Michael Salla ---Ο Τζο Μπάιντεν μόλις υπέγραψε τον νόμο NDAA για το 2024 που περιλαμβάνει διατάξεις από τον νόμο περί αποκάλυψης UAP. Τα αρχεία UFO θα συλλέγονται και θα αποθηκεύονται πλέον στα Εθνικά Αρχεία και θα αποχαρακτηρίζονται αυτόματα μετά από περίοδο 25 ετών από τη δημιουργία τους, εκτός εάν ο Πρόεδρος το αποκλείει για λόγους εθνικής ασφάλειας. Αυτό είναι ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός και θα βοηθήσει στην κυκλοφορία ιστορικών αρχείων, αλλά γρήγορα θα ξεπεραστεί από την "catastrophic disclosure" [«καταστροφική αποκάλυψη»] καθώς το σύστημα μυστικότητας καταρρέει καθώς τα γεγονότα εκτυλίσσονται το 2024.
σχόλιο--- οπότε είναι πιθανό να κυκλοφορήσουν πληροφορίες για το Roswell
====================
Δήλωση του Προέδρου Τζο Μπάιντεν σχετικά με τον νόμο H.R. 2670, National Defense Authorization Act για το οικονομικό έτος 2024
DECEMBER 22, 2023
Δήλωση του Προέδρου Τζο Μπάιντεν σχετικά με τον νόμο H.R. 2670, National Defense Authorization Act για το οικονομικό έτος 2024
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΏΣΕΙΣ
Σήμερα, υπέγραψα τον νόμο H.R. 2670, τον «Νόμο περί Εξουσιοδότησης Εθνικής Άμυνας (NDAA) για το οικονομικό έτος 2024» (ο «Νόμος»). Ο νόμος εξουσιοδοτεί πιστώσεις οικονομικού έτους κυρίως για το Υπουργείο Άμυνας, τα προγράμματα εθνικής ασφάλειας του Υπουργείου Ενέργειας, το Υπουργείο Εξωτερικών και την Κοινότητα Πληροφοριών.
Ο νόμος παρέχει τις κρίσιμες εξουσίες που χρειαζόμαστε για να οικοδομήσουμε τον στρατό που απαιτείται για την αποτροπή μελλοντικών συγκρούσεων, υποστηρίζοντας παράλληλα τα μέλη της υπηρεσίας, τους συζύγους και τις οικογένειές τους που εκτελούν αυτή την αποστολή καθημερινά. Ευχαριστώ επίσης το Κογκρέσο για την επέκταση του τίτλου VII του νόμου περί παρακολούθησης των ξένων υπηρεσιών πληροφοριών.
Η κυβέρνησή μου προσβλέπει στη συνεργασία με το Κογκρέσο για την επανέγκριση αυτής της ζωτικής σημασίας αρχής εθνικής ασφάλειας το συντομότερο δυνατό το νέο έτος. Αν και είμαι στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξω τους κρίσιμους στόχους της NDAA, σημειώνω ότι ορισμένες διατάξεις του νόμου εγείρουν ανησυχίες.
Το άρθρο 1033 του νόμου εξακολουθεί να απαγορεύει τη χρήση κεφαλαίων που διατίθενται στο Υπουργείο Άμυνας για τη μεταφορά κρατουμένων του Γκουαντάναμο υπό την κράτηση ή τον αποτελεσματικό έλεγχο ορισμένων ξένων χωρών. Το άρθρο 1031 θα συνεχίσει επίσης να απαγορεύει τη χρήση τέτοιων κεφαλαίων για τη μεταφορά κρατουμένων του Γκουαντάναμο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πάγια θέση της εκτελεστικής εξουσίας είναι ότι οι διατάξεις αυτές περιορίζουν αδικαιολόγητα την ικανότητα της εκτελεστικής εξουσίας να καθορίζει πότε και πού θα διώκει τους κρατουμένους του Γκουαντάναμο και πού θα τους στέλνει μετά την απελευθέρωσή τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι διατάξεις αυτές θα μπορούσαν να δυσχεράνουν τη συμμόρφωση με την τελική απόφαση δικαστηρίου που διέταξε την απελευθέρωση κρατουμένου με εντολή habeas corpus, μεταξύ άλλων περιορίζοντας την ευελιξία της εκτελεστικής εξουσίας όσον αφορά τη συμμετοχή της σε ευαίσθητες διαπραγματεύσεις με ξένες χώρες σχετικά με την πιθανή μεταφορά κρατουμένων.
Καλώ το Κογκρέσο να καταργήσει αυτούς τους περιορισμούς το συντομότερο δυνατό. Επιπλέον, ορισμένες διατάξεις του νόμου εγείρουν συνταγματικές ανησυχίες ή ζητήματα κατασκευής.
Ορισμένες διατάξεις του νόμου, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων 856(c), 1221(a)(7), 1269, 1687, 7315 και 7351 θα απαιτούσαν από τον Πρόεδρο και άλλους αξιωματούχους να υποβάλλουν εκθέσεις και σχέδια σε επιτροπές του Κογκρέσου που, κατά τη συνήθη πορεία, θα περιλαμβάνουν εξαιρετικά ευαίσθητες διαβαθμισμένες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών που θα μπορούσαν να αποκαλύψουν κρίσιμες πηγές πληροφοριών ή στρατιωτικά επιχειρησιακά σχέδια ή θα μπορούσαν να εμπλέξουν συμφέροντα εμπιστευτικότητας της εκτελεστικής εξουσίας. Το Σύνταγμα αναθέτει στον Πρόεδρο την εξουσία να αποτρέπει την αποκάλυψη τέτοιων εξαιρετικά ευαίσθητων πληροφοριών, προκειμένου να εκπληρώσει την ευθύνη του για την προστασία της εθνικής ασφάλειας. Ταυτόχρονα, οι επιτροπές του Κογκρέσου έχουν νόμιμες ανάγκες να εκτελούν ζωτικής σημασίας εποπτικές και άλλες νομοθετικές λειτουργίες όσον αφορά την εθνική ασφάλεια και τα στρατιωτικά θέματα. Ως εκ τούτου, αποτελεί κοινή πρακτική της εκτελεστικής εξουσίας να συμμορφώνεται με τις κανονιστικές απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων κατά τρόπο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του Κογκρέσου σύμφωνα με την παραδοσιακή πρακτική στέγασης και να λαμβάνει δεόντως υπόψη την προστασία από μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη διαβαθμισμένων πληροφοριών που σχετίζονται με ευαίσθητες πηγές και μεθόδους πληροφοριών ή άλλα εξαιρετικά ευαίσθητα θέματα, καθώς και να διαφυλάσσει την εμπιστευτικότητα των εσωτερικών διαβουλεύσεων της εκτελεστικής εξουσίας, ιδίως εκείνων που αφορούν αποφάσεις που αφορούν την εθνική ασφάλεια του έθνους. Πιστεύω ότι το Κογκρέσο συμμερίζεται αυτή την αντίληψη και η κυβέρνησή μου θα υποθέσει ότι έχει ενσωματωθεί στις νόμιμες απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων του είδους που συζητείται στον νόμο.
Ορισμένες διατάξεις του νόμου ενδέχεται, σε ορισμένες περιπτώσεις, να παρεμβαίνουν στην άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του Προέδρου να διατυπώνει τις θέσεις των Ηνωμένων Πολιτειών σε διεθνείς διαπραγματεύσεις ή φόρουμ, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων 825(c)(1), 1013(b), 1255(b)(2), 1256(c)(2), 1305, 1309(a), 1518(a), 5411(a), 5602(c) και 6406. Αναγνωρίζω ότι «δεν εναπόκειται μόνο στον Πρόεδρο να καθορίσει ολόκληρο το περιεχόμενο της εξωτερικής πολιτικής του έθνους» (Zivotofsky κατά Kerry) και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να αναλάβω δράση σύμφωνη με αυτές τις διατάξεις. Πράγματι, δεν αντιτίθεμαι κατ' ανάγκη σε πολλούς από τους στόχους αυτών των διατάξεων. Ωστόσο, δεν θα τις αντιμετωπίσω ως περιορισμό της συνταγματικής διακριτικής ευχέρειας του Προέδρου να διατυπώσει τις απόψεις των Ηνωμένων Πολιτειών ενώπιον διεθνών οργανισμών και με ξένες κυβερνήσεις.
Το άρθρο 1555 (α) του νόμου απαιτεί από τους παραλήπτες ορισμένων διαφημιστικών συμβάσεων του Υπουργείου Άμυνας (το «Υπουργείο») να πιστοποιούν ότι «δεν τοποθετούν διαφημίσεις σε πηγές ειδήσεων βάσει προσωπικών ή θεσμικών πολιτικών προτιμήσεων ή προκαταλήψεων ή προσδιορισμών παραπληροφόρησης». Το Τμήμα θα συμμορφωθεί με αυτή τη διάταξη απαιτώντας από τους αποδέκτες τέτοιων συμβάσεων να πιστοποιήσουν ότι δεν θα τοποθετήσουν τις αγγελίες του Τμήματος με βάση τους απαριθμούμενους λόγους. Αλλά το Υπουργείο πρέπει επίσης να συμμορφωθεί με την Πρώτη Τροπολογία, η οποία περιορίζει την κυβέρνηση στη «μόχλευση [χρηματοδότησης] για τη ρύθμιση του λόγου έξω από το περίγραμμα του ίδιου του [κυβερνητικού] προγράμματος» (Agency for International Development v. Alliance for Open Society International, Inc.). Το Υπουργείο Άμυνας θα εφαρμόσει την πιστοποίηση που απαιτείται από την ενότητα 1555 (α) σύμφωνα με την Πρώτη Τροποποίηση.
JOSEPH R. BIDEN JR.
THE WHITE HOUSE,
December 22, 2023.
https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2023/12/22/statement-from-president-joe-biden-on-h-r-2670-national-defense-authorization-act-for-fiscal-year-2024/
DECEMBER 22, 2023
Δήλωση του Προέδρου Τζο Μπάιντεν σχετικά με τον νόμο H.R. 2670, National Defense Authorization Act για το οικονομικό έτος 2024
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΏΣΕΙΣ
Σήμερα, υπέγραψα τον νόμο H.R. 2670, τον «Νόμο περί Εξουσιοδότησης Εθνικής Άμυνας (NDAA) για το οικονομικό έτος 2024» (ο «Νόμος»). Ο νόμος εξουσιοδοτεί πιστώσεις οικονομικού έτους κυρίως για το Υπουργείο Άμυνας, τα προγράμματα εθνικής ασφάλειας του Υπουργείου Ενέργειας, το Υπουργείο Εξωτερικών και την Κοινότητα Πληροφοριών.
Ο νόμος παρέχει τις κρίσιμες εξουσίες που χρειαζόμαστε για να οικοδομήσουμε τον στρατό που απαιτείται για την αποτροπή μελλοντικών συγκρούσεων, υποστηρίζοντας παράλληλα τα μέλη της υπηρεσίας, τους συζύγους και τις οικογένειές τους που εκτελούν αυτή την αποστολή καθημερινά. Ευχαριστώ επίσης το Κογκρέσο για την επέκταση του τίτλου VII του νόμου περί παρακολούθησης των ξένων υπηρεσιών πληροφοριών.
Η κυβέρνησή μου προσβλέπει στη συνεργασία με το Κογκρέσο για την επανέγκριση αυτής της ζωτικής σημασίας αρχής εθνικής ασφάλειας το συντομότερο δυνατό το νέο έτος. Αν και είμαι στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξω τους κρίσιμους στόχους της NDAA, σημειώνω ότι ορισμένες διατάξεις του νόμου εγείρουν ανησυχίες.
Το άρθρο 1033 του νόμου εξακολουθεί να απαγορεύει τη χρήση κεφαλαίων που διατίθενται στο Υπουργείο Άμυνας για τη μεταφορά κρατουμένων του Γκουαντάναμο υπό την κράτηση ή τον αποτελεσματικό έλεγχο ορισμένων ξένων χωρών. Το άρθρο 1031 θα συνεχίσει επίσης να απαγορεύει τη χρήση τέτοιων κεφαλαίων για τη μεταφορά κρατουμένων του Γκουαντάναμο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πάγια θέση της εκτελεστικής εξουσίας είναι ότι οι διατάξεις αυτές περιορίζουν αδικαιολόγητα την ικανότητα της εκτελεστικής εξουσίας να καθορίζει πότε και πού θα διώκει τους κρατουμένους του Γκουαντάναμο και πού θα τους στέλνει μετά την απελευθέρωσή τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι διατάξεις αυτές θα μπορούσαν να δυσχεράνουν τη συμμόρφωση με την τελική απόφαση δικαστηρίου που διέταξε την απελευθέρωση κρατουμένου με εντολή habeas corpus, μεταξύ άλλων περιορίζοντας την ευελιξία της εκτελεστικής εξουσίας όσον αφορά τη συμμετοχή της σε ευαίσθητες διαπραγματεύσεις με ξένες χώρες σχετικά με την πιθανή μεταφορά κρατουμένων.
Καλώ το Κογκρέσο να καταργήσει αυτούς τους περιορισμούς το συντομότερο δυνατό. Επιπλέον, ορισμένες διατάξεις του νόμου εγείρουν συνταγματικές ανησυχίες ή ζητήματα κατασκευής.
Ορισμένες διατάξεις του νόμου, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων 856(c), 1221(a)(7), 1269, 1687, 7315 και 7351 θα απαιτούσαν από τον Πρόεδρο και άλλους αξιωματούχους να υποβάλλουν εκθέσεις και σχέδια σε επιτροπές του Κογκρέσου που, κατά τη συνήθη πορεία, θα περιλαμβάνουν εξαιρετικά ευαίσθητες διαβαθμισμένες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών που θα μπορούσαν να αποκαλύψουν κρίσιμες πηγές πληροφοριών ή στρατιωτικά επιχειρησιακά σχέδια ή θα μπορούσαν να εμπλέξουν συμφέροντα εμπιστευτικότητας της εκτελεστικής εξουσίας. Το Σύνταγμα αναθέτει στον Πρόεδρο την εξουσία να αποτρέπει την αποκάλυψη τέτοιων εξαιρετικά ευαίσθητων πληροφοριών, προκειμένου να εκπληρώσει την ευθύνη του για την προστασία της εθνικής ασφάλειας. Ταυτόχρονα, οι επιτροπές του Κογκρέσου έχουν νόμιμες ανάγκες να εκτελούν ζωτικής σημασίας εποπτικές και άλλες νομοθετικές λειτουργίες όσον αφορά την εθνική ασφάλεια και τα στρατιωτικά θέματα. Ως εκ τούτου, αποτελεί κοινή πρακτική της εκτελεστικής εξουσίας να συμμορφώνεται με τις κανονιστικές απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων κατά τρόπο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του Κογκρέσου σύμφωνα με την παραδοσιακή πρακτική στέγασης και να λαμβάνει δεόντως υπόψη την προστασία από μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη διαβαθμισμένων πληροφοριών που σχετίζονται με ευαίσθητες πηγές και μεθόδους πληροφοριών ή άλλα εξαιρετικά ευαίσθητα θέματα, καθώς και να διαφυλάσσει την εμπιστευτικότητα των εσωτερικών διαβουλεύσεων της εκτελεστικής εξουσίας, ιδίως εκείνων που αφορούν αποφάσεις που αφορούν την εθνική ασφάλεια του έθνους. Πιστεύω ότι το Κογκρέσο συμμερίζεται αυτή την αντίληψη και η κυβέρνησή μου θα υποθέσει ότι έχει ενσωματωθεί στις νόμιμες απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων του είδους που συζητείται στον νόμο.
Ορισμένες διατάξεις του νόμου ενδέχεται, σε ορισμένες περιπτώσεις, να παρεμβαίνουν στην άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του Προέδρου να διατυπώνει τις θέσεις των Ηνωμένων Πολιτειών σε διεθνείς διαπραγματεύσεις ή φόρουμ, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων 825(c)(1), 1013(b), 1255(b)(2), 1256(c)(2), 1305, 1309(a), 1518(a), 5411(a), 5602(c) και 6406. Αναγνωρίζω ότι «δεν εναπόκειται μόνο στον Πρόεδρο να καθορίσει ολόκληρο το περιεχόμενο της εξωτερικής πολιτικής του έθνους» (Zivotofsky κατά Kerry) και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να αναλάβω δράση σύμφωνη με αυτές τις διατάξεις. Πράγματι, δεν αντιτίθεμαι κατ' ανάγκη σε πολλούς από τους στόχους αυτών των διατάξεων. Ωστόσο, δεν θα τις αντιμετωπίσω ως περιορισμό της συνταγματικής διακριτικής ευχέρειας του Προέδρου να διατυπώσει τις απόψεις των Ηνωμένων Πολιτειών ενώπιον διεθνών οργανισμών και με ξένες κυβερνήσεις.
Το άρθρο 1555 (α) του νόμου απαιτεί από τους παραλήπτες ορισμένων διαφημιστικών συμβάσεων του Υπουργείου Άμυνας (το «Υπουργείο») να πιστοποιούν ότι «δεν τοποθετούν διαφημίσεις σε πηγές ειδήσεων βάσει προσωπικών ή θεσμικών πολιτικών προτιμήσεων ή προκαταλήψεων ή προσδιορισμών παραπληροφόρησης». Το Τμήμα θα συμμορφωθεί με αυτή τη διάταξη απαιτώντας από τους αποδέκτες τέτοιων συμβάσεων να πιστοποιήσουν ότι δεν θα τοποθετήσουν τις αγγελίες του Τμήματος με βάση τους απαριθμούμενους λόγους. Αλλά το Υπουργείο πρέπει επίσης να συμμορφωθεί με την Πρώτη Τροπολογία, η οποία περιορίζει την κυβέρνηση στη «μόχλευση [χρηματοδότησης] για τη ρύθμιση του λόγου έξω από το περίγραμμα του ίδιου του [κυβερνητικού] προγράμματος» (Agency for International Development v. Alliance for Open Society International, Inc.). Το Υπουργείο Άμυνας θα εφαρμόσει την πιστοποίηση που απαιτείται από την ενότητα 1555 (α) σύμφωνα με την Πρώτη Τροποποίηση.
JOSEPH R. BIDEN JR.
THE WHITE HOUSE,
December 22, 2023.
https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2023/12/22/statement-from-president-joe-biden-on-h-r-2670-national-defense-authorization-act-for-fiscal-year-2024/
==================
22 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ, 2023
Ο Μπάιντεν υπογράφει νομοσχέδιο για την αμυντική πολιτική ύψους 886 δισ. δολαρίων
Το νομοσχέδιο πήρε το πράσινο φως στις 14 Δεκεμβρίου από το Κογκρέσο και στις 13 Δεκεμβρίου από τη Γερουσία
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, 23 Δεκεμβρίου. Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν των Ηνωμένων Πολιτειών υπέγραψε τον Νόμο περί Εθνικής Άμυνας για το οικονομικό έτος 2024 (ξεκινά την 1η Οκτωβρίου) ύψους 886,3 δισ. δολαρίων την Παρασκευή, ανέφερε ο Λευκός Οίκος σε δήλωση.
«Ο νόμος εγκρίνει πιστώσεις οικονομικού έτους κυρίως για τα προγράμματα εθνικής ασφάλειας του Υπουργείου Άμυνας, του Υπουργείου Ενέργειας, του Υπουργείου Εξωτερικών και της Κοινότητας Πληροφοριών», αναφέρει η δήλωση.
Το νομοσχέδιο πήρε το πράσινο φως στις 14 Δεκεμβρίου από το Κογκρέσο και στις 13 Δεκεμβρίου από τη Γερουσία. Το έγγραφο περιέχει βοήθεια για την Ουκρανία αξίας 800 εκατ. δολαρίων.
22 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ, 2023
Ο Μπάιντεν υπογράφει νομοσχέδιο για την αμυντική πολιτική ύψους 886 δισ. δολαρίων
Το νομοσχέδιο πήρε το πράσινο φως στις 14 Δεκεμβρίου από το Κογκρέσο και στις 13 Δεκεμβρίου από τη Γερουσία
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, 23 Δεκεμβρίου. Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν των Ηνωμένων Πολιτειών υπέγραψε τον Νόμο περί Εθνικής Άμυνας για το οικονομικό έτος 2024 (ξεκινά την 1η Οκτωβρίου) ύψους 886,3 δισ. δολαρίων την Παρασκευή, ανέφερε ο Λευκός Οίκος σε δήλωση.
«Ο νόμος εγκρίνει πιστώσεις οικονομικού έτους κυρίως για τα προγράμματα εθνικής ασφάλειας του Υπουργείου Άμυνας, του Υπουργείου Ενέργειας, του Υπουργείου Εξωτερικών και της Κοινότητας Πληροφοριών», αναφέρει η δήλωση.
Το νομοσχέδιο πήρε το πράσινο φως στις 14 Δεκεμβρίου από το Κογκρέσο και στις 13 Δεκεμβρίου από τη Γερουσία. Το έγγραφο περιέχει βοήθεια για την Ουκρανία αξίας 800 εκατ. δολαρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου