Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΕΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣ...... (κύριοι τοπικοί στυλοβάτες του ΠΑΣΟΚ , δεν ντρέπεστε;)

από την Ελένη:

Όπως θα ξέρετε οι περισσότεροι είμαι άτομο με αναπηρία. Μία απο τις δυσκολότερες αναπηρίες είναι η σπαστική τετραπληγία όπου έχω. Όταν συνταξιοδοτήθηκε ο πατέρας μου, μου έδωσε κι εμένα το ΙΚΑ ένα εξωιδρυματικό επίδομα, μέχρι τότε δεν έπαιρνα δεκάρα από πουθενά. Εντάξει τα χρήματα δεν ήταν πολλά αλλά κάλυπτα ορισμένες ανάγκες μου. Ως εδώ καλά κι ωραία.


Τον περασμένο μήνα πήγα να πάρω το επίδομα των 635 ευρώ και το δώρο όπως είχε υποσχεθεί ο Γιωργάκης να πάρω κι εγώ κάτι στον εαυτό μου μιάς κι ήταν Χριστούγεννα. Όχι μόνο δεν πήρα τίποτα γιατί το επίδομα μου είχε γίνει 400 ευρω, όχι μόνο δώρο δεν πήρα όπως είχατε πει κύριε Γιωργάκη μας αλλά συρρίκνωσα και τις ανάγκες μου. Και πήγα και σήμερα να πάρω το επίδομα και μου δίνουν το υπέρογκο πόσο των...........260 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν είμαι ζητιάνα κύριε Γιωργάκη μας, είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ και δικαιούμαι να ζήσω σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Τι να καλύψω με τα 260 ευρω κύριε Γιωργάκη; Μήπως ήρθε ο καιάδας στην επικαιρότητα; ΈΛΕΟΣ.........

(να πάτε στην πηγή, να πιείτε νερό, ν' ακούσετε μουσική, να της πείτε καλή λευτεριά)
Κύριοι του ΠΑΣΟΚ, στυλοβάτες της διαφθοράς, γιατί δεν πάτε να κρυφτείτε;

Δεν κοκκινίζετε; Νομίζετε πως δεν σας αφορά;

Έτσι νομίζετε;

Όλα όσα κλέβουν τη ζωή μας, σας αφορούν. Είστε συνένοχοι.

Και να προσέχετε, μη γίνετε στόχος. Ο θυμός είναι πάντα μια ανεξέλεγκτη κατάσταση. Κι εσείς κάθε μέρα , με τη στήριξη που προσφέρετε στην αθλιότητα που λίγο πριν διαβάσατε , αυξάνετε τον θυμό, καθοδηγείτε την έκρηξη, προκαλείτε το ανεξέλεγκτο.

ΔΙΚΤΥΟ ΙΘΑΚΗ
ksipnistere

Δεν υπάρχουν σχόλια: