχόν δεν τις εγκρίνετε ζητώ την επιείκεια και την κατανόησή σας .
Αν έχετε άλλες πιο τρελλές ιδέες μην διστάζετε να τις καταθέσετε .
------------------------------------------------------------------



Σε μια αφρικανική φυλή το πέρασμα απο την εφηβεία στην ενηλικίωση γινόταν με μια μάχη . Ο έφηβος έπρεπε να αντιμετωπίσει και να σκοτώσει ένα λιοντάρι .
Σε εμάς θα μπορούσε να υπάρχει μια παρόμοια τελετή για το πέρασμα απο τον "πολίτη" στον "οπλίτη" .
Ο "πολίτης" θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον χειρότερο εχθρό του :
τον εαυτό του και συγκεκριμένα τους φόβους του .
Πιο συγκεκριμένα ,τον φόβο "ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ" .
Θα πρέπει να κάνει μια πορεία με την πανοπλία του σε μέρος που θα τον δεί κόσμος .
Έτσι και θα διαφημίσει την ύπαρξη των Ελλήνων και θα κερδίσει την εκτίμηση και τον σεβασμό των υπόλοιπων "οπλιτών" .
Θα μπορούσε μια συγκεκριμένη ημέρα τον χρόνο να γίνεται η τελετή "οπλιτοποίησης" .(πχ Κυριακή της Ορθοδοξίας ( ! ) ή στην επέτειο δολοφονίας του Ιουλιανού )
Οι επιθυμούντες να πάρουν το χρίσμα του οπλίτη θα βγαίνουν σε πορεία με τις πανοπλίες τους (ή με την αρχαία χλαμύδα αν δεν διαθέτουν ακόμη πανοπλία ) .
Μαζί τους θα μπορούν να πορεύονται και όσοι έχουν ήδη περάσει το τέστ "οπλιτοποίησης "( για ψυχική συμπαράσταση ) .
Στο τέλος οι υποψήφιοι οπλίτες θα παίρνουν ένα "πτυχίο" υπογεγραμμένο απο τους παλαιούς οπλίτες που θα βεβαιώνει οτι πέρασαν το τέστ και ανήκουν πλέον στην τάξη των οπλιτών .
Οι οπλίτες θα δικαιούνται να φέρουν ένα διακριτικό πάνω στα ενδύματά τους που να φανερώνει οτι ανήκουν στην τάξη των οπλιτών .
Έτσι θα δημιουργείται ευγενής άμιλλα διότι οι νέοι θα θέλουν να κερδίσουν την αναγνώριση και τον σεβασμό και θα ντρέπονται όταν οι υπόλοιποι κερδίζουν το διακριτικό και αυτοί υστερούν .
Οι πορείες οπλιτοποίησης θα γίνονται καθε φορά σε διαφορετικές διαδρομές ώστε όλη η Ελλάδα να μας βλέπει και να συζητά για εμάς .
Αν το πλήθος των παρελαυνόντων είναι μικρό ,θα περνούν απο μικρά χωριά . Αν είναι μεγάλο θα περνούν μέσα απο μεγάλες πόλεις .
Δικοί μας (ντυμένοι με συμβατικά ρούχα ) θα ακολουθούν με όχημα υποστήριξης .
Άλλοι (πάλι με συμβατικά ρούχα ) θα παριστάνουν τους άσχετους . Θα πηγαίνουν πρίν το άγημα στο καφενεδάκι του χωριού . Θα παραμένουν στο καφενεδάκι μετά την αποχώρηση του αγήματος για να ακούνε τα σχόλια των χωρικών .
Η πορεία θα βιντεοσκοπείται και θα αναρτάται στο YOUTUBE

Κάθε χρωματική ενότητα είναι μια ξεχωριστή ιδέα . Αφαιρέστε και προσθέστε ή τροποποιήστε ώστε να βελτιώσετε το σύνολο .

αναγνώστης

2 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...

Αθήνα, 20 Ιουλίου 2011
Κύριοι,
Το Ανατολικό Ρωμαϊκό Κράτος, το γνωστό σε όλους Βυζάντιο, λατινόφωνο στα πρώτα στάδια της
παρουσίας του στην περιοχή που ευδοκίμησε, έγινε "χριστιανικό",
διότι: Η επιβολή του χριστιανισμού εκ των άνω δεν έγινε από θρησκευτική και μόνο μεταστροφή της άρχουσας τάξης του ανατ. ρωμαϊκού κράτους ή από θρησκοληψία της ηγεσία του, η νέα θρησκεία εξυπηρετούσε την πολιτική επιβολή της άρχουσας τάξης σε μια πολυπολιτισμική και πολυεθνική, ασύνδετη πολιτισμικά, ιδεολογικά, εθνικά και ηθικά μάζα πολιτών, η διανοητική ελίτ ήταν ιδιαίτερα εκλεκτική και κρατούσα κριτική στάση απέναντι στην πολιτική εξουσία, έπρεπε να παταχθεί πρώτα αυτή, να απαξιωθούν τα διανοητικά της δημιουργήματα και φυσικά τα όποια σημειολογικά της στοιχεία, καθώς και, στο σύνολό τους, τα πολιτισμικά στοιχεία αυτής της διανοητικής ελίτ, ώστε να μην μπορεί να χρησιμεύσει ως πρότυπο για τον απαίδευτο λαό, να καταπολεμηθεί η πολιτική και φιλοσοφική της ιδεολογία, οι φιλελεύθερες και προάγουσες τον ελεύθερο άνθρωπο ιδέες της , που συνηγορούσαν στην την ελευθερία επιλογών, την ατομικότητα και την μη ταύτιση απαραίτητα με την πολιτική εξουσία.
Η κοινωνία της εποχής όντως ήταν σε κρίσιμο σημείο, υπήρχε τρομερή κρίση ταυτότητας, προϊόν της βίαιης ή κατ΄ ανάγκη για βιοποριστικούς λόγους ενίοτε, μετακίνησης πληθυσμών, της ανομοιογένειας, της έλλειψης παιδείας στις λαϊκές μάζες, στην κακοδιοίκηση και ανομία τόσο της άρχουσας τάξης όσο και των λοιμοκτονούντων υπηκόων, στο νεποτισμό και στην κάθε μορφής διαφθορά και έλλιψη απονομής δικαιοσύνης, οι θανατικές καταδίκες και οι ακρωτηριασμοί, κατόπιν εσπευσμένω αποφάσεων κυκλοθυμικών "δικαστών" δεν μπορούν να θεωρηθούν απονομή δικαιοσύνης.
Όργανο των παραπάνω, αφού οι χριστιανοί, έκον – άκον, απεμπόλισαν την όποια επαναστατική τους διάθεση, ιδεολογία και δράση, αφού δέχθηκαν και τον ”ενάρετο“ πλούσιο ως εν δυνάμει σωθησόμενο, στον άλλο κόσμο, και τον πλούτο ως μη προϊόν αμαρτίας, η ιδεολογία τους, προϊόν συγκόλλησης προγενεστέρων θρησκευτικών δοξασιών ανιμιστικού, τοτεμικού και αγροτο-κτηνοτροφικού τύπου θρησκευτικών δρώμενων, διανθισμένη με στοιχεία της ελληνικής νεοπλατωνικής σκέψης, άρχισε να εμφανίζει ενδιαφέρον για την άρχουσα τάξη ως συνδετικός κρίκος της άπλαστης λαϊκής μάζας των υπηκόων της κι ως επίσημη ιδεολογία, κώδικας διαβίωσης και συμβίωσης της νέας αυταρχικής, ανελεύθερης κοινωνίας, η οποία με όργανο τη νέα θρησκεία δεν επέφερε καμία θεραπεία στην κοινωνία, απλώς εξαφάνισε την οποιαδήποτε αντιπολίτευση θα μπορούσε να είχε από την διανοούμενη ελίτ του αρχαίου ελληνιστικού κόσμου, του οποίου τη γλώσσα υιοθέτησε περί το 700 μ.Χ., λόγω της αντιπαλότητας με το δυτικό κομμάτι του ρωμαϊκού κράτους, από το ανατολικό ρωμαϊκό κράτος, δεδομένου ότι η γλώσσα αυτή επέζησε, με διακυμάνσεις, ως αδιάσπαστο πολιτισμικό στοιχείο, στις ιστορικές ελληνικές περιοχές. Οι μετριοπαθείς απόψεις και προσπάθειες συγκριτισμού καταπολεμήθηκαν, ο συγκριτισμός χαλάει το μονοπώλιο της όποιας θρησκευτικής πολυεθνικής. Η όποια ηθική υποστηρίζεται ότι εισήγαγε ο χριστιανισμός, είναι η νέα συσκευασία της ήδη υπάρχουσας ηθικής που είχε για χρόνια διδάξει η ελληνική φιλοσοφία και η αξία της είχε αποδειχθεί στην πράξη.
Δοκιμασίες μετά την παιδική ηλικία και κατά την είσοδο στην εφηβεία είναι γνωστές σε όλους τους λαούς,
ειδικά στις κυνηγετικές φυλές, όπου ελάμβανε χώρα η εκπαίδευση των νέων ώστε να είναι χρήσιμοι στη φυλή, την οικογένεια και στον ευατό τους. Τότε άτομο αποκομμένο από την φυλή ήταν αδιανόητο, έπεπρεπε να συμμετέχει, να συνεισφέρει για το καλό της φυλής και για την ίδια του την επιβίωση.
Τα μέλη της φυλής στα αρχαία χρόνια ωρίμαζαν νωρίερα, απ΄ ότι στις μέρες μας, και φυσικά αναλάμβαναν ουσιαστικά καθήκοντα στα πλαίσια της κοινωνίας τους νερίτερα. η πολύπλευρη λοιπόν παιδεία και εκπαίδευση ήταν επιβεβλημένη.
Στην πατρίδα μας η στράτευση στα 18, σε έναν αληθινά πατριωτικό στρατό
όπου οι στρατιώτες θα λαμβάνουν πολύπλευρη παιδεία και στρατιωτική εκπαίδευση, κατά τη γνώμη μου, είναι επαρκής.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός

Ανώνυμος είπε...

Να κάνεις βόλτα με δόρια και ξίφη είναι παράνομο. Ιδιαίτερα για το θέμα ξίφος-σπαθί χρειάζεσαι άδεια.

Περισσότερες πληροφορίες
Το Ελληνικό κράτος παίρνει ναρκωτικά;
http://www.lifo.gr/team/readersdigest/25587