Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

Η διαφορά Ελλάδας-Τουρκίας ακόμη και στην αντιμετώπιση της μαντίλας !



Ο Χρόνος γράφει:

28.11.2007

ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΑΔΑΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑ

Η διαφορά Ελλάδας-Τουρκίας ακόμη και στην αντιμετώπιση της μαντίλας !

Στην Ελλάδα δεν υπήρξε πρόβλημα με την μαθήτρια που φορούσε μαντίλα και βραβεύτηκε από τον υπουργό Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη, παίρνοντας έπαινο και ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή, η σχετική φωτογραφία δημοσιεύτηκε στο χθεσινό «Χρόνο».

Στην Τουρκία όμως μία άλλη αριστούχος μαθήτρια από το χωριό Κοζάν της επαρχίας των Αδάνων έγινε πρώτο θέμα, γιατί ενώ ήρθε πρώτη σε σχολικές επιδόσεις στο λύκειό της και ανέβηκε στο βήμα για να βραβευθεί, ο καϊμακάμης όταν είδε ότι φορούσε μαντίλα ζήτησε από τον διευθυντή του σχολείου να την κατεβάσει.

Η μαθήτρια άρχισε να κλαίει και φυσικά αποκλείσθηκε από την βράβευση, γιατί όταν της ζητήθηκε να βγάλει την μαντίλα και επειδή δεν το έκανε την κατέβασαν από το βάθρο και δεν της έδωσαν τον έπαινο παρά την υψηλή απόδοση.

Το θέμα είναι άξιο προσοχής και δικαιολογημένα απασχολεί τον εθνικό Τύπο της Τουρκίας. Την σχετική είδηση αντλήσαμε από την τουρκική εφημερίδα “Γενή Σαφάκ”.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΑΣ
(στην κυρία Ρωρερκάρ,
που επαίνεσε τα ποιήματά μου)

Μη μου παινεύετε την ποίησή μου.
Το μάτι παίνεσε ποτέ του δάκρυ;
Κύμα εξύμνησε θάλασσας μάκρη
και τη λευκότητα τ’ άνθος του κρίνου;

Πότε ορχήστρα ύμνησε όργανά της;
Ή μήπως είδατε μες στη ζωή σας
να πλέκει εγκώμιο το ψητό της κνίσας
ή απ’ τον Αίολο να παινιέται ο μπάτης;

Το χέρι μου η ψυχή μου αν προστάζει
και ποιημάτων γράφει αυτό σωρεία,
μα την ψυχή μου την εξουσιάζει
η Χάρη κι η Αγνότη σας, κυρία.

Κυρία, αν ό,τι γράφω σας αρέσει
εσάς ο εαυτός σας ας παινέσει.

Γιώργης Χολιαστός