Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024

Δύο Κινέζοι στη Σελήνη μέχρι το τέλος του 2030, ο πόλεμος στο διάστημα ξεκίνησε, έριξαν το γάντι...

Το γάντι πετάχτηκε κάτω! Ο αγώνας του φεγγαριού ξεκίνησε
17 Ιουνίου 2024
Όλοι γνωρίζουν ότι οι ζώνες Van Allen είναι ανυπέρβλητες και η κοσμική ακτινοβολία θα σκοτώσει όποιον θέλει να πετάξει στο φεγγάρι. Ωστόσο, οι Κινέζοι δεν γνωρίζουν τίποτα για αυτό. Και έτσι σπαταλούν πόρους για να προσπαθήσουν να προσγειώσουν απανθρακωμένους ανθρώπους στο φεγγάρι μέχρι το 2030 (απλά αστειεύομαι).

Δείτε μια ματιά: Στις 14 Ιουνίου, η CASC, ο κύριος ανάδοχος του κινεζικού διαστημικού προγράμματος, ανακοίνωσε ότι είχε πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή πυρός του πυραύλου CZ-10 Long March. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, εκτοξεύτηκαν ταυτόχρονα τρεις κινητήρες κηροζίνης YF-100K τοποθετημένοι σε μοντέλο πρώτου σταδίου CZ-10, το οποίο έχει διάμετρο 5 μέτρων.

Δοκιμή τριών κινητήρων YF-100K του πυραύλου CZ-10 (CASC).

Αυτή η δοκιμή ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες για τη ρύθμιση του κινητήρα για το όχημα εκτόξευσης, το οποίο θα μεταφέρει δύο Κινέζους στη Σελήνη μέχρι το τέλος του 2030 σύμφωνα με τα σχέδια του Μεσαίου Βασιλείου.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οι τρεις κινητήρες YF-100K παρήγαγαν 382 τόνους ώσης, που είναι μόνο ένα κλάσμα από αυτό που θα έχει το CZ-10, καθώς θα προγραμματιστούν συνολικά επτά κινητήρες για εγκατάσταση στο πρώτο του στάδιο.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του 101ου Ινστιτούτου Ερευνών, γνωστό και ως Πειραματικό Ινστιτούτο Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας του Πεκίνου, το οποίο λειτουργεί από το 1958. Βρίσκεται στην περιοχή Fengtai στο Πεκίνο.
Το Ινστιτούτο είναι παράρτημα της Ακαδημίας Τεχνολογιών Αεροδιαστημικής Προώθησης, που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και τη δοκιμή κινητήρων υγρού καυσίμου για πυραύλους Long March.
Στην πραγματικότητα, αυτή, φυσικά, δεν είναι η πρώτη δοκιμή του κινητήρα YF-100K. Έχει ήδη τρέξει εκατοντάδες φορές κάτω από διάφορες συνθήκες. Δεν είναι καν η πρώτη φορά που δοκιμάζονται περισσότεροι από ένας κινητήρας ταυτόχρονα: τον Απρίλιο, πραγματοποιήθηκε δοκιμή ανάφλεξης σε τέσσερα YF-100K που παράγουν περισσότερους από 500 τόνους ώθησης για τον πύραυλο CZ-12, ο οποίος πρόκειται να πετάξει για πρώτη φορά φέτος ή στις αρχές του επόμενου έτους.
Ωστόσο, η δοκιμή για την οποία μιλάμε σήμερα ήταν η πρώτη που είχε άμεση σχέση με τον σεληνιακό πύραυλο CZ-10.

3 κινητήρες (CASC).

Ο πύραυλος CZ-10 θα παραχθεί σε δύο εκδόσεις. Το πρώτο είναι το CZ-10A, μια έκδοση δύο σταδίων του CZ-10 που έχει σχεδιαστεί για εκτοξεύσεις σε χαμηλή τροχιά της Γης (LEO). Θα έχει επτά «YF-100K» στο πρώτο στάδιο. Σε έκδοση μιας χρήσης, ο πύραυλος θα μπορεί να εκτοξεύσει έως και 18 τόνους ωφέλιμου φορτίου, σε επαναχρησιμοποιήσιμη έκδοση - έως και 14. Ο πύραυλος θα έχει μάζα 748 τόνων κατά την εκτόξευση, μήκος 67 και διάμετρο 5 μέτρα . Το δεύτερο στάδιο θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα YF-100M, μια έκδοση κενού του YF-100K.
Η σεληνιακή έκδοση του CZ-10 θα κατασκευαστεί με βάση το CZ-10A. Το πρώτο στάδιο του πυραύλου θα έχει εγκατεστημένους 21 κινητήρες YF-100K. Το CZ-10 θα μπορεί να εκτοξεύσει έως και 70 τόνους προς το LEO, ή 27 τόνους σε τροχιά προς τη Σελήνη.
Η μάζα του πυραύλου κατά την εκτόξευση θα είναι 2678 τόνοι, μήκος - 92,5 μέτρα. Το δεύτερο στάδιο του θα είναι εξοπλισμένο με δύο YF-100M και το τρίτο στάδιο θα είναι εξοπλισμένο με τρεις κινητήρες υδρογόνου YF-75E, μια βελτιωμένη έκδοση του YF-75D, που τροφοδοτεί επί του παρόντος το προϊόν CZ-5.

Μια άλλη γωνία δοκιμής (CASC).

Το CZ-10A θα χρησιμοποιηθεί για την εκτόξευση του επανδρωμένου διαστημικού σκάφους Mengzhou στον κινεζικό τροχιακό σταθμό και το CZ-10 θα χρησιμοποιηθεί για την εκτόξευση του διαστημικού σκάφους Mengzhou και της σεληνιακής μονάδας Lanyue στη Σελήνη (ξεχωριστά).
Το σεληνιακό CZ-10 θα κάνει το ντεμπούτο του το 2027 και η πρώτη εκτόξευση του CZ-10A έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2025. Οι πύραυλοι θα απογειωθούν από το κοσμοδρόμιο Wenchang στο νησί Hainan, όπου ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την κατασκευή συγκροτήματος εκτόξευσης.
Ο κόσμος έμαθε για πρώτη φορά για τον CZ-10 το 2018, όταν αποκαλύφθηκαν νέα κινεζικά σχέδια για αποστολή ανθρώπων στη Σελήνη, τα οποία δεν περιελάμβαναν τον γιγάντιο πύραυλο CZ-9, ο οποίος είναι ακόμη υπό ανάπτυξη. Οι Κινέζοι είπαν ότι αυτό το προϊόν δεν θα πετάξει πριν από το 2032.
Τον Φεβρουάριο του 2023, το κινεζικό επανδρωμένο σεληνιακό πρόγραμμα εγκρίθηκε επίσημα από την κινεζική κυβέρνηση στο υψηλότερο επίπεδο και ο σεληνιακός πύραυλος ονομάστηκε Long March CZ-10.
Προηγουμένως, ο αριθμός 10 δεν χρησιμοποιήθηκε για το λόγο ότι το 1968, ο θρυλικός Qian Xuesen (πατέρας του κινεζικού διαστημικού προγράμματος) πρότεινε τη δημιουργία ενός οχήματος εκτόξευσης με το όνομα "CZ-10", ικανό να εκτοξεύσει 50 έως 150 τόνους ωφέλιμου φορτίου. ΛΕΩΝ.

Ένας άνδρας με το όνομα Zhang Zhi είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη του τρέχοντος CZ-10.

Δύο Κινέζοι στο φεγγάρι. (CASC).

Λοιπόν, τι έχουμε: με τη δοκιμή για την οποία μιλάμε σήμερα, έχει ξεκινήσει επίσημα σοβαρή δουλειά για την παράδοση δύο Κινέζων πολιτών στη Σελήνη μέχρι το 2030.
Το γάντι έχει πεταχτεί κάτω.
Ας ευχηθούμε στους Κινέζους συντρόφους επιτυχία στη σκληρή δουλειά τους και ασφαλή διέλευση των ζωνών Van Allen με κλειστά μάτια (αν και μάλλον δεν θα χρειαστεί να το κάνουν αυτό). (Αστείο).
Τα καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: