Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΚΡΑΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ

Οικονομια από τα σχολεία θα κάνουν οι φωτοσβέστες. Δεν πιανουν μερικούς επίορκους εφοριακούς, γιατρούς, διευθυντές κλινικών, φαρμακοποιούς , πολιτικους, νομάρχες, βλαχοδημάρχους κλπ κλπ να τους μπουζουριάσουν, και μετά θα δούμε πόσο θα μειωθούν οι δαπάνες σε μίζες και κλεψιμέικα.

Αντί αυτού, κάνουν οικονομία από τα σχολεία οι κάφροι (συναγωνίζονται τους Οθωμανούς σε πολιτισμό)

Αναγνώστης

«Μην καταργήσετε το σχολείο μας»


Οι 150 μικροί μαθητές του 47ου Γυμνασίου Αθηνών απευθύνονται στο υπ. Παιδείας και ζητούν να μην προχωρήσει η συγχώνευση του σχολείου τους.

Αφού είδαν ότι δεν έχουν κανένα άλλο τρόπο αντίδρασης απέναντι στη συγχώνευση του σχολείου τους οι 150 μαθητές του 47ου Γυμνασίου Αθηνών (περιοχή Πατησίων), κάθισαν και έγραψαν μια συγκινητική επιστολή η οποία απευθύνεται στο υπουργείο Παιδείας, αλλά και σε οποιονδήποτε άλλο μπορεί να ακούσει τη φωνή τους, ενώ έφτιαξαν και «ανέβασαν» και σχετικό βιντεάκι στο YouTube.


Οι μαθητές του 47ου Γυμνασίου Αθηνών εκτός από την επιστολή προς το υπ. Παιδείας έφτιαξαν και βίντεο για να υπερασπιστούν το σχολείο τους το οποίο «ανέβασαν» στο YouΤube
Οι μαθητές του 47ου Γυμνασίου Αθηνών εκτός από την επιστολή προς το υπ. Παιδείας έφτιαξαν και βίντεο για να υπερασπιστούν το σχολείο τους το οποίο «ανέβασαν» στο YouΤube

«Από τη στιγμή που μας ανακοινώθηκε η απόφαση της συγχώνευσης κάνουμε τρομερές προσπάθειες για τη σωτηρία αυτού του πολύτιμου σχολείου. Δυστυχώς όμως καμία από τις ενέργειές μας δεν είχε αποτέλεσμα. Σας παρακαλούμε να μην καταργήσετε ένα σχολείο το οποίο οι μαθητές αγαπούν και υπερασπίζονται», υπογραμμίζουν οι μαθητές στην επιστολή τους, έχοντας τη συμπαράσταση γονιών και καθηγητών. Το συγκεκριμένο σχολείο θα συγχωνευθεί με το 8ο Γυμνάσιο και συνεπώς ο αριθμός των μαθητών θα διπλασιαστεί, ενώ οι μικροί μαθητές θα αναγκάζονται να διασχίζουν μια αρκετά μεγάλη απόσταση προκειμένου να φτάσουν στο νέο τους σχολείο, σε μια περιοχή που δεν παρέχει ιδιαίτερη ασφάλεια τόσο στα παιδιά αλλά και στους ενήλικες.

«Μην καταργήσετε το σχολείο μας»

Νεοκλασικό κτίριο
Οι μικροί μαθητές δηλώνουν «δεμένοι» με το σχολείο τους, το οποίο χαρακτηρίζουν κόσμημα γιατί, όπως λένε, είναι ένα παλιό νεοκλασικό κτίριο, πρόσφατα ανακαινισμένο το «οποίο διατηρούμε σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, έχει μια μεγάλη αυλή γεμάτη παρτέρια με λουλούδια και δέντρα που φροντίζουμε με μεράκι καθηγητές και μαθητές. Εχει στεγάσει πολλές γενιές αξιόλογων μαθητών, εκ των οποίων αρκετοί σήμερα είναι επιστήμονες. Πάρα πολλοί μαθητές εύχονται να είχαν την τύχη μας και να πήγαιναν σε ένα γυμνάσιο «κόσμημα» σαν το δικό μας. Ο χαρακτηρισμός «κόσμημα» έχει δοθεί από παιδιά που φοιτούν και φοιτούσαν σε άλλα σχολεία της περιοχής, καθώς επίσης και ο χαρακτηρισμός «το κολέγιο των Πατησίων».

Οπως τονίζουν στο «Εθνος» και οι γονείς «η μέχρι τώρα εμπειρία έχει αποδείξει ότι τα μεγάλα εκπαιδευτικά συγκροτήματα είναι αναποτελεσματικά απ' όλες τις πλευρές. Οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να γνωρίζουν όλα τα παιδιά του σχολείου και κατά συνέπεια να ασκούν στοιχειώδη έλεγχο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Εξάλλου είναι γνωστό ότι σε τέτοιες συνθήκες αναπτύσσονται «ποικίλα άνθη του κακού» π.χ. συμμορίες, διακίνηση και χρήση ουσιών, ενδοσχολική βία, εκβιασμοί, απειλές κ.λπ.».

Τι λένε οι μαθητές στην επιστολή τους
«Ολα τα όμορφα πράγματα θα χαθούν»...

«Ως μαθητές σκεφτόμαστε πως όλα τα όμορφα πράγματα που έχουμε ζήσει σε αυτό το σχολείο θα χαθούν εξαιτίας των συγχωνεύσεων, όπως το να βλέπεις κάθε μέρα ανθρώπους που γνωρίζεις δίχως να ντρέπεσαι και να ανταλλάσσεις ''καλημέρα'' σαν να μιλάς σε συγγενείς σου. Αυτά τα μικρά πράγματα δημιουργούν ένα είδος ευτυχίας που στα μάτια ενός νέου ανθρώπου είναι κάτι πολύτιμο και αξέχαστο! Γιατί, λοιπόν, να θέλει κάποιος να καταργήσει αυτό το σχολείο; Γιατί να έχει σαν πρότυπο σχολεία όπως το σχολικό συγκρότημα της Γκράβας, που οι γονείς ρωτούν για την πρόοδο των παιδιών τους και οι καθηγητές δεν θυμούνται καν πώς μοιάζει και πώς συμπεριφέρεται ο μαθητής για τον οποίο πρέπει να μιλήσουν, λόγω του υπερβολικά μεγάλου αριθμού των μαθητών;».

ΝΙΚΟΛ. ΤΡΙΓΚΑ

Διαβάστε ακόμα:

Κίνδυνος γκετοποίησης των σχολείων - ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ - Καλοχώνευτος ο "πολυπολιτισμός"

Δεν υπάρχουν σχόλια: