ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ!
Την πρόθεσή του να αφαιρέσει από το θυρεό του Δήμου Θεσσαλονίκης την κεφαλή του Μεγάλου Αλεξάνδρου εξέφρασε σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης. Μιλώντας στο ΒΗΜΑ και στο δημοσιογράφο Αχιλλέα Χεκίμογλου ο κ. Μπουτάρης κατέστησε σαφές ότι ο θυρεός της Θεσσαλονίκης θα αλλάξει μιας και ο Μέγας Αλέξανδρος δεν έχει σχέση με την ιστορία της πόλης. Συγκεκριμένα αναφέρεται στην άρνηση των Σκοπιανών να παραδεχθούν τη σλαβική καταγωγή τους και παραλληλίζει με τη συμπεριφορά αυτή την απεικόνιση της κεφαλής του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη σημαία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Μεταξύ άλλων τονίζει: "Είναι όπως η Σαλονίκη που έχει σαν σύμβολο το κεφάλι του Μεγαλέξανδρου. Η Θεσσαλονίκη έγινε χρόνια μετά τον θάνατό του. Είναι μια εθνικοπατριωτική ιστορία που έγινε τελευταία. Αυτή τη σημαία της πόλης, που δείχνει το κεφάλι τού Μεγαλέξανδρου από τη μία και τα τείχη από την άλλη, προφανώς και δεν θα την κρατήσω".
taxalia Την πρόθεσή του να αφαιρέσει από το θυρεό του Δήμου Θεσσαλονίκης την κεφαλή του Μεγάλου Αλεξάνδρου εξέφρασε σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης. Μιλώντας στο ΒΗΜΑ και στο δημοσιογράφο Αχιλλέα Χεκίμογλου ο κ. Μπουτάρης κατέστησε σαφές ότι ο θυρεός της Θεσσαλονίκης θα αλλάξει μιας και ο Μέγας Αλέξανδρος δεν έχει σχέση με την ιστορία της πόλης. Συγκεκριμένα αναφέρεται στην άρνηση των Σκοπιανών να παραδεχθούν τη σλαβική καταγωγή τους και παραλληλίζει με τη συμπεριφορά αυτή την απεικόνιση της κεφαλής του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη σημαία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Μεταξύ άλλων τονίζει: "Είναι όπως η Σαλονίκη που έχει σαν σύμβολο το κεφάλι του Μεγαλέξανδρου. Η Θεσσαλονίκη έγινε χρόνια μετά τον θάνατό του. Είναι μια εθνικοπατριωτική ιστορία που έγινε τελευταία. Αυτή τη σημαία της πόλης, που δείχνει το κεφάλι τού Μεγαλέξανδρου από τη μία και τα τείχη από την άλλη, προφανώς και δεν θα την κρατήσω".
Οι μετριότητες – υπηρέτες του Αλάριχου και ο Μπουτάρης. Όταν οι κοπρίτες έγιναν εξουσία.
Πάντα κάποιες ασημαντότητες ήταν αυτές που έκαναν τις μεγάλες ζημιές στην ιστορία. Άνθρωποι που είχαν την εγωπάθεια ως ηθικό σημείο αναφοράς και την έλλειψη γνώσης που οδηγεί στον πολιτικό αυτισμό.
Πάντα οι καλοπερασάκηδες, “the fat of the land” ήταν οι μύγες στο γάλα του συνόλου. Αυτοί ακριβώς προσέφεραν την απαραίτητη στήριξη εντός των τειχών στους Αλάριχους της ιστορίας. Από τον Εφιάλτη μέχρι τους μαυραγορίτες στην κατοχή, οι κοντόφθαλμοι που υπηρετούσαν τις νευρωτικές τους απολαύσεις προξενούσαν τον τριγμό που διέλυε τον κοινωνικό ιστό. “Γιατί να νηστέψω ρε, μαλάκας είμαι; Να φάω ένα κοψίδι”. “Μαλάκας είμαι ‘γω για να δουλέψω; Ας δουλέψουν τα κορόιδα”.”Γιατί να πολεμήσω ρε; (πουρκουά), θα τα βρω με τους Γερμανούς και θα την περνάω ζάχαρη”.
Ιστορικά αυτές ήταν ασήμαντες μονάδες με ασύμμετρη καταστροφική αποτελεσματικότητα. Μεταπολεμικά όμως και ιδιαίτερα αντιπολιτευτικά, όλη η δομή της εξουσίας στηρίχθηκε στην παραγωγή νευρωτικών μετριοτήτων που σταδιακά καταλάμβαναν τις θέσεις κλειδιά. Της ενημέρωσης, των επικοινωνιών, της εξουσίας.
Μια εξουσία που στηρίχθηκε στις μετριότητες για να θεσμοθετήσει μία κοινωνία μετρίων, ανάξιων εξουσιαστών ώστε να συμπαρασύρει το σύνολο σε μία κάθοδο άνευ προηγουμένου. Λαϊκά όπως είπε και ο αντιπρόεδρος, μία εξουσία Κοπριτών με σκοπό να μετατρέψει την κοινωνία ολόκληρη σε Κοπρίτες.
Μα κάθε κοπριτης δεν έμενε μοναχά σε μία θεσούλα κλητήρα στο δημόσιο. Ήταν ο χρήσιμος ηλίθιος του συστήματος. Ανέβαινε τα σκαλοπάτια πατώντας επί πτωμάτων, παραμερίζοντας τους άξιους και τους ιδεολόγους. “Μαλάκας είμαι να μη φάω;” ήταν η εύλογη απάντηση στο “Λεφτά υπάρχουν”.
Που κολλάει ο Μπουτάρης και η κεφαλή του Μεγάλου Αλεξάνδρου; Μα ένα παλικαράκι που έζησε μία ζωή μέσα στα γούστα και στις εγωπαθείς νευρώσεις, πείσθηκε ότι είναι άξιος εξουσιαστής. Τι να πεις σε αυτόν τον άνθρωπο όταν ζούσε τις ηδονές του εφιάλτη (βλ. ταινία “300″) για τον ρόλο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όταν ακόμα και οι “σοφοί” τον παρουσιάζουν ως “μάγκα που έσφαζε” και καμαρώνουν. Τι ευθύνη να του ρίξεις που γίνεται Γεννάδιος στη θέση του Γεννάδιου. Όπως κάποιοι αμόρφωτοι καλόγεροι με περίεργα γούστα, βρήκαν στο πρόσωπο των Γότθων την ευκαιρία να διαλύσουν το κάλλος και να προμηθευτούν άφθονο κρέας για τις ορέξεις τους. Όπως κάποιοι σύμβουλοι πρωθυπουργών ποτίζουν πρέζα τα παιδάκια για να μην μυρίζουν την απλυσιά τους, την δυσωδία τους που μοιράζουν απλόχερα σε κάθε κατεύθυνση.
Σε όλους αυτούς, μόνο μία απάντηση πρέπει:
Σήμερα π’ ἀρκετοί πολεμοῦν νά ρίξουνε τή δρῦ
ἀσημαντότητες, ἄνθρωποι πραγματικά μικροί
νά ξέρουν πῶς ἀέρα δέρουν, κερδίζουν μόνο χλεύη
ὁ βασιλεύς Ἀλέξανδρος ζεῖ καί βασιλεύει!
olympia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου