Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ

γεια σας παιδια

δεν ξερω αν κανω καλα αλλα αυτο που ακουσα καπου θελω να το πω γιατι με φανηκε πολυ περιεργο
διαβαζω την σελιδα σας πολυ συχνα οπως και αλλες που αναφερονται γενικος στην πατριδα μας

αυτο που μου συνεβει ισως σας φανει παραξενο αλλα ειναι ακρως αληθινο και οταν το ακουσα εμεινα με το στομα ανοιχτο.

Η ιστορια εχει ως εξης....

Ενας φιλος μου πολυ κολητος που σχεδον καθε μερα ειμαι και ειναι στο σπιτι μου/του , ειχε καποια προβληματα με το τηλεφωνο του , εχει συνδεση στην HOL , ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.
Εδω και μερικες μερες μπορουσε να παρει τηλεφωνο , αλλα δεν μπορουσαν να τον παρουν.
Νομιζαμε στην αρχη οτι εφταιγε η συσκευη και του εδωσα εγω μια δικια μου που ειχα , δεν εγινε τιποτα
Χθες το βραδυ εγινε το εξης περιεργο....

Καθομασταν και απολαμβαναμε τους αγωνες της α εθνικης μας , οσπου η γυναικα του μιλουσε με την αδελφη της και πεταχτηκε καποιος μεσα απο την γραμμη και τις λεει , ΑΝΤΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΕΣΑΣ ΘΑ ΑΚΟΥΜΕ ;

Μας το λεει η γυναικα αυτο που ακουσε και μειναμε , εγω αμεσως σκεφτηκα οτι γυρισαμε τοτε που παρακαλουσαμε να μας βαλουν μια τηλεφωνικη συνδεση και περιμεναμε χρονια και ζαμανια.

Ειπαμε αμεσως μετα να παρουμε τηλεφωνο την HOL και να πουμε τι συμβαινει , οντως πηραμε ξανα και ξανα....

Σε καποια στιγμη που πηρα εγω το ακουστικο και πηρα τηλεφωνο στην εταιρια ακουσα μια φωνη να λεει ''ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ , ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ''

Μου φανηκε οτι καποιος απο μεσα εκει απο την εταιρια μιλουσε με καποιον αλλον
Ενω ειχα παρει στο 5αψηφιο αριθμο που εχει η HOL για την εξυπηρετηση πελατων ειχαν μπερδευτει οι γραμμες και ακουγα μεσα μεσα απο τις γραμμες ενα μπερδεμα , τουτ τουτ , ηχογραφημενα μηνυματα , ενα αλαλουμ γενικα , και μεσα σε ολα αυτα ακουσα και αυτο που σας αναφερα πιο πανω.

Παιδια ειναι οντως αληθινο αυτο που σας γραφω και αυτο που ακουσα , και επειδη διαβαζω σελιδες σαν και αυτην που εχετε εσεις μου κεντρησε την περιεργεια.
Νομιζω οτι πρεπει να το ψαξετε και εσεις και οι αλλοι γιατι ειναι πολυ σοβαρο θεμα
Και εγω HOL εχω τηλεφωνο και ιντερνετ εδω και 8 χρονια , και μετα απο αυτο που ακουσα σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αλλαξω συνδεση , αν και τοσα χρονια ημουν σε ολα πολυ ευχαριστημενος

Να ειστε καλα και αν νομιζετε οτι πρεπει να το δημοσιευσετε να το κανετε , δικη σας η κριση.
σας ευχαριστω ,

Αναγνωστης σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: