Τρίτη 9 Μαΐου 2023

Ο "Grim Reaper" εμφανίστηκε στη στέψη του Καρόλου Γ'

  

Μυστηριώδης φιγούρα στη στέψη του Καρόλου Γ΄: «το φάντασμα της πριγκίπισσας Νταϊάνα» ή προάγγελος του θανάτου της μοναρχίας;

Ο "Grim Reaper" εμφανίστηκε στη στέψη του Καρόλου Γ'

 Κατά τη διάρκεια της επίσημης διαδικασίας για τη στέψη του νέου βασιλιά της Μεγάλης Βρετανίας, Καρόλου Γ', συνέβη ένα ανεξήγητο ακόμη περιστατικό.

 Στο κατώφλι της αίθουσας όπου πραγματοποιήθηκε η ιστορική τελετή, μια άγνωστη μαύρη φιγούρα με κουκούλα άστραψε με κάτι που έμοιαζε με ραβδί στα χέρια του. Αυτό παρατήρησε ένας χρήστης του Twitter με το ψευδώνυμο Real joe greeeen.

 Περιέγραψε τη μυστηριώδη φιγούρα ως τον "Grim Reaper" θάνατο με ένα δρεπάνι, αλλά στα σχόλια του βίντεο, το οποίο κέρδισε πολύ γρήγορα, πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές, οι χρήστες έδειξαν μεγαλύτερη φαντασία.

 Σχολιαστής υπέθεσε ότι πρόκειται για το φάντασμα της πριγκίπισσας Νταϊάνα, η οποία πέθανε πριν από πολλά χρόνια σε τροχαίο.

 Ενώ άλλος σημείωσε ότι η εικόνα της, έμοιαζε με σκηνή από την ταινία τρόμου "The Exorcist 3".

 Όπως αναφέρει

 Η στέψη του Καρόλου Γ' σημαδεύτηκε από ένα πολύ περίεργο περιστατικό. Κατά τη διάρκεια των εορτασμών στο βάθος στο διάδρομο άστραψε (πέρασε) μια φιγούρα με μαύρα ρούχα με ένα σκουφάκι στο κεφάλι και ένα αντικείμενο που θύμιζε πολύ δρεπάνι. Ποιος ήταν, ή τι ήταν, εξακολουθεί να είναι ένα μυστήριο. Φυσικά,  θέλω μια λογική «κοσμική» εξήγηση για αυτό το γεγονός.

 Αν αυτή ήταν μια προσεκτικά φτιαγμένη φάρσα, τότε πού κοιτούσαν οι φρουροί της βασιλικής οικογένειας; αν πέρασε απαρατήρητος, γιατί δεν έχει βρεθεί ακόμη ο «τζόκερ».

 Και αν ήταν πραγματικός «άγγελος θανάτου», τότε για ποιον ήρθε;

 Η βασιλική οικογένεια γνωρίζει ήδη τι συνέβη, αλλά δεν έχουν γίνει ακόμη επίσημες δηλώσεις.

 Άλλο σχόλιο αναφέρει

 Αυτός δεν είναι Θεριστής ή Άγγελος Θανάτου. ούτε το φάντασμα της πριγκίπισσας Νταϊάνα. Και δεν υπάρχει κανένα μυστήριο.     Η στέψη έγινε στο Αβαείο του Γουέστμινστερ, όπου, φανταστείτε, υπάρχουν ιερείς. Με ρόμπες με κουκούλα. Ένας από αυτούς πήγε στο παρεκκλήσι. Με βάση μικροφώνου στο χέρι.

 Σύμφωνα με τη λονδρέζικη εφημερίδα Daily Mail, η οποία περιέγραψε αυτή την ιστορία, δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη εξήγηση για το τι συνέβη.

 6-5-23    Happy and ghoul-ious! Royal fans think they've spotted the Grim Reaper at King Charles' Coronation

 https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12053999/amp/Royal-fans-claim-spot-Grim-Reaper-King-Charles-Coronation.html

 =======

Ένας κακός οιωνός για τον βασιλιά Κάρολο Γ' καθώς ο ζοφερός θεριστής Grim Reaper φέρεται να εμφανίζεται στο Αβαείο του Γουέστμινστερ κατά τη διάρκεια της στέψης!

https://www.pravda-tv.com/2023/05/ein-schlechtes-omen-fuer-koenig-karl-iii-da-der-sensenmann-angeblich-waehrend-der-kroenung-erscheint-video/

 Ένα βίντεο από τη στέψη του βασιλιά Καρόλου Γ' στο Λονδίνο έδειξε μια σκιασμένη φιγούρα στο παρεκκλήσι του Αβαείου του Γουέστμινστερ, η οποία έχει περιγραφεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ο «ζοφερός θεριστής» και ως ο «άγγελος του θανάτου»,    έγινε ξαφνικά viral.

 Η ακριβής στιγμή καταγράφηκε από τον χρήστη του Twitter @realjoegreeeen ο οποίος μπήκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να αποκαλύψει το σοκ του.

 Έγραψε στο Twitter: «ποιος άλλος  παρατηρεί τον Grim Reaper στο Αβαείο του Γουέστμινστερ #Coronation»

 με άλλους θεατές να τουιτάρουν σχετικά με την παρατήρηση.

 «Είναι αληθινό αυτό;» ρώτησε κάποιος

 Ο Ζοφερός Θεριστής,Grim Reaper γνωστός και ως «Ο Θεριστής», “The Reaper,” είναι μία από τις πολλές προσωποποιημένες εκδοχές του Θανάτου και χρησιμοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό κατά τη μεσαιωνική περίοδο, όπου συμβολίζει το θάνατο καθώς και το φόβο για το άγνωστο. 

 Ωστόσο, με βιβλικούς όρους, ο Ζοφερός Θεριστής Grim Reaper, είναι επίσης ένας από τους τέσσερις Ιππείς (καβαλάρηδες) της Αποκάλυψης, με το όνομα «Θάνατος»,“Death.”

 Η έννοια του Θανάτου ως προσωποποιημένου όντος είναι διαχρονική, τόσο παλιά όσο και ο ίδιος ο χρόνος, αλλά η ζοφερή φιγούρα ενός σκελετού με κουκούλα που φέρει ένα δρεπάνι δεν ήταν εμφανής μέχρι τη μεσαιωνική περίοδο. Αν και ο Grim Reaper συνήθως έρχεται σε εκείνους που ήδη πεθαίνουν, έχει σημειωθεί ότι σε σπάνιες περιπτώσεις ο Grim Reaper έχει τη δύναμη να σκοτώσει κάποιον, αν και η οντότητα περιστασιακά το κάνει αυτό από κακία. 

 o Grim Reaper εμφανίζεται σε αόριστα ανθρώπινη μορφή

Έτσι, θα μπορούσε αυτό να είναι ένας κακός οιωνός για τη μελλοντική βασιλεία του βασιλιά Καρόλου Γ';  Ακόμη και η Daily Mail έγραψε στις 6 μαϊου  με δυσπιστία: 

  «Κάθε μεγάλο πάρτι προσελκύει κάποιους απρόσκλητους καλεσμένους, αλλά οι βασιλικοί θαυμαστές αστειεύτηκαν ότι είχαν εντοπίσει τον ίδιο τον άγγελο του θανάτου στο Αβαείο του Γουέστμινστερ σήμερα, καθώς στέφθηκε ο πρίγκιπας Κάρολος. Οι θεατές ήταν πεπεισμένοι ότι εντόπισαν τον Grim Reaper στο Αβαείο του Γουέστμινστερ σήμερα το πρωί κατά τη διάρκεια της ιστορικής τελετής.  

 Στη μέση του διαδρόμου, μια φιγούρα με κουκούλα και όλα στα μαύρα εμφανίζεται να κινείται σε πλήρη θέα της κάμερας, πριν εξαφανιστεί και πάλι.

 https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12053999/amp/Royal-fans-claim-spot-Grim-Reaper-King-Charles-Coronation.html

 Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν αυτό ήταν κακός οιωνός για το μέλλον του βασιλιά Καρόλου, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ο Κάρολος υπήρξε ένας από τους δύο κύριους υποστηρικτές της διαβόητης Μεγάλης Επαναφοράς

Οι ελεγκτές γεγονότων των βασιλικών μέσων ενημέρωσης παρενέβησαν αμέσως για να σταματήσουν οποιεσδήποτε εικασίες σχετικά με τον Grim Reaper στο Αβαείο του Γουέστμινστερ, αλλά κανένας από αυτούς δεν είχε αποδείξεις για το ποια ήταν πραγματικά αυτή η οντότητα. Μπορούσαν μόνο να υποθέσουν ότι θα μπορούσε να είναι ένα μέλος του κλήρου που περπατά στην Εκκλησία. 

 μια ματιά στο κλιπ του περίεργου γεγονότος, φέρνει στη σκέψη αυτόν τον πιθανώς κακό οιωνό για τον βασιλιά Κάρολο Γ ', ο οποίος είναι επίσης ο νέος βασιλιάς των  carps  (King of the Craft ) που σημαίνει ο βασιλιάς του Τεκτονισμού (King of Freemasonry)

 Οι θύελλες αγαλλίασης ήταν μεγάλες μεταξύ των παραπληροφορημένων και διανοητικά χειραγωγημένων ανθρώπων ή οπαδών, μεταξύ του βασιλικά τυφλωμένου κοινού. Επειδή ο Charles δεν αντιπροσωπεύει τίποτα περισσότερο από τη «Μεγάλη Επαναφορά» Απλά μια θεωρία συνωμοσίας; Σε καμία περίπτωση.

 Ο βασιλιάς Κάρολος Γ' της Βρετανίας υποστηρίζει τη «Μεγάλη Επαναφορά», έναν παγκόσμιο μετασχηματισμό της οικονομίας που προτείνει το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. Στα γερμανικά, το έργο αναφέρεται ως "Η Μεγάλη Αναταραχή".  "The Great Upheaval". Αυτός είναι και ο τίτλος ενός βιβλίου του Klaus Schwab, προέδρου του WEF.

 Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε από το WEF, ο Κάρολος, τότε πρίγκιπας της Ουαλίας, περιέγραψε τη «Μεγάλη Επαναφορά» ως μη έχουσα εναλλακτική λύση. Η ανθρωπότητα πρέπει τώρα να «ξεκινήσει μια πιο πράσινη, πιο βιώσιμη και πιο περιεκτική πορεία».

 Διαφορετικά, θα υπήρχε κίνδυνος περισσότερων πανδημιών και καταστροφών που προκαλούνται από την υπερθέρμανση του πλανήτη και την κλιματική αλλαγή, είπε τον Ιούνιο του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Η πανδημία είναι η ευκαιρία να δημιουργηθεί μια «κυκλική βιοοικονομία» που «δίνει πίσω στη φύση όσα παίρνουμε από αυτήν», δήλωσε τότε ο Κάρολος.

 Σε ένα άλλο μήνυμα, ο Κάρολος κάλεσε για μια «αλλαγή παραδείγματος» που θα οδηγήσει σε «δράση σε επαναστατικό επίπεδο και με επαναστατική ταχύτητα».

  Λίγο αργότερα, ο Klaus Schwab δημοσίευσε το βιβλίο του, στο οποίο πρότεινε να χρησιμοποιήσει την πανδημία ως ευκαιρία για την αναδιάρθρωση της παγκόσμιας οικονομίας σύμφωνα με τις ιδέες του.

 Τον Μάιο του 2022, μιλώντας σε συνέδριο για τη βιώσιμη χρηματοδότηση στην Οτάβα, ο πρίγκιπας Κάρολος είπε ότι οι άνθρωποι πρέπει να τεθούν σε «πολεμική βάση» για να αντιμετωπίσουν τις μελλοντικές προκλήσεις.

  Οι κυβερνήσεις δεν διαθέτουν τα «τρισεκατομμύρια δολάρια» που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων για το κλίμα, τη βιοποικιλότητα και τη βιωσιμότητα. Τώρα ο χρόνος τελειώνει. 

 Τα τρισεκατομμύρια πλούτου που διατίθενται στον ιδιωτικό τομέα και την ιδιωτική χρηματοδότηση είναι «το κλειδί για την επιτυχία μας». Θέλουν να είναι «μέρος της λύσης» τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες οικονομίες, είπε.

 Κριτικοί όπως ο φιλόσοφος Gunnar Kaiser βλέπουν τη «Μεγάλη Επαναφορά» ως μια προσπάθεια επιβολής μιας παγκόσμιας σοσιαλιστικής οικονομικής και κοινωνικής τάξης στην οποία η οικονομική και προσωπική ελευθερία θα περιορίζεται όλο και περισσότερο.

 ==========

 τι συμβολίζει ο Grim Reaper

στην Ολλανδία τον αποκαλούν "Magere Hein"

 Ο Grim Reaper, γνωστός και ως "The Reaper", είναι μία από τις πολλές προσωποποιημένες εκδοχές του Θανάτου, το ον χρησιμοποιήθηκε έντονα κατά τη μεσαιωνική περίοδο και κατέληξε να συμβολίζει το θάνατο καθώς και το φόβο για το άγνωστο. Σήμερα ο Grim Reaper παραμένει η πιο αναγνωρισμένη παν-ουδέτερη θεότητα θανάτου όλων των εποχών, αν και η οντότητα δεν είναι αληθινή θεότητα. 

Αντίθετα, είναι ένα συμβολικό πλάσμα. Η έννοια του Θανάτου ως προσωποποιημένου όντος είναι διαχρονική, τόσο παλιά όσο και ο ίδιος ο χρόνος, αλλά η ζοφερή φιγούρα ενός σκελετού με κουκούλα που φέρει ένα δρεπάνι δεν ήταν πολύ εμφανής μέχρι τη μεσαιωνική περίοδο.

 Σε μια εποχή όπου η ηθική θεωρούνταν ζωτικής σημασίας για την κοινωνία και ο φόβος για το άγνωστο ήταν υψηλός, ίσως δεν ήταν έκπληξη το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μυστήριο της ζωής (θάνατος) θα ερχόταν  στο μεσαιωνικό μυαλό ως τρομακτικό και πανταχού παρόν. Το φάντασμα του Θανάτου έγινε γνωστό με τον καιρό ως ο Ζοφερός Θεριστής Grim Reaper

 σήμερα ο Ζοφερός Θεριστής θεωρείται ένα αναγκαίο ον, ακριβώς όπως ο θάνατος είναι απαραίτητος για να κρατήσει την ανθρωπότητα από τον υπερπληθυσμό.

 Ο Grim Reaper θεωρήθηκε ως συλλέκτης ψυχών, ο αγγελιοφόρος των νεκρών και ο πιο σημαντικός από κάθε οδηγό που ήρθε σε όλους τους θνητούς. Δεν ήταν η θέση του Ζοφερού Θεριστή να κρίνει τις ψυχές, ούτε ήταν ο ρόλος της οντότητας να βοηθήσει ή να εμποδίσει τις θνητές υποθέσεις. Με απλά λόγια, το καθήκον του Grim Reaper ήταν να εμφανιστεί στους ετοιμοθάνατους και να τους καθοδηγήσει στον τελικό προορισμό τους, όπου θα κρίνονταν ανάλογα από ανώτερες δυνάμεις.

Αν και ο Grim Reaper συνήθως έρχεται σε εκείνους που ήδη πεθαίνουν, έχει σημειωθεί ότι σε σπάνιες περιπτώσεις ο Grim Reaper έχει τη δύναμη να σκοτώσει κάποιον, αν και η οντότητα περιστασιακά το κάνει αυτό από κακία. Λόγω του ότι ο Grim Reaper  εμφανίζεται σε μια αόριστα ανθρώπινη μορφή, υπάρχουν πολλές ιστορίες στις οποίες η οντότητα μπορεί να εξαπατηθεί ή να δωροδοκηθεί για να απελευθερώσει ένα άτομο

 Αναφέρεται ότι ο θάνατος ως σκελετός προάγγελος εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε μια εικονογράφηση του 13ου αιώνα που ονομάζεται «Ο θρύλος των τριών ζωντανών και των τριών νεκρών».

 Η εικονογράφηση βασίστηκε στην ομώνυμη ιστορία, η οποία προηγήθηκε αρκετά. (Επίσης, γράφτηκε τον δέκατο τρίτο αιώνα.) Παρέμεινε δημοφιλής ανά τους αιώνες - η εκδοχή που φυλάσσεται στον καθεδρικό ναό του Κάντερμπερι  στην Αγγλία,   χρονολογείται από τον δέκατο έκτο αιώνα  και είναι μια αρκετά δυνατή ιστορία.

 Υπάρχουν πολλές διαφορετικές εκδοχές αυτής της ιστορίας, αλλά με λίγα λόγια η ουσία της είναι η εξής: τρεις άνδρες κυνηγούν όταν συναντούν τρία πτώματα. Το πρώτο από αυτά συνήθως περιγράφεται ως πρόσφατα νεκρό, το δεύτερο έχει υποστεί αρκετά ισχυρή αποσύνθεση  και από το τρίτο έχει απομείνει μόνο ένας σκελετός. Ωστόσο, είναι όλοι σε θέση να μιλήσουν και να προειδοποιήσουν τους τρεις ζωντανούς ανθρώπους ότι η ζωή είναι φευγαλέα και πρέπει να προσέχουν τις επιλογές που κάνουν. Γιατί; Και αυτοί σύντομα θα γίνουν πτώματα.

 Σύμφωνα με τη Βρετανική Βιβλιοθήκη, οι τρεις νεκροί εμφανίστηκαν σε δεκάδες χειρόγραφα, εικονογραφήσεις και έργα τέχνης - μερικές φορές παραγγέλθηκαν από ευγενείς που τοποθετούνταν δίπλα στους σκελετωμένους αγγελιοφόρους. Είχε σκοπό να χρησιμεύσει ως οπτική υπενθύμιση ότι ο θάνατος έρχεται για όλους μας, γι' αυτό κάντε τη ζωή αξιόλογη.

 Το δρεπάνι εμφανίζεται στις τοιχογραφίες των νεκροταφείων στην Πίζα

 Η εικόνα του ζοφερού θεριστή όπως τον ξέρουμε σήμερα φαίνεται να έχει εξελιχθεί σταδιακά, με πρώτο τον κινούμενο σκελετό. Αυτές οι προσωποποιήσεις του θανάτου συγκρίνονται με την πιο σύγχρονη απεικόνιση του θεριστή και μερικές από τις παλαιότερες απεικονίσεις θανάτου με δρεπάνι, βρίσκονται στις τοιχογραφίες ενός νεκροταφείου στην Πίζα της Ιταλίας.

 Η Τέχνη της Τοσκάνης αφηγείται μια συναρπαστική ιστορία για το νεκροταφείο και τις τοιχογραφίες, υποστηρίζοντας ότι ολόκληρο το ταφικό συγκρότημα χτίστηκε το 1278 και ολοκληρώθηκε τον 15ο αιώνα των Αγίων Τόπων. Το πρώτο από αυτά ήταν του καλλιτέχνη Buonamico Buffalmacco και  ονομάζεται "The Triumph of Death" Εμπνευσμένο από το "Legend of the Three Living and the Three Dead", αλλά δείχνει μια ελαφρώς διαφορετική εκδοχή των γεγονότων.   Στην ερμηνεία του, η φιγούρα του θανάτου έχει μακριά, ρέοντα λευκά μαλλιά, σκελετικά χαρακτηριστικά , φτερά νυχτερίδας και κρατάει  το περίφημο δρεπάνι.
Ο θάνατος ήταν αρχικά γυναίκα
Ντυμένη με ριχτές ρόμπες και με μακριά λευκά μαλλιά, αυτή η πρώιμη φιγούρα του Θανάτου απεικονίστηκε να κοιτάζει το επόμενο σύνολο ψυχών που επρόκειτο να πάρει μαζί της. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτοί πιστεύεται ότι είναι χαρακτήρες από το The Decameron του Giovanni Boccaccio, μια ιστορία για μια ομάδα πλούσιων φίλων που αποφασίζουν να περιμένουν την πανούκλα εγκαταλείποντας την πόλη και κατευθυνόμενοι προς την ύπαιθρο.

 Δεν ήταν ο μόνος θηλυκός Θάνατος: η Cherwell αναφέρεται στην εικόνα στους τοίχους του Γαλλικού Ιερού Προστασίας του Αγίου Ανδρέα. Ανάμεσα στους σωρούς των νεκρών στέκεται μια μοναχική γυναίκα, που κρατά τα βέλη με τα οποία η πανούκλα χτυπούσε τα θύματα, επιλεγμένα με τρομακτική τύχη.

 Πότε λοιπόν ο Θάνατος έγινε η παραδοσιακά ανδρική φιγούρα που είναι σήμερα;

 Στα μέσα του 15ου αιώνα, η μορφή του Θανάτου είχε συνδεθεί με αυτό το απόσπασμα από την Αποκάλυψη: «Και είδα, και ιδού, ένα χλωμό άλογο· και το όνομα αυτού που κάθεται πάνω του είναι Θάνατος, και η κόλαση τον ακολουθεί. ."

  Όταν ο θάνατος ήταν παντού, οι άνθρωποι του έδιναν πρόσωπο.

 ένα μικρό μάθημα ιστορίας: Μεταξύ 1346 και 1353, μια πανούκλα μαινόταν στην Ευρώπη, η οποία αργότερα έγινε γνωστή ως ο Μαύρος Θάνατος. Τα στοιχεία για τον αριθμό των θανάτων είναι ευνόητα δύσκολο να βρεθούν, αλλά ο Ole J. Benediktov, ομότιμος καθηγητής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Όσλο της Νορβηγίας, υποδηλώνει ότι έως και 50 εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν, ή περίπου το 60% του συνολικού πληθυσμού της Ευρώπης

 Ο Benediktov λέει ότι ένας από τους τρόπους με τους οποίους ο Μαύρος Θάνατος εξαπλώθηκε από τη Βόρεια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Κωνσταντινούπολη στην Ευρώπη ήταν μέσω των ιταλικών λιμανιών της Βενετίας, της Γένοβας και τελικά της Πίζας.

Και αυτό μας φέρνει πίσω στη ζοφερή θεριστική μηχανή. Είναι στις τοιχογραφίες των νεκροταφείων της Πίζας που μπορούν να βρεθούν οι πρώτες εικόνες της προσωποποίησης του θανάτου, αλλά οι εικόνες του ζοφερού θεριστή εξαπλώθηκαν μαζί με την πανούκλα.

 Αυτή η φιγούρα σχεδόν αμέσως άρχισε να εμφανίζεται στους πίνακες και τις εικονογραφήσεις της φρίκης που έφερε η πανούκλα. Ο θάνατος εμφανίζεται δίπλα σε ολόκληρες οικογένειες που έχουν πεθάνει, στους δρόμους γεμάτους με πτώματα, και στοχεύει πλούσιους και φτωχούς - μια έντονη υπενθύμιση ότι για τον Grim Reaper, όλοι ήταν ίσοι.

 Είναι ενδιαφέρον ότι στις πρώιμες εκδόσεις που συνδέονταν με τις εικόνες της πανώλης, ο Θάνατος συχνά απεικονιζόταν πάνω σε ένα άλογο (ή στο γνωστό πλέον σκελετό άλογο), να πυροβολεί ή να κρατά ένα τόξο. Αυτό δεν είναι τόσο τυχαίο όσο φαίνεται, καθώς το τόξο ήταν το όπλο του Απόλλωνα, ο οποίος συχνά χρησιμοποιούσε βέλη για να μεταφέρει την πανούκλα.

 Εικόνες θανάτου "σκελετών" εμφανίζονται στο Danse Macabre  or Dance of Death, skeletons escort living humans to their graves in a lively waltz. [συμφωνικό ποίημα για ορχήστρα που γράφτηκε, το 1874]

 Ο ιστορικός ιατρικής και επιδημιολόγος Thomas McKeown είχε μια ενδιαφέρουσα άποψη για τις ιατρικές εξελίξεις. Πίστευε ότι η ιατρική πρέπει να ενδιαφέρεται περισσότερο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, παρά για τη διάρκειά της,  βοηθώντας τους ανθρώπους να ζήσουν περισσότερο, απλώς αλλάζουν τους τρομερούς τρόπους με τους οποίους πεθαίνουν.

 Πριν από αιώνες, ο θάνατος θεωρούνταν ίσως πιο αναπόφευκτος... όπως δείχνει το Danse Macabre. Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικές εκδοχές αυτής της εικόνας, αλλά η ιδέα είναι η ίδια: ένας χορευτικός σκελετός που είναι ζωντανός για να χορεύει μαζί τους στο δρόμο προς τους τάφους τους.

 Η πρώτη εμφάνιση της ιδέας του θανάτου να χορεύει με τους ζωντανούς στο δρόμο προς την καταδίκη ήταν σε έναν πίνακα στο νεκροταφείο των Αγίων Αθώων. Ο πίνακας τοποθετήθηκε σε ένα παρισινό νεκροταφείο γύρω στη δεκαετία του 1420 και απεικονίζει ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα σε μια μακρά πομπή, ο καθένας συνοδευόμενος από έναν σκελετό ως υπενθύμιση του τελικού τους τέλους. Αυτή η ιδέα αποδείχθηκε πολύ δημοφιλής και διαδόθηκε σε όλη την Ευρώπη με τον ίδιο τρόπο όπως η ιδέα ενός ενιαίου, σκελετικού θανάτου. Αμέτρητες εκδόσεις έχουν επεκτείνει και προσαρμόσει αυτή την ιδέα.

 Ο Danse Macabre έλαβε αξιοσημείωτες αλλαγές στο έργο του Hans Holbein the Younger. Στις εικόνες του, σκελετοί όχι μόνο συνοδεύουν τους ζωντανούς στη χώρα των νεκρών, αλλά αφαιρούν και οι ίδιοι ζωές.

 Ο θάνατος δεν ήταν πάντα κάτι που έπρεπε να φοβόμαστε

 Υπάρχει κάτι τρομακτικό στον ζοφερό θεριστή,  ανεξάρτητα από το τι πιστεύουν οι άνθρωποι ότι έρχεται μετά τον θάνατο, ο θάνατος είναι το τέλος της μοναδικής ζωής που γνωρίζουμε. Είναι το θέμα των εφιαλτών, αλλά ιστορικά ο ζοφερός θεριστής δεν ήταν πάντα ένα πλάσμα που πρέπει να φοβόμαστε.

 η λέξη “Reaper" ανάγεται στις λέξεις της Μέσης και Παλαιάς Αγγλικής που εμφανίστηκαν τον 14ο αιώνα και προσθέτουν ότι μόλις το 1818 χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για να περιγράψει τον θάνατο. Το "The Grim Reaper" εμφανίστηκε ακόμη νωρίτερα και ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1847 σε ένα κείμενο που ονομάζεται "The Circle of Human Life".

 Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν τη δική τους προσωποποίηση του θανάτου. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν τον Anubis, τον θεό της μετά θάνατον ζωής με κεφάλι τσακαλιού και χαμένες ψυχές.

 Πιστεύεται ότι ο Anubis πήρε τη χαρακτηριστική του εμφάνιση για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: Ήλπιζαν να απευθυνθούν σε έναν θεό εμπνευσμένο από σκύλους για να τρομάξει τα άγρια σκυλιά που είχαν μια άσχημη συνήθεια να ξεθάβουν τους πρόσφατα νεκρούς.

 Ο Anubis δεν προσωποποιεί μόνο το αναπόφευκτο του θανάτου, αλλά και την προοπτική της ανάστασης. Όπως και η πιο καλοπροαίρετη εκδοχή του ζοφερού θεριστή που ήρθε αργότερα, ο Anubis υπήρχε για να προστατεύει τους νεκρούς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πνεύματος στη μετά θάνατον ζωή, και υπάρχει κάτι παρήγορο στη σκέψη ότι κανείς δεν πρέπει να το περάσει αυτό μόνος. Εκτός από τον Anubis, είχαν και την κόρη του, Kebhet: Η θέση της στο πάνθεον ήταν να παρηγορεί ανήσυχες ψυχές που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στο θάνατό τους.

 Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τον Θανάτο, μια όμορφη εκδοχή του θανάτου.

 Οι ιδέες για την προσωποποίηση του θανάτου βαθαίνουν κάπως με την έλευση του Θανάτου, του αρχαιοελληνικού πνεύματος του μη βίαιου θανάτου.

 Η εκδοχή του ζοφερού θεριστή έχει να κάνει πολύ με τον Έλληνα Θάνατο,  που ήταν ο δίδυμος αδερφός της προσωποποίησης του ύπνου και ο γιος της  νύχτας. Είναι αναγνωρίσιμος στα αρχαία έργα τέχνης καθώς συνδέεται με δύο χαρακτηριστικά σύμβολα: έναν ανεστραμμένο πυρσό και μια πεταλούδα.

 Είναι πολύ μακριά από το ζοφερό θεριστή με το δρεπάνι, αλλά υπάρχει και μια άλλη σύνδεση εδώ επίσης. Σύμφωνα με αυτήν, ο τιτάνας Κρόνος λειτούργησε ως πηγή έμπνευσης για την προσωποποίηση του θανάτου. Είναι περισσότερο γνωστός για το ότι έτρωγε τα δικά του παιδιά - συμπεριλαμβανομένου του Δία - με την ελπίδα να αποτρέψει τη θανάτωση τους, αλλά ήταν επίσης ένας θεός του χρόνου που κρατούσε το δρεπάνι. Όταν τον συγχώρεσε ο γιος του και αποφυλακίστηκε, έλαβε το δικό του βασίλειο: Έγινε κυρίαρχος των Ηλύσιων Νήσων, το τελευταίο καταφύγιο των καλών, άξιων και δικαίων.

======================

δημοσιογράφοι των NYT ανακάλυψαν ότι ο «θάνατος» που εμφανίστηκε στη στέψη των Βρετανών μοναρχών είναι στην πραγματικότητα ένας λειτουργός της εκκλησίας που βοηθά στις εκκλησιαστικές τελετουργίες, αλλά δεν είναι μέλος του κλήρου. Ο μαύρος μανδύας με κουκούλα είναι η συνηθισμένη του ενδυμασία και το «δρεπάνι» είναι το τελετουργικό ραβδί που πρέπει να κουβαλά ο λειτουργός παρουσία του επισκόπου.

https://md.tsargrad.tv/news/zhurnalisty-nyt-raskryli-lichnost-smerti-s-kosoj-kotoraja-javljalas-na-koronaciju-karla-iii_780596

 "666": ένα σημάδι του διαβόλου βρέθηκε στη στέψη του Καρόλου Γ '.

Οι υποστηρικτές των ερπετών στη βασιλική οικογένεια

  Στη στέψη του Καρόλου Γ ', η οποία πραγματοποιήθηκε στις 6 Μαΐου, βρέθηκε ένα μυστικό σημάδι. Σύμφωνα με τα δυτικά ταμπλόιντ, ο γιος της Ελισάβετ Β' έγινε βασιλιάς 6 μήνες, 6 εβδομάδες και 6 ημέρες μετά το θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ.

Και λένε ότι δεν ήταν τίποτα που ο Karl επέλεξε αυτή τη συγκεκριμένη ημερομηνία με συνδυασμό έξι και διαβολικού αριθμού, επειδή είναι άμεσος απόγονος του κόμη Δράκουλα.

Στο οικογενειακό δέντρο, ο Karl βρέθηκε στους μακρινούς συγγενείς του Vlad the Impaler, του πιο αιμοδιψή κυβερνήτη της Ρουμανίας.

Ο ίδιος ο βασιλιάς έχει ακόμη και πολλά τουριστικά χωριά στην Τρανσυλβανία.

Άλλοι θεωρητικοί συνωμοσίας και ερπετοειδείς είδαν τους επιμήκεις μαθητές του Carl κατά τη διάρκεια της στέψης - ακριβώς τη στιγμή που του τέθηκε το στέμμα. Δεν είναι μια επιβεβαίωση ότι ο βασιλιάς είναι ερπετό;

 [Στις 5 Μαΐου (1 μέρα πριν τη στέψη) είχαμε πανσέληνο. Η 6η Μαΐου είναι επίσης τα γενέθλια της Άρτεμης (Ίσιδας/Διάνας, η θεά του φεγγαριού). Η στέψη έγινε ακριβώς 6 μήνες, 6 εβδομάδες και 6 ημέρες μετά την κηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ Β', ενώ ο ΠΟΥ κήρυξε επίσημα την πανδημία του κορωνοϊού λήξει στις 5 Μαΐου .

η Ίσις από την αιγυπτιακή μυθολογία είναι η Άρτεμις στην ελληνική μυθολογία.

Το ωάριο (που εκπροσωπεί η Άρτεμις) κηρύχθηκε επίσημα «ώριμο για γονιμοποίηση» (έτοιμο για γονιμοποίηση με την έγχυση του σπερματοζωαρίου - η κορωνίδα) στις 5 Μαΐου. Η στέψη λοιπόν πραγματοποιήθηκε μια μέρα μετά τη δήλωση ωριμότητας της Άρτεμης/Διάνας/Ίσιδας (η πανσέληνος – το πανσέληνο) από τον ΠΟΥ. Η στέψη (γονιμοποίηση) έλαβε χώρα αφού τα ωάρια είχαν κηρυχθεί βιώσιμα (την επόμενη ημέρα της πανσέληνου). στις 6 Μαΐου 2023.

Όλος αυτός είναι συμβολισμός που σχετίζεται με τη γονιμοποίηση του αυγού του Φοίνικα.]

https://www.pravda-tv.com/2023/05/symbolik-rund-um-die-kroenung-karls-iii/

 --------------------------

WEF "Μεγάλη Επαναφορά" Ο βασιλιάς Κάρολος μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι άμεσος απόγονος του Μωάμεθ

5-5-2023

https://www.pravda-tv.com/2023/05/wef-great-reset-koenig-charles-ruehmt-sich-direkter-nachkomme-von-muhammad-zu-sein/

 Σύμφωνα με τα χειριστικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ο βασιλιάς Κάρολος είναι τόσο Βρετανός όσο ένα φλιτζάνι τσάι και στη στέψη του στο Αβαείο του Γουέστμινστερ την επόμενη εβδομάδα, ο Κάρολος θα χαιρετιστεί ως ο 40ος μονάρχης που στέφεται εκεί από το 1066.

 Σύμφωνα με το BBC, η στέψη είναι μια συμβολική τελετή που συνδυάζει μια εκκλησιαστική λειτουργία και καλλιστεία με έθιμα 1000 ετών.

 Αυτό είναι ενδιαφέρον, επειδή μία από τις πρώτες ανακοινώσεις που έκανε ο βασιλιάς Κάρολος αφού έγινε βασιλιάς ήταν ο όρκος να καταργήσει την Εκκλησία της Αγγλίας.

[Ο πρωταρχικός σκοπός της Εκκλησίας της Αγγλίας είναι τώρα να αυτοκαταστραφεί, σύμφωνα με ένα διάταγμα που εξέδωσε ο βασιλιάς Κάρολος.

Ο Βασιλιάς Κάρολος είναι ένας από τους νέους παγκόσμιους ηγέτες του Klaus Schwab και έχει δηλώσει στο παρελθόν δημόσια την υποστήριξή του για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας κυβέρνησης και την πλήρη κατάργηση όλων των θρησκειών.

Ο Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρυ, ο οποίος εργάζεται υπό τον Βασιλιά, ανακοίνωσε τη σύσταση ενός ταμείου 100 εκατομμυρίων λιρών για την «αντιμετώπιση αδικιών του παρελθόντος της δουλείας» σε μια περίοδο σοβαρής οικονομικής κρίσης εντός της Εκκλησίας της Αγγλίας.

Οι Επίτροποι της Εκκλησίας, οι οποίοι διαχειρίζονται περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια λίρες περιουσιακών στοιχείων για την Εκκλησία της Αγγλίας, ανακοίνωσαν τη δέσμευση την Τρίτη μετά την περσινή δημοσίευση μιας έκθεσης που διαπίστωσε ότι μεγάλο μέρος του πλούτου του ιδρύματος προέρχεται από το δουλεμπόριο.

Ο Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρυ, ο Σεβασμιώτατος Τζάστιν Γουέλμπι, αναγνώρισε ότι η εισφορά μετρητών των 100 εκατομμυρίων λιρών έρχεται εν μέσω αυξανόμενης ανησυχίας για τα «τεταμένα» οικονομικά των ενοριών.

Ωστόσο, επέμεινε ότι «είναι πλέον καιρός να αναλάβουμε δράση για να αντιμετωπίσουμε το ντροπιαστικό παρελθόν μας».

Μετά την ανακοίνωση του νέου ταμείου, ενορίτες και κληρικοί επέκριναν τον Αρχιεπίσκοπο ότι «ξαφνικά» είχε «περίπου 100 εκατομμύρια λίρες πίσω από το πίσω μέρος του καναπέ» όταν οι εφημέριοι χάνουν τη δουλειά τους και οι ενορίες συγχωνεύονται.

Ωστόσο, οι Επίτροποι της Εκκλησίας είπαν ότι το νέο της ταμείο είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση της «επαίσχυντης και φρικτής αμαρτίας» της εκμετάλλευσης και της ιδιοκτησίας ανθρώπινων ζωών για κέρδος.....]

Ποιος είναι πραγματικά ο Κάρολος;

Δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα παρακολουθήσουν μια αποκρυφιστική τελετή όπου ο βασιλιάς Κάρολος θα στεφθεί βασιλιάς της Αγγλίας.

 Ο ίδιος Charles που ανακοίνωσε τη Μεγάλη Επαναφορά πριν από μερικά χρόνια έχει στενούς δεσμούς με διαβόητους παιδεραστές και περήφανα ισχυρίζεται ότι κατάγεται από τον Δράκουλα.

Πριν μας ζητηθεί να υποκλιθούμε στον νέο βασιλιά, είναι λογικό να ρωτήσουμε ποιος είναι πραγματικά αυτός ο άνθρωπος.

Ο βασιλιάς Κάρολος είναι άμεσος απόγονος του προφήτη Μωάμεθ, ιδρυτή του Ισλάμ, σύμφωνα με εκπομπή του BBC News και του Burke's Peerage, του γενεαλογικού ηγέτη της βασιλικής γενεαλογίας.

Ο Harold Brooks-Baker του Burke's Peerage αποκάλυψε ότι η βρετανική βασιλική οικογένεια κατάγεται απευθείας από τον Μωάμεθ μέσω των Αράβων βασιλέων της Σεβίλλης, οι οποίοι κυβέρνησαν ένα ισλαμικό χαλιφάτο στην Ισπανία μετά το θάνατο του Μωάμεθ.

Μετά από προσεκτική δίωξη των προγόνων του βασιλιά Καρόλου, διαπιστώθηκε ότι ο Βρετανός μονάρχης είναι ο 43ος δισέγγονος του προφήτη Μωάμεθ.

Και είναι πολύ περήφανος για αυτό.

Αλλά χειροτερεύει. Ο Κάρολος είναι πλήρες μέλος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ και συνεργάζεται στενά με τον Κλάους Σβαμπ για την εξάλειψη του Χριστιανισμού και την προώθηση των χειρότερων ελαττωμάτων της ανθρωπότητας ως αρετές.

Μετά από αυτό το σύντομο διάλειμμα, θα αποκαλύψουμε το σκοτάδι που έχει καταλάβει τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και τι σημαίνει αυτό για την ανθρωπότητα. Σημείωση: Ο Κάρολος είναι ακόμη πιο αιμοδιψής από τον μέσο παγκοσμιοποιητή.

Σύμφωνα με τον Charles, η ελίτ της παγκοσμιοποίησης πρέπει να εξαπολύσει μια «τεράστια εκστρατεία στρατιωτικού τύπου» για να ξεκινήσει την ατζέντα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.

Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, καθώς ο Charles είναι άμεσος απόγονος του Δράκουλα, ο οποίος έχει εργαστεί όλη του τη ζωή για την εφαρμογή της ατζέντας της παγκοσμιοποίησης.

Σύμφωνα με το NPR, ο πρίγκιπας Κάρολος είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξης το 2011: «Η Τρανσυλβανία είναι στο αίμα μου.

 Η γενεαλογία δείχνει ότι κατάγομαι από τον Βλαντ τον Ανασκολοπιστή, καταλαβαίνετε».

Σε περίπτωση που χρειάζεστε μια γρήγορη ανανέωση στην ιστορία, τον 14ο αιώνα, ο Βλαντ Γ ́ - κοινώς γνωστός ως Βλαντ ο Ανασκολοπιστής ή Βλαντ Δράκουλας - ήταν ο πρίγκιπας της Βλαχίας (σημερινή Ρουμανία).

Σύμφωνα με το NBC, ο πατέρας του πήρε το επώνυμο Dracul (που σημαίνει δράκος), πράγμα που σήμαινε ότι το επώνυμο του Βλαντ έγινε Δράκουλας (γιος του δράκου). Σύμφωνα με όλες τις μαρτυρίες, ήταν ένας εξαιρετικά βίαιος κυβερνήτης.

Η Βρετανία και η Κοινοπολιτεία έχουν τώρα έναν κυρίαρχο που κατάγεται από τον τύραννο που βούτηξε το ψωμί του στο αίμα των ανασκολοπισμένων θυμάτων του.

Ως εκ τούτου, ίσως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Charles είναι στενός φίλος με τον Klaus Schwab, ο οποίος μπορεί ακόμη και να είναι μια αναβάθμιση για την εταιρεία που έχει συνηθίσει ο Charles.

Ο πρίγκιπας Κάρολος ήταν ο καλύτερος φίλος του πιο διαβόητου παιδαγωγού της Βρετανίας, του Τζίμι Σάβιλ, ο οποίος τον φιλοξενούσε τακτικά σε βασιλικά κτήματα και τον χρησιμοποιούσε ως φερέφωνο για συμβουλές.

 

Ο Κάρολος ζήτησε ακόμη και από τον Σάβιλ, ο οποίος βίασε εκατοντάδες παιδιά δημόσια κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, να γράψει έναν οδηγό εθιμοτυπίας που θα πρέπει να τηρούν τα μέλη της βασιλικής οικογένειας, συμπεριλαμβανομένης της βασίλισσας.

Τώρα που ο Σάβιλ είναι νεκρός και ο αδελφός του Καρόλου, Άντριου, δεν επιτρέπεται πλέον να είναι με τον Τζέφρι Επστάιν, ο Κάρολος περνά το χρόνο του συναντώντας νέους παγκόσμιους ηγέτες στους διαδρόμους του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.

Το 2022 είναι η χρονιά της αλλαγής, με παγκόσμιους ηγέτες σε όλο τον κόσμο να καθαιρούνται ή να δολοφονούνται, με ακόμη και τον Πάπα να υπαινίσσεται ότι είναι στα πρόθυρα της παραίτησης, ενώ διέταξε να επιστραφούν όλα τα κεφάλαια στην Τράπεζα του Βατικανού.

Οι ηγέτες του κόσμου που εξακολουθούν να στέκονται βρίσκονται σταθερά υπό τον έλεγχο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ. Ο πρίγκιπας Κάρολος μπορεί να προστεθεί στον αριθμό τους. Στο παρακάτω βίντεο, κάνουν το σύμβολο της απόκρυφης πυραμίδας που τους αρέσει να επιδεικνύουν.

Το σύμβολο είναι το σύμβολο ελέγχου της Κεντρικής Τράπεζας. Είναι το ίδιο με την πυραμίδα στο πίσω μέρος του χαρτονομίσματος του ενός δολαρίου. Εδώ είναι το ίδιο εικονίδιο τώρα, στα κεντρικά γραφεία της IRS στο Μέριλαντ:

Αυτό είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο – που εμφανίζεται σε όλο τον κόσμο – και υποδηλώνει μια θρησκεία που πιστεύει και λατρεύει έναν Θεό, αλλά όχι τον Θεό.

Εδώ είναι και πάλι, μέρος του Ανώτατου Δικαστηρίου του Ισραήλ:

Ο λόγος για τον οποίο αυτοί οι παγκόσμιοι ηγέτες ανάβουν αυτό το σημάδι, και ο λόγος που εμφανίζεται τόσο συχνά σε όλο τον κόσμο, είναι ότι όλες οι κυβερνήσεις ελέγχονται από την κεντρική τους τράπεζα.

 Όλες οι κεντρικές τράπεζες ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS) - την κεντρική τράπεζα των κεντρικών τραπεζών - η οποία ανοίγει και καλεί για ένα CBDC για να υποδουλώσει τον κόσμο, επιτρέποντας στην BIS να καθορίσει σε πραγματικό χρόνο πώς, πότε, εάν και σε τι μπορείτε να ξοδέψετε τα χρήματά τους.

Τώρα πλησιάζουμε στην κορυφή της πυραμίδας. Ποιος ελέγχει την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS);

Πολλοί άνθρωποι λένε ότι είναι οι Rothschilds.

 Ο Meyer Amschel Rothschild, ο πατριάρχης της διαβόητης τραπεζικής φατρίας και ιδρυτής του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος, είπε περίφημα: «Επιτρέψτε μου να ξοδεύω και να ελέγχω τα χρήματα ενός έθνους και δεν με νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του».

Και οι απόγονοι του Meyer Amschel Rothschild φαίνεται να απολαμβάνουν αυτή τη δύναμη.

Ποιος μπορεί να μαχαιρώσει έναν πρίγκιπα στο στήθος; Evelyn de Rothschild, Sir Evelyn Robert Adrian de Rothschild, άμεσος απόγονος του Meyer Amschel Rothschild, αυτός είναι κάποιος.

Με τυπωμένα φανταστικά νομίσματα fiat, οι κεντρικές τράπεζες ελέγχουν τις σκέψεις, τα πορτοφόλια των ανθρώπων και επομένως όλων των εθνών. Αυτό ισχύει από την ίδρυσή της και είναι ο λόγος ύπαρξής της. Η αγάπη για το χρήμα είναι πραγματικά η ρίζα όλων των κακών.

Αλλά χειροτερεύει. Εκείνοι που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας δεν μπορούν να αφήσουν τίποτα στην τύχη και αντί να βασίζονται αποκλειστικά στα χρήματα για να διαφθείρουν και να ελέγχουν πολιτικούς, ηγέτες, μουσικούς, ειδικούς και οποιονδήποτε έχει μεγάλο ακροατήριο (και επομένως ευρεία εμβέλεια), στρέφονται σε τρομερές μεθόδους ελέγχου για να πάρουν αυτούς τους επηρεαστές κάτω από τον αντίχειρά τους.

Κάθε παγκόσμιος ηγέτης - και οι περισσότεροι διασκεδαστές και ειδησεογραφικά πρακτορεία - διακυβεύονται με αυτόν τον τρόπο, πράγμα που σημαίνει ότι ΟΛΟΙ εκτελούν το δίδαγμα των αφεντικών τους στην κορυφή αυτής της πυραμίδας.

Αυτή η προσφορά είναι συνώνυμη με τη διαφθορά όλων των σκέψεων, τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών, τον μετανθρωπισμό, την ερήμωση και την παγκόσμια τυραννία και δουλεία για τους επιζώντες.

Είναι όλοι εκεί.

Αν αρνηθούν να συμμορφωθούν με τη γραμμή, όπως ο Tucker Carlson και η κάλυψη του πραξικοπήματος του βαθέως κράτους στην καρδιά του J6, χάνουν τη δουλειά τους και μπαίνουν στη μαύρη λίστα - ή χειρότερα.

Αμέτρητες διασημότητες αρκετά γενναίες για να μιλήσουν για το σκοτάδι στην καρδιά της βιομηχανίας ψυχαγωγίας φιμώθηκαν από την ελίτ.

Εξαιτίας αυτού, όλοι τραγουδούν τα ίδια τραγούδια και εκτελούν τις ίδιες καταστροφικές πολιτικές. Θέλουν να προκαλέσουν μια κρίση ψυχικής υγείας μαζί με πόλεμο, πείνα, πανούκλα και θάνατο.

Κάθε κύκλος ειδήσεων φέρνει περισσότερη επικύρωση σε αυτό το σημείο. " πρόσφατη κρίση στο Σουδάν έδειξε ότι ο Bill Gates, ο Anthony Fauci και οι ελίτ αυτής της χώρας έχουν πραγματοποιήσει επικίνδυνα πειράματα με νέα παθογόνα σε βιολογικά εργαστήρια.

Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν επί του παρόντος να μας πείσουν ότι αυτό είναι φυσιολογικό.

Ολόκληρο το σύστημα μας επιτίθεται με απώτερο στόχο να σκοτώσει τους περισσότερους από εμάς και να διαφθείρει και να υποδουλώσει τους υπόλοιπους.

Αυτό που συμβαίνει δεν θα μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρο στα πρόσωπά μας. Μπορούν είτε να αποδεχτούν τη μοίρα που μας επιφυλάσσουν – η οποία έρχεται γρήγορα και με μανία – είτε να αντισταθούν και να ανταποκριθούν κατάλληλα. Η επιλογή είναι δική σας.

2-5-2023

https://thepeoplesvoice.tv/wef-great-reset-king-charles-boasts-he-is-direct-descendant-of-muhammad/ 

===============================================

Βατικανό: Η επικείμενη παγκόσμια θρησκεία και η εμφάνιση του Αντίχριστου οδηγούν τον πρίγκιπα Κάρολο στη Ρώμη

18-10-2019

https://www.pravda-tv.com/2019/10/vatikan-die-bevorstehende-eine-welt-religion-und-das-erscheinen-des-antichristen-fuehren-prinz-charles-nach-rom-video/

13 -10-2019

Ο Leo Zagami ανακοίνωσε την άφιξη του πρίγκιπα Καρόλου στη Ρώμη πριν από ένα μήνα για να συναντήσει τον Πάπα με την ευκαιρία της αγιοποίησης του καρδινάλιου John Henry Newman, C.O. (1801-1890).

Αυτή η άνευ προηγουμένου πράξη θεωρείται εξαιρετικά σημαντική από την ελίτ των Illuminati της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, καθώς πραγματοποιείται στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ενοποίηση του Χριστιανισμού και, φυσικά, την επικείμενη ψεύτικη εκκλησία της Μίας Παγκόσμιας Θρησκείας που θα υπηρετήσει τον Αντίχριστο.

Ένα βίντεο αυτού του ιστορικού γεγονότος μπορεί να δει κανείς στην ιστοσελίδα της ιταλικής εφημερίδας Corriere della Sera (βλ. σύνδεσμο στο τέλος του άρθρου).

Ο πρίγκιπας της Ουαλίας φαίνεται στο βίντεο να κάνει χειραψία με τον Πάπα Φραγκίσκο και να τον συγχαίρει για τον «αγώνα του για το περιβάλλον» στο τέλος μιας σύντομης συνομιλίας.

 Αυτό, φυσικά, αναφέρεται στη συνεχιζόμενη Σύνοδο των Επισκόπων για την περιοχή του Αμαζονίου, η οποία εξακολουθεί να λαμβάνει χώρα στο Βατικανό και η οποία αποτελεί πολύ σημαντικό μέρος της ατζέντας της παγκοσμιοποίησης.

Προκειμένου να υλοποιηθεί το σατανικό σχέδιο να ενωθούν όλες οι χριστιανικές θρησκείες σε μια παγκόσμια θρησκεία, ο Πάπας Φραγκίσκος και οι Ιησουίτες του κάνουν το αδύνατο δυνατό με την αγιοποίηση του πρώτου Άγγλου μη μάρτυρα μετά τη Μεταρρύθμιση, ο οποίος – είτε το πιστεύετε είτε όχι – ήταν πρώην αγγλικανός ιερέας.

Ο καρδινάλιος John Henry Newman ήταν θεολόγος και ποιητής, πρώτα αγγλικανός ιερέας και αργότερα καθολικός ιερέας και καρδινάλιος που γεννήθηκε τον 19ο αιώνα.

Ήταν μια σημαντική και αμφιλεγόμενη προσωπικότητα στη θρησκευτική ιστορία της Αγγλίας.

Μετά τη λειτουργία στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στις 13 Οκτωβρίου 2019, ο πρίγκιπας της Ουαλίας γιόρτασε την αγιοποίηση του καρδινάλιου John Henry Newman σε επίσημη δεξίωση στο Pontifical College όπου ο Newman σπούδασε για να γίνει καθολικός ιερέας.

Είμαστε ευτυχείς που η Αυτού Βασιλική Υψηλότητα ο Πρίγκιπας της Ουαλίας θα ηγηθεί της βρετανικής αντιπροσωπείας για την αγιοποίηση του Καρδινάλιου Newman», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος του Westminster, Καρδινάλιος Vincent Nichols, μετά την ανακοίνωση στις 12 Σεπτεμβρίου

Η εξερεύνηση της πίστης από τον καρδινάλιο Νιούμαν, το βάθος του προσωπικού θάρρους, η διαύγεια του νου και η πολιτιστική ευαισθησία τον καθιστούν έναν βαθιά θαυμαστό οπαδό του Χριστού. Το έργο του, ειδικά μεταξύ των φτωχών, είναι σήμερα ένα σταθερό σημάδι της ποιμαντικής συμπόνιας της Εκκλησίας και μια πρόκληση για όλους μας», δήλωσε ο Nichols. Ο Newman ήταν αρχικά αγγλικανός ιερέας και προσηλυτίστηκε στον καθολικισμό το 1845.

Τα γραπτά του είναι από τα σημαντικότερα εκκλησιαστικά γραπτά των τελευταίων αιώνων

Ήδη τον Σεπτέμβριο του 2010, δεκάδες χιλιάδες παρακολούθησαν την αγιοποίηση του Newman στο Μπέρμιγχαμ (Αγγλία).

 Στη λειτουργία αγιοποίησης, ο Πάπας Βενέδικτος XVI δήλωσε ότι οι «ιδέες του Newman για τη σχέση μεταξύ πίστης και λογικής, για τη ζωτική θέση της αποκαλυφθείσας θρησκείας, για την κοινωνία των πολιτών και για την ανάγκη για μια ευρεία και εκτεταμένη προσέγγιση στην εκπαίδευση δεν έχουν μόνο βαθιά σημασία για τη βικτωριανή Αγγλία, αλλά συνεχίζουν να εμπνέουν και να φωτίζουν πολλούς σε όλο τον κόσμο σήμερα».

Ο πρίγκιπας Κάρολος και η σύζυγός του Καμίλα, δούκισσα της Κορνουάλης, συναντήθηκαν με τον Πάπα Φραγκίσκο για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2017 κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψης στο Βατικανό. Ο πρίγκιπας της Ουαλίας συναντήθηκε επίσης με τον Πάπα Βενέδικτο XVI το 2009 και τον Ιωάννη Παύλο Β' το 1985, μαζί με την πρώτη σύζυγό του, πριγκίπισσα Νταϊάνα.

Ο Newman έγινε δεκτός στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία στις 9 Οκτωβρίου 1845 από τον Dominic Barberi, έναν Ιταλό παθιασμένο, στο κολέγιο στο Littlemore.

 Οι προσωπικές συνέπειες για τη μεταστροφή του Newman ήταν μεγάλες: υπέφερε από διαλυμένες σχέσεις με την οικογένεια και τους φίλους και η σχέση μέσα στον κύκλο του στην Οξφόρδη πολώθηκε, αλλά ο Newman υποστηρίχθηκε επίσης από τους Ιησουίτες στο νέο του ρόλο

Όπως οι Ελευθεροτέκτονες, οι Ιησουίτες ενεργούν σύμφωνα με το σύνθημα "Ordo ab Chao" (Τάξη έξω από το Χάος), διασφαλίζοντας ότι ο κόσμος θα ταραχτεί και θα κατεβαίνει στο χάος πριν σωθούν από μια "Νέα Παγκόσμια Τάξη"

Η βασίλισσα της Αγγλίας είναι η κεφαλή της Αγγλικανικής Εκκλησίας και διαδραματίζει βασικό ρόλο στο σχέδιο της NWO για μια παγκόσμια θρησκεία και η αγιοποίηση του Newman μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά.

Ο Πάπας Φραγκίσκος, ο οποίος αποκάλεσε τον πρίγκιπα Κάρολο «Αυτής Μεγαλειότητα» κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, φαίνεται πολύ ικανοποιημένος με τη δήλωση που έκανε ο Κάρολος σχετικά με την αγιοποίηση, η οποία δημοσιεύθηκε από την εφημερίδα του Βατικανού L'Osservatore Romano.

Ο Ελευθεροτέκτονας Πρίγκιπας Κάρολος, ο οποίος θα είναι ένας από τους κύριους εκπροσώπους της αναδυόμενης παγκόσμιας θρησκείας και ο μελλοντικός επικεφαλής της Εκκλησίας της Αγγλίας μετά το θάνατο της μητέρας του, έλαβε ένα δώρο από τον Πάπα και φάνηκε να κάνει μια ταπεινή εντύπωση συνολικά.

Είναι ενδιαφέρον ότι η τελετή πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της επετείου του θαύματος της Φάτιμα, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 1917, όταν ένα μεγάλο πλήθος συγκεντρώθηκε στη Φάτιμα της Πορτογαλίας, ανταποκρινόμενο σε μια προφητεία τριών παιδιών βοσκών.

Ο Steve Skojec, ιδρυτής και εκδότης του OnePeterFive, δημοσίευσε για πρώτη φορά πριν από μερικά χρόνια σε ένα άρθρο για το «Μυστικό της Φατιμά» τα αμφιλεγόμενα λόγια του επικεφαλής εξορκιστή της Ρώμης, του αείμνηστου πατέρα Gabriele Amorth, στα αγγλικά για τον Padre Pio και τις γνώσεις του για το τρίτο μυστικό της Fatima

Σύμφωνα με τον Amorth, ο Padre Pio του είπε ότι το Τρίτο Μυστικό αφορούσε τη διείσδυση του Σατανά στο Βατικανό και την άνοδο μιας «ψεύτικης εκκλησίας» - λεπτομέρειες που δεν περιλαμβάνονται στην επίσημη δημοσίευση του Τρίτου Μυστικού του Βατικανού το 2000.

[Άγιος Πίος

Ιταλός Φραγκισκανός Καπουτσίνος μοναχός, ιερέας, στιγματιστής και μυστικιστής. Τιμάται ως άγιος στην Καθολική Εκκλησία]

Η κατανόηση του Φραγκίσκου για το αληθινό μήνυμα της Φατιμά του λέει ότι δεν υπάρχει πολύς χρόνος για να σαμποτάρει την Εκκλησία και να καλωσορίσει τον Αντίχριστο. Γι 'αυτό ενεργεί γρήγορα.

Θυμηθείτε ότι πολλοί ερευνητές έχουν ισχυριστεί ακόμη και ότι ο πρίγκιπας Γουίλιαμ, ο γιος του πρίγκιπα Καρόλου, θα μπορούσε να είναι ο ιστορικός Αντίχριστος. Ο Οίκος των Ουίνδσορ, όπως και ολόκληρη η ευρωπαϊκή μοναρχία, έχει εβραϊκές ρίζες και συνδέεται με τον Οίκο των Ρότσιλντ, τους «αργυραμοιβούς», τους κορυφαίους σιωνιστές και δημιουργούς του κράτους του Ισραήλ

Ο αμφιλεγόμενος ερευνητής Peter Kling έχει γράψει κάτι ενδιαφέρον για αυτό το θέμα:

Η λογική επιλογή για τον βασιλιά μιας παγκόσμιας κυβέρνησης θα ήταν ο πρίγκιπας Γουίλιαμ, γιος της θεάς Νταϊάνα. Είναι υπό τον έλεγχο του Οίκου των Rothschild και, όπως ο Ιησούς, είναι άμεσος απόγονος του βασιλιά Δαβίδ και του βασιλιά Σολομώντα.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτός μπορεί να ήταν ο κύριος λόγος που ο Πάπας Φραγκίσκος ανακήρυξε τον καρδινάλιο John Henry Newman τον πρώτο Άγγλο άγιο της σύγχρονης εποχής μπροστά σε έναν πολύ τυχερό πρίγκιπα Κάρολο, τον πατέρα του οριστικά ανερχόμενου Αντίχριστου

======================================

Το παγανιστικό σύμβολο στην πρόσκληση στέψης του βασιλιά Καρόλου προκαλεί κριτική


Στις 4 Απριλίου, τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ αποκάλυψαν τις επίσημες προσκλήσεις για τη στέψη του Βασιλιά Καρόλου Γ΄ ως Βασιλιά της Αγγλίας,

Τα προσκλητήρια σχεδιάστηκαν από τον διάσημο καλλιτέχνη Andrew Jamieson, ζωγραφισμένα στο χέρι σε ακουαρέλα και με το οικόσημο του Βασιλιά και άφθονη εντυπωσιακή χλωρίδα και πανίδα – συμβολική της αγάπης του Βασιλιά για το περιβάλλον και την ύπαιθρο.

Αλλά ένα σύμβολο συγκεκριμένα έχει γίνει το επίκεντρο της διαμάχης: ένα πράσινο πρόσωπο στο κάτω μέρος της πρόσκλησης.  

Ποιος είναι λοιπόν ο Πράσινος Άνθρωπος; Είναι ειδωλολατρικός θεός; Σύμβολο των ριζών της Αγγλίας; Και τα δύο – ή κανένα;

King Charles: Secret Pagan;

Ίσως προβλέποντας μια σειρά ερωτήσεων, η επίσημη ανακοίνωση εξηγεί την επιλογή να συμπεριλάβει τον Πράσινο Άνθρωπο:

«Κεντρικό στοιχείο του σχεδιασμού είναι το μοτίβο του Πράσινου Ανθρώπου, μιας αρχαίας φιγούρας από τη βρετανική λαογραφία, που συμβολίζει την άνοιξη και την αναγέννηση, για να γιορτάσει τη νέα βασιλεία. Το σχήμα του Πράσινου Ανθρώπου, στεφανωμένο σε φυσικό φύλλωμα, σχηματίζεται από φύλλα βελανιδιάς, κισσού και κράταιγου και τα εμβληματικά άνθη του Ηνωμένου Βασιλείου».

Αλλά δεν συμφωνούν όλοι με αυτήν την εξήγηση. Οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ανάμεικτες, με κάποιους να πιστεύουν ότι ο Πράσινος Άνθρωπος ήταν ένα όχι και τόσο λεπτό νεύμα ότι ο Βασιλιάς μπορεί να είχε μυστικές παγανιστικές πεποιθήσεις.

Αν και ο Πράσινος Άνθρωπος εμφανίστηκε για αιώνες στην αρχιτεκτονική και την τέχνη από πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο, πιστεύεται από ορισμένους ιστορικούς και λαογράφους ότι η εμφάνισή του σε αρχαίες χριστιανικές εκκλησίες στην Αγγλία μπορεί απλώς να είναι δανεισμένη από άλλους πολιτισμούς (Ασίας, Μέσης Ανατολής και προ- Οι χριστιανικές ευρωπαϊκές κουλτούρες έχουν όλοι τις δικές τους εκδοχές του Πράσινου Ανθρώπου), ή ενδεχομένως ακόμη και μια φάρσα.

Είναι λοιπόν ο βασιλιάς Κάρολος Γ' μυστικός ειδωλολάτρης;

https://www.themonastery.org/blog/pagan-symbol-in-king-charles-coronation-invitation

==============

η σχετική εκπομπή στον Κώδικα Μυστηρίων

https://odysee.com/@%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82%CE%9C%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82:4/%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%88%CE%B7-%CE%BA%CE%AC%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%AC%CF%80%CE%B1%CF%82!:7 


Δεν υπάρχουν σχόλια: