Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ARMYALERT ΠΡΟΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΑΠΟΨΗ" ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ

Με αφορμή ανακριβές και απαράδεκτο άρθρο "ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ" της 08/01/2011

Προς την εφημερίδα : Η Αποψη
Αξιότιμε κ. Μητρόπουλε,

Στο υπ αριθ. 452 φύλλο της έγκριτης εφημερίδος σας, της 8 Ιανουαρίου 2011, και υπό τον τίτλο ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ… ο δημοσιογράφος με τα αρχικά Π.Τρ. επ ευκαιρία της προσφάτως υποβληθείσας μηνύσεως του Αρχηγού ΓΕΣ εναντίον μου, (αποστράτου ) μπλόγκερ, όπως αυτός αναφέρει, προβαίνει σε παράνομο, παράτυπο, και αντιδικονομικό άλμα, υιοθετώντας ανεπίτρεπτα τους αβάσιμους, αναπόδεικτους ισχυρισμούς περί δήθεν δικής μου συνέργειας και συνεργασίας με έτερο ιστολόγιο και συγκεκριμένα το HellenicRevenge, και εμφανίζοντας ιδικές του αυθαίρετες κρίσεις ως δήθεν είδηση, παραπλανώντας έτσι το αναγνωστικό σας κοινό, ενώ ταυτόχρονα προβαίνει σε απαράδεκτες κρίσεις εναντίον μου. Συγκεκριμένα, αφ ενός ισχυρίζεται ότι εγώ έβριζα την κόρη του Αρχηγού Στρατού χυδαία, χωρίς να μας αναφέρει που στηρίζει την κρίση του αυτή, και αφ ετέρου, ισχυρίζεται επίσης αστήρικτα, ότι εγώ λόγω του ότι φοβάμαι να γράψω στο δικό μου ιστολόγιο, γράφω σε άλλο(α), πιστεύοντας ότι παίρνω εκδίκηση (revenge) και μάλιστα ελληνική (Hellenic). Και συνεχίζοντας επί θέματος το οποίον είναι προς απόδειξη ενώπιον των αρμοδίων Δικαστηρίων, ενισχύει την αυθαιρεσία του, με την φράση: ‘’ Πόσω μάλλον που τα περισσότερα από τα όσα λέει, είναι σαν λογική ακραία και σαν φρασεολογία χυδαία.’’. Καταλήγει δε με το ευήθες ερώτημα: ‘’Μήπως έχετε κάτι από το παρελθόν με τον αρχηγό; ‘’

Επειδή με το δημοσίευμα αυτό, ο εν λόγω δημοσιογράφος, προβαίνει σε κρίσεις αυθαίρετες, οι οποίες θίγουν την τιμή μου, την υπόληψη μου, και άγουν σε χειραγώγηση της κοινής γνώμης επί της υποθέσεως αυτής, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, ΠΑΡΑΚΑΛΩ , όπως δημοσιεύσετε, εις το επόμενο φύλλο της εφημερίδας σας, και εις τον ίδιο ακριβώς χώρο, διάψευση του εν λόγω δημοσιεύματος, προκειμένου να αποκαταστήσετε το τρωθέν κύρος μου. Αλλως θα προβώ εναντίον σας, στις δέουσες ενέργειες.
Με εκτίμηση
Σπύρος Σταματόπουλος
Συνταγματάρχης (ΠΖ)ε.α.
Διαχειριστής armyalert.blogspot.com



Υπενθυμίζουμε προηγούμενη ανάρτησή μας:


ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΞΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ...ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ‏!


και....


Δεν υπάρχουν σχόλια: