Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Συνεχίζουμε Όρθιοι και με Ψηλά το κεφάλι!

Μετά την άδικη επίθεση που υπέστησαν τα blogs army alert και Hellenic revenge, στην ουσία προσπάθεια φίμωσης των Bloggers και του ελέγχου των ελεύθερα σκεπτόμενων Ελλήνων, η οποία εκφράσθηκε και προσωποποιήθηκε στο πρόσωπό μου, πρέπει να σας ενημερώσω ότι η τρομοκρατία εναντίον μου ως και εναντίον των φιλικών μου προσώπων, (εν καιρώ θα σας ενημερώσουμε σχετικά), δεν πέρασε.

Κατά την διαδικασία αποδείξαμε με στοιχεία ότι ουδεμία πρόθεση συκοφάντησης είχαμε οποιουδήποτε των εμπλεκομένων προσώπων (αιτούντων - μηνυτών μας ), πλην της πρόθεσης δια την κριτική των προσώπων που ασκούν δημόσια εξουσία. Και “περιέργως’’ και για “ανεξήγητο’’ για εμένα λόγο, η κατηγορία της δήθεν εκβίασης ουδόλως αναφέρθηκε.


Προς γνώση όμως όλων των ψευδομηνυτών - ψευδομαρτύρων, και γενικώς κατά παντός όποιου χάλκευσε την βαρύτατη αυτή κατηγορία εναντίον μου, σας ενημερώνω ότι το γεγονός ότι με διέσυραν, δεν θα παραμείνει αναπάντητο και κυρίως χωρίς να διαλευκανθεί μέχρι τελείας!

Ηδη κατέθεσα μήνυση κατά των διωκτών μου, για την εις βάρος μου ψευδή καταμήνυση, συκοφαντική δυσφήμηση, και ψευδορκία, ένεκα της οποία ταλαιπωρήθηκα μεν, αλλά αυτή θα αποτελέσει το έναυσμα για να αποδείξω το ήθος μου, και την συνέπεια μου προς την ιδεολογία μου, και κυρίως θα διεκδικήσω την αποκατάσταση της τρωθείσας τιμής και υπολήψεως μου.

Όπως αποδείχθηκε από την σημερινή διαδικασία, ήταν άνθρακες ο θησαυρός, αφού το φερόμενο ως συκοφαντικό δημοσίευμα, δεν αποσκοπούσε σε συκοφάντιση των αντιδίκων μου, αλλά σε κριτική όσων ασκούν δημόσια εξουσία, και δη σε τόσο υψηλά αξιώματα.

armyalert

Δεν υπάρχουν σχόλια: