Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

ΒΑΡΙΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΜΗΝΑΓΟΥ ΜΠΑΤΣΑΡΑ



Συνέχεια από εδώ

ΒΑΡΙΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΜΗΝΑΓΟΥ ΜΠΑΤΣΑΡΑ

Μια ανάλυση του Γιώργου Αδαλή για τα "ατυχήματα" πολεμικών αεροσκαφών στο Αιγαίο

Δημοσιεύτηκε στις 8/12/2007 - 11:55:00 πμ
Συντάκτης:γράφει ο Γιώργος Γ. Αδαλής

"..Γιατί τα Ελληνικά F-16 πέφτουν ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΟΝΟ όταν πετάνε πάνω από το Αιγαίο και δεν πέφτουν και στο ... Ιόνιο"; - "...Μήπως , τελικά, φταίει ότι αγοράζουμε ανταλλακτικά αεροσκαφών από εργοστάσιο της ΤΟΥΡΚΙΑΣ ...; " - Τι πραγματικά συνέβη με τη τουρκική Φρεγάτα, τη νύχτα που έπεσε ο Σμηναγός; Η Φρεγάτα έκανε άσκηση ή υποστήριζε τον Αλι Μπαμπατζάν κατασκοπεύοντας την περιοχή;

Ξέρετε προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει πάνω από τα κεφάλια μας και αδυνατώ ! Προσπαθώ να εξηγήσω κάποια πράγματα με την κοινή λογική και πάλι δεν μπορώ να βρω άκρη! Ο λόγος για τον άτυχο Σμηναγό της ΠΑ Αθ.Μπατσαρά, που βρήκε τραγικό θάνατο στα παγωμένα νερά του Αιγαίου! Και φυσικά όσα συμβαίνουν πάνω από το Αιγαίο με πρωταγωνιστές τους Τούρκους , τους Αμερικάνους και μερικές φορές τους ... Ισραηλινούς!

Κάνω λοιπόν στον εαυτό μου ΜΕΡΙΚΑ ερωτήματα γιατί αν τα υποβάλω εκεί που πρέπει , είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ πρόκειται να πάρω απάντηση!

Η Πολεμική μας Αεροπορία διαθέτει Αμερικανικής κατασκευής αεροσκάφη , F-16 όπως και η Τουρκία. Τα αεροσκάφη αυτά πετάνε σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ρωτάω εγώ τώρα με όλη την ανοησία που μπορεί να διαθέτω ως ... Νεοέλληνας:

Γιατί τα αεροσκάφη αυτά πέφτουν ΜΟΝΟ όταν πετάνε πάνω από το Αιγαίο και δεν πέφτουν και στο ... Ιόνιο; Οι πιλότοι μας πετάνε σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας. Γιατί λοιπόν τα ... «ατυχήματα» συμβαίνουν πάντοτε όταν πετάνε τα αεροσκάφη μας πάνω από το Αιγαίο ;

Ολοι ξέρουμε ότι έχουμε μεγάλες βάσεις και στη Δυτική Ελλάδα όπου οι Ελληνες πιλότοι διεξάγουν καθημερινά στο Ιόνιο Πέλαγος μεγάλες ασκήσεις. Εκεί γιατί δεν σημειώθηκε ποτέ κανένα ... «ατύχημα»;

Παλιότερα, και συγκεκριμένα πριν το έτος 2000 , στο Αιγαίο, έπεφταν αεροσκάφη τόσο της Τουρκικής όσο και της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας!. Και θα ήταν αδύνατο να μην έπεφταν και Τούρκικα, μιας και αριθμητικά οι Τούρκοι υπερτερούν σε αεροσκάφη αλλά επειδή είναι αυτοί που παραβιάζουν το FIR Αθηνών , είχαν πάντοτε και το άγχος της καταδίωξης οπότε ήταν λογικό να κάνουν λάθη και να παθαίνουν βέρτιγκο. Ξαφνικά όμως , από το έτος 2000 και μετά, στο Αιγαίο συμβαίνουν ατυχήματα , ΜΟΝΟ σε Ελληνικά μαχητικά και όχι σε Τουρκικά! Γιατί δηλαδή τα τελευταία χρόνια πέφτουν στο Αιγαίο μόνο τα Ελληνικά F-16 ;

Μήπως , τελικά, το γεγονός ότι την χρονιά αυτή αρχίσαμε να αγοράζουμε ανταλλακτικά αεροσκαφών τύπου F-16 , από εργοστάσιο της ΤΟΥΡΚΙΑΣ έχει κάποια σχέση με ... τις πτώσεις των αεροσκαφών μας; Γιατί μπορεί, τα ανταλλακτικά που αγοράζουμε από τους Τούρκους να είναι ... ιμιτασιόν ή δεύτερης διαλογής. Μπορεί να είναι ακόμη και ... προγραμματισμένα , να χαλάνε την στιγμή που ... πρέπει !

Ότι και να συμβαίνει όμως, το ότι αγοράζουμε ανταλακτικά μηχανών και ηλεκτρονικό εξοπλισμό made in Turkiye για τα πολεμικά μας αεροσκάφη, αποτελεί άλλη μια σύγχρονη «Νεοελληνική πατάτα» που έχουμε κάνει με τις κατά καιρούς αγορές του αιώνα !

H περί(πτωση) του Σμηναγού Μπατσάρα

Τέλος , ένα ερώτημά μου αφορά μόνο στην περίπτωση του άτυχου Σμηναγού. Σύμφωνα με το ΓΕΑ, μια Τουρκική Φρεγάτα που έπλεε στην περιοχή περισυνέλεξε τον άτυχο πιλότο. Η τουρκική φρεγάτα , μπορεί να μας πει κανείς, τι έκανε 10 μίλια από τις Ελληνικές Ακτές της Χαλκιδικής; Γιατί αν πιστέψουμε το ΓΕΑ, η Τουρκική Φρεγάτα πραγματοποιούσε άσκηση στα διεθνή ύδατα αλλά εντός του FIR Αθηνών και μάλιστα σε περιοχή όπου διεξάγονται δρομολόγια επιβατικών πλοίων. Επομένως , η Τουρκία είχε δεσμεύσει την συγκεκριμένη περιοχή , έτσι ώστε η Φρεγάτα (που όλως τυχαίως έκανε άσκηση από μόνη της χωρίς πλοία συνοδείας) να διεξάγει την άσκηση αυτή;

Επίσης από το ΓΕΑ, μας ενημέρωσαν ότι ο πιλότος μας πραγματοποιούσε νυχτερινή άσκηση στο Αιγαίο. Και μάλιστα προγραμματισμένη. Μια άσκηση μέσα σε έντονα καιρικά φαινόμενα αφού επικρατούσαν άνεμοι εντάσεως 9 μποφόρ και η θερμοκρασία ήταν κάτω του 0 . Σε τέτοιες λοιπόν προγραμματισμένες ασκήσεις, οι πιλότοι φορούν μια ειδική φόρμα που ναι μεν τους δυσχεραίνει στην διακυβέρνηση του αεροσκάφους αλλά σε περίπτωση πτώσης στη θάλασσα τους επιτρέπει να επιβιώνουν σε παγωμένα νερά περίπου 45 λεπτά. Ενώ με την συμβατική στολή, δεν μπορούν να επιβιώσουν πάνω από 15 λεπτά μέσα στη θάλασσα.

Αν λοιπόν ήταν προγραμματισμένη αυτή η άσκηση γιατί πνίγηκε σε χρόνο ρεκόρ ο πιλότος μας που σημαίνει ότι δεν φορούσε την ειδική αυτή στολή! Και σύμφωνα με πληροφορίες , δεν φορούσε τέτοια στολή ο άτυχος πιλότος μας. Απλά εκτινάχθηκε στα 2.000 πόδια και έπεσε με το αλεξίπτωτό το στη θάλασσα. Και όλως τυχαίως τον βρήκαν πρώτοι οι Τούρκοι με την φρεγάτα τους!!!

Που θέλω να καταλήξω. Μήπως τελικά δεν ήταν προγραμματισμένη άσκηση νυχτερινής καταδίωξης αλλά το Γενικό μας Επιτελείο Αεροπορίας, σήκωσε εσπευσμένα και μάλιστα βραδιάτικα το παλικάρι μας και το έστειλαν για αναχαίτιση ή αναγνώριση στόχου; Και αυτός ήταν ο λόγος που δεν φορούσε την ειδική στολή; Μήπως βιαζόταν το άτυχο παλικάρι να εκτελέσει τις εντολές των ανωτέρων του ; Και τι θα αναγνώριζε θα πει κάποιος στις 10 το βράδυ;

Πάνω απ` όλα όμως, όταν μια τουρκική φρεγάτα πραγματοποιεί ασκήσεις σε δεσμευμένες περιοχές του Αιγαίου, πάντοτε παρακολουθείται διακριτικά από Ελληνικά πλοία. Που βρισκόταν τα δικά μας πλοία και δεν μπόρεσαν να περισυνελλέξουν πρώτοι τον δικό μας πιλότο;

Μήπως λοιπόν η Φρεγάτα είχε πλησιάσει πολύ κοντά στις Ελληνικές Ακτές και ο πιλότος μας πήρε εντολή αναγνώρισης ; Μήπως είναι τυχαίο ότι στην περιοχή βρισκόταν ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών Αλι Μπαμπατζάν και η Φρεγάτα αποτελούσε μονάδα υποστήριξης του Τούρκου πολιτικού; Μήπως οι Τούρκοι έφεραν για άλλη μια φορά προ εκπλήξεως το Ελληνικό ΓΕΑ, το οποίο αντέδρασε «σηκώνοντας» μαχητικά F-16 με σκοπό να ελέγξουν τι κάνει η Τουρκική Φρεγάτα τόσο κοντά στις Ελληνικές ακτές της Β.Ελλάδος;

Ποιος θα δώσει απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα στην Ελληνική κοινωνία και κυρίως ποιος πολιτικός ή στρατιωτικός θα δώσει πειστικές απαντήσεις στην χαροκαμένη μάνα του Έλληνα πιλότου;

Πηγή:aegeantimes

Δεν υπάρχουν σχόλια: