2 Ιανουαρίου 2024
Η Japan Airlines αναφέρει ότι και οι 379 επιβαίνοντες στο Airbus A350 έχουν εκκενωθεί
φωτο--Αεροπλάνο της πτήσης 516 της Japan Airlines στις φλόγες στο αεροδρόμιο Hane καιda στις 2 Ιανουαρίου 2024 στο Τόκιο της Ιαπωνίας.
Ένα επιβατικό αεροσκάφος έπιασε φωτιά στον διάδρομο του αεροδρομίου Χανέντα του Τόκιο. Η ιαπωνική ακτοφυλακή επιβεβαίωσε ότι ένα από τα αεροσκάφη της συγκρούστηκε με το Airbus A350 που ανήκει στην Japan Airlines λίγο πριν τυλιχτεί στις φλόγες.
Η αεροπορική εταιρεία αποκάλυψε ότι στην πτήση 516 επέβαιναν 367 επιβάτες και 12 μέλη του πληρώματος όταν ξέσπασε η φωτιά. Όλοι τους έχουν εκκενωθεί, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Η ακτοφυλακή της Ιαπωνίας είπε ότι επέβαιναν έξι μέλη του πληρώματος σε ένα αεροπλάνο με σταθερές πτέρυγες που συγκρούστηκε με το επιβατικό. Το Μητροπολιτικό Αστυνομικό Τμήμα του Τόκιο επιβεβαίωσε αργότερα ότι πέντε από αυτούς έχασαν τη ζωή τους, ενώ ένα άτομο τραυματίστηκε σοβαρά.
Το NHK έδειξε πολλά πυροσβεστικά οχήματα να δίνουν μάχη με τις φλόγες που κατέκλυσαν το αεροπλάνο. Φωτιά και πυκνός μαύρος καπνός φαινόταν να βγαίνει από τα παράθυρα και τις εξόδους.
Η Japan Airlines αναφέρει ότι και οι 379 επιβαίνοντες στο Airbus A350 έχουν εκκενωθεί
φωτο--Αεροπλάνο της πτήσης 516 της Japan Airlines στις φλόγες στο αεροδρόμιο Hane καιda στις 2 Ιανουαρίου 2024 στο Τόκιο της Ιαπωνίας.
Ένα επιβατικό αεροσκάφος έπιασε φωτιά στον διάδρομο του αεροδρομίου Χανέντα του Τόκιο. Η ιαπωνική ακτοφυλακή επιβεβαίωσε ότι ένα από τα αεροσκάφη της συγκρούστηκε με το Airbus A350 που ανήκει στην Japan Airlines λίγο πριν τυλιχτεί στις φλόγες.
Η αεροπορική εταιρεία αποκάλυψε ότι στην πτήση 516 επέβαιναν 367 επιβάτες και 12 μέλη του πληρώματος όταν ξέσπασε η φωτιά. Όλοι τους έχουν εκκενωθεί, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Η ακτοφυλακή της Ιαπωνίας είπε ότι επέβαιναν έξι μέλη του πληρώματος σε ένα αεροπλάνο με σταθερές πτέρυγες που συγκρούστηκε με το επιβατικό. Το Μητροπολιτικό Αστυνομικό Τμήμα του Τόκιο επιβεβαίωσε αργότερα ότι πέντε από αυτούς έχασαν τη ζωή τους, ενώ ένα άτομο τραυματίστηκε σοβαρά.
Το Airbus A350 εκτελούσε πτήση εσωτερικού όταν η φωτιά ξέσπασε γύρω στις 6 το απόγευμα τοπική ώρα την Τρίτη.
Το NHK έδειξε πολλά πυροσβεστικά οχήματα να δίνουν μάχη με τις φλόγες που κατέκλυσαν το αεροπλάνο. Φωτιά και πυκνός μαύρος καπνός φαινόταν να βγαίνει από τα παράθυρα και τις εξόδους.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους του αεροδρομίου Haneda, όλοι οι διάδρομοι έχουν κλείσει από τις 6 το απόγευμα τοπική ώρα.
================
Μυστήριο πώς 2 αεροπλάνα κατέληξαν στον ίδιο διάδρομο3-1-24
Αξιωματούχοι ερευνούν ένα καμένο αεροπλάνο Airbus A350 της Japan Airlines (JAL) μετά από σύγκρουση με αεροσκάφος της ακτοφυλακής της Ιαπωνίας στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haneda στο Τόκιο της Ιαπωνίας στις 3 Ιανουαρίου 2024.
ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ 04, 2024
Οι ιαπωνικές αρχές δήλωσαν την Τετάρτη (3 Ιανουαρίου) ότι ένα επιβατικό αεροσκάφος που συγκρούστηκε με έναν στροβιλοκινητήρα της ακτοφυλακής σε αεροδρόμιο του Τόκιο είχε λάβει άδεια προσγείωσης, αλλά το μικρότερο αεροπλάνο δεν είχε λάβει άδεια απογείωσης, με βάση τις μεταγραφές του πύργου ελέγχου.
Και οι 379 επιβαίνοντες στο Airbus A350 της Japan Airlines (JAL) κατάφεραν να απομακρυνθούν αφού τυλίχθηκε στις φλόγες μετά τη συντριβή της Τρίτης με ένα turboprop De Havilland Dash-8 της ακτοφυλακής λίγο μετά την προσγείωση στο αεροδρόμιο Haneda.
Ωστόσο, πέντε πέθαναν μεταξύ των έξι μελών του πληρώματος της ακτοφυλακής που επρόκειτο να αναχωρήσουν με πτήση ανταποκρινόμενοι σε μεγάλο σεισμό στη δυτική ακτή της Ιαπωνίας, ενώ ο καπετάνιος, ο οποίος διέφυγε από τα συντρίμμια, τραυματίστηκε σοβαρά.
Οι αρχές μόλις ξεκίνησαν τις έρευνές τους και παραμένει αβεβαιότητα σχετικά με τις συνθήκες γύρω από τη συντριβή, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο τα δύο αεροσκάφη κατέληξαν στον ίδιο διάδρομο. Οι ειδικοί τονίζουν ότι συνήθως χρειάζεται η αποτυχία πολλαπλών προστατευτικών κιγκλιδωμάτων ασφαλείας για να συμβεί ένα αεροπορικό ατύχημα.
Ωστόσο, τα αντίγραφα των οδηγιών ελέγχου της κυκλοφορίας που κυκλοφόρησαν από τις αρχές φαίνεται να δείχνουν ότι το αεροσκάφος της Japan Airlines είχε λάβει άδεια προσγείωσης, ενώ το αεροσκάφος της ακτοφυλακής είχε λάβει εντολή να τροχοδρομήσει σε ένα σημείο κράτησης κοντά
στον διάδρομο.προσγείωσης
.
φωτο--Αξιωματούχοι ερευνούν ένα καμένο αεροσκάφος της ακτοφυλακής της Ιαπωνίας μετά από σύγκρουση με το αεροπλάνο Airbus A350 της Japan Airlines (JAL) στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haneda στο Τόκιο της Ιαπωνίας
Ένας αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας της Ιαπωνίας δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη σε αυτές τις απομαγνητοφωνήσεις ότι το αεροσκάφος της ακτοφυλακής είχε λάβει άδεια να απογειωθεί.
Ο κυβερνήτης του ελικοφόρου αεροπλάνου δήλωσε ότι είχε εισέλθει στον διάδρομο αφού έλαβε άδεια, δήλωσε αξιωματούχος της ακτοφυλακής, ενώ αναγνώρισε ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη στις απομαγνητοφωνήσεις ότι είχε λάβει άδεια να το πράξει.
«Το υπουργείο Μεταφορών υποβάλλει αντικειμενικό υλικό και θα συνεργαστεί πλήρως με... έρευνα για να διασφαλίσουμε ότι συνεργαζόμαστε για να λάβουμε όλα τα δυνατά μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψουμε την επανάληψή του», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο υπουργός Μεταφορών Τετσούο Σάιτο.
«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπήρξε ανθρώπινο λάθος», δήλωσε ο αναλυτής αεροπορίας Hiroyuki Kobayashi, ο οποίος είναι πρώην πιλότος της JAL.
«Τα αεροπορικά ατυχήματα πολύ σπάνια συμβαίνουν λόγω ενός μόνο προβλήματος, οπότε νομίζω ότι και αυτή τη φορά υπήρχαν δύο ή τρία ζητήματα που οδήγησαν στο ατύχημα».Μια ειδοποίηση προς τους πιλότους που ίσχυε πριν από το ατύχημα πρότεινε ότι μια λωρίδα φώτων στάσης ενσωματωμένη στην άσφαλτο ως επιπλέον μέτρο ασφαλείας για την αποφυγή λανθασμένων στροφών, ήταν εκτός λειτουργίας, σύμφωνα με αντίγραφο του δελτίου που δημοσιεύτηκε από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ.
«Αυτό είναι κάτι που οι ερευνητές θα εξετάσουν», δήλωσε ο σύμβουλος ασφάλειας της αεροπορίας των ΗΠΑ John Cox.
Σε δήλωσή της την Τετάρτη, η JAL ανέφερε ότι το αεροσκάφος αναγνώρισε και επανέλαβε την άδεια προσγείωσης από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας πριν πλησιάσει και προσγειωθεί.
Ωστόσο, ζητήθηκαν πτήσεις έκτακτης ανάγκης και σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας για να μειωθεί η συμφόρηση, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Σάιτο.
Ο Μάικλ Ντάνιελ, πρώην ερευνητής ατυχημάτων στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι οι ερευνητές θα προσπαθήσουν να κάνουν συστάσεις.
«Το κύριο πράγμα είναι η επίγνωση της κατάστασης: τι είναι αυτό που θα έλεγαν στον πιλότο που δεν κατάφερε να ανέβει σε διάδρομο... Και τότε ποια ήταν η αντίληψη της εναέριας κυκλοφορίας. Ο ελεγκτής τους έδωσε άδεια να απογειωθούν?... Πολλές από αυτές τις πληροφορίες θα βγουν όταν αρχίσουν να εξετάζουν τον καταγραφέα φωνής του πιλοτηρίου καθώς και τις ταινίες εναέριας κυκλοφορίας».
φωτο--Αξιωματούχοι ερευνούν ένα καμένο αεροσκάφος της ακτοφυλακής της Ιαπωνίας μετά από σύγκρουση με το αεροπλάνο Airbus A350 της Japan Airlines (JAL) στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haneda στο Τόκιο της Ιαπωνίας
Ένας αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας της Ιαπωνίας δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη σε αυτές τις απομαγνητοφωνήσεις ότι το αεροσκάφος της ακτοφυλακής είχε λάβει άδεια να απογειωθεί.
Ο κυβερνήτης του ελικοφόρου αεροπλάνου δήλωσε ότι είχε εισέλθει στον διάδρομο αφού έλαβε άδεια, δήλωσε αξιωματούχος της ακτοφυλακής, ενώ αναγνώρισε ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη στις απομαγνητοφωνήσεις ότι είχε λάβει άδεια να το πράξει.
«Το υπουργείο Μεταφορών υποβάλλει αντικειμενικό υλικό και θα συνεργαστεί πλήρως με... έρευνα για να διασφαλίσουμε ότι συνεργαζόμαστε για να λάβουμε όλα τα δυνατά μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψουμε την επανάληψή του», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο υπουργός Μεταφορών Τετσούο Σάιτο.
Το Συμβούλιο Μεταφορών Ασφαλείας της Ιαπωνίας (JTSB) ερευνά το ατύχημα, με τη συμμετοχή πρακτορείων στη Γαλλία, όπου σχεδιάστηκε το αεροσκάφος Airbus, και στη Βρετανία, όπου κατασκευάστηκαν οι δύο κινητήρες Rolls-Royce. Στον Καναδά, όπου το Dash-8 της ακτοφυλακής κατασκευάστηκε αρχικά από την Bombardier, η υπηρεσία ασφαλείας TSB δήλωσε ότι θα συμμετάσχει επίσης.
Η JTSB ανέκτησε τον καταγραφέα φωνής από το αεροσκάφος της ακτοφυλακής, δήλωσαν οι αρχές.
Αστυνομική έρευνα
Εν τω μεταξύ, η αστυνομία του Τόκιο ερευνά εάν πιθανή επαγγελματική αμέλεια οδήγησε σε θανάτους και τραυματισμούς, ανέφεραν αρκετά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του Kyodo και της επιχειρηματικής εφημερίδας Nikkei.
Η JTSB ανέκτησε τον καταγραφέα φωνής από το αεροσκάφος της ακτοφυλακής, δήλωσαν οι αρχές.
Αστυνομική έρευνα
Εν τω μεταξύ, η αστυνομία του Τόκιο ερευνά εάν πιθανή επαγγελματική αμέλεια οδήγησε σε θανάτους και τραυματισμούς, ανέφεραν αρκετά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του Kyodo και της επιχειρηματικής εφημερίδας Nikkei.
Η αστυνομία έχει δημιουργήσει μια μονάδα έρευνας στο αεροδρόμιο και σχεδιάζει να ανακρίνει τους εμπλεκόμενους, δήλωσε ένας εκπρόσωπος, αρνούμενος να πει εάν εξετάζει τυχόν υποδείξεις αμέλειας.
Παράλληλες έρευνες αεροπορικών δυστυχημάτων έχουν προκαλέσει ανησυχίες στο παρελθόν σχετικά με τις εντάσεις μεταξύ των ερευνών για την πολιτική ασφάλεια, οι οποίες βασίζονται στην ανοιχτή συζήτηση σφαλμάτων για τη βελτίωση της ασφάλειας, και των ερευνών υπό την ηγεσία της αστυνομίας, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να αποδώσουν ευθύνες.
Παράλληλες έρευνες αεροπορικών δυστυχημάτων έχουν προκαλέσει ανησυχίες στο παρελθόν σχετικά με τις εντάσεις μεταξύ των ερευνών για την πολιτική ασφάλεια, οι οποίες βασίζονται στην ανοιχτή συζήτηση σφαλμάτων για τη βελτίωση της ασφάλειας, και των ερευνών υπό την ηγεσία της αστυνομίας, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να αποδώσουν ευθύνες.
φωτο--Μια εναέρια άποψη δείχνει καμένα αεροσκάφη της ακτοφυλακής της Ιαπωνίας μετά από σύγκρουση με το αεροπλάνο Airbus A350 της Japan Airlines (JAL) στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haneda στο Τόκιο της Ιαπωνίας στις 3 Ιανουαρίου 2024, σε αυτή τη φωτογραφία που τραβήχτηκε από το Kyodo.
«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπήρξε ανθρώπινο λάθος», δήλωσε ο αναλυτής αεροπορίας Hiroyuki Kobayashi, ο οποίος είναι πρώην πιλότος της JAL.
«Τα αεροπορικά ατυχήματα πολύ σπάνια συμβαίνουν λόγω ενός μόνο προβλήματος, οπότε νομίζω ότι και αυτή τη φορά υπήρχαν δύο ή τρία ζητήματα που οδήγησαν στο ατύχημα».Μια ειδοποίηση προς τους πιλότους που ίσχυε πριν από το ατύχημα πρότεινε ότι μια λωρίδα φώτων στάσης ενσωματωμένη στην άσφαλτο ως επιπλέον μέτρο ασφαλείας για την αποφυγή λανθασμένων στροφών, ήταν εκτός λειτουργίας, σύμφωνα με αντίγραφο του δελτίου που δημοσιεύτηκε από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ.
«Αυτό είναι κάτι που οι ερευνητές θα εξετάσουν», δήλωσε ο σύμβουλος ασφάλειας της αεροπορίας των ΗΠΑ John Cox.
Σε δήλωσή της την Τετάρτη, η JAL ανέφερε ότι το αεροσκάφος αναγνώρισε και επανέλαβε την άδεια προσγείωσης από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας πριν πλησιάσει και προσγειωθεί.
φωτο--Πυροσβέστες εργάζονται σε φλεγόμενο αεροπλάνο A350 της Japan Airlines στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haneda, στο Τόκιο της Ιαπωνίας 2 Ιανουαρίου 2024.
Όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα απομακρύνθηκαν μέσα σε 20 λεπτά από τη συντριβή, αλλά το αεροσκάφος, που τυλίχθηκε στις φλόγες, κάηκε για περισσότερες από έξι ώρες, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.
Το αεροσκάφος της ακτοφυλακής, ένα από τα έξι που σταθμεύουν στο αεροδρόμιο, επρόκειτο να μεταφέρει βοήθεια σε περιοχές που επλήγησαν από τον σεισμό μεγέθους 7,6 Ρίχτερ της Δευτέρας που σκότωσε 64 ανθρώπους, με τους επιζώντες να αντιμετωπίζουν χαμηλές θερμοκρασίες και προοπτικές ισχυρών βροχοπτώσεων.
Το δυστύχημα ανάγκασε την ακύρωση 137 εγχώριων και τεσσάρων διεθνών πτήσεων την Τετάρτη, δήλωσε η κυβέρνηση.
Το αεροσκάφος της ακτοφυλακής, ένα από τα έξι που σταθμεύουν στο αεροδρόμιο, επρόκειτο να μεταφέρει βοήθεια σε περιοχές που επλήγησαν από τον σεισμό μεγέθους 7,6 Ρίχτερ της Δευτέρας που σκότωσε 64 ανθρώπους, με τους επιζώντες να αντιμετωπίζουν χαμηλές θερμοκρασίες και προοπτικές ισχυρών βροχοπτώσεων.
Το δυστύχημα ανάγκασε την ακύρωση 137 εγχώριων και τεσσάρων διεθνών πτήσεων την Τετάρτη, δήλωσε η κυβέρνηση.
φωτο--Άποψη ενός πίνακα πληροφοριών άφιξης πτήσης στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haneda, καθώς οι λειτουργίες αναστέλλονται λόγω σύγκρουσης αεροσκάφους A350 της Japan Airlines και αεροσκάφους της ακτοφυλακής, στο Τόκιο της Ιαπωνίας 2 Ιανουαρίου 2024.
Ωστόσο, ζητήθηκαν πτήσεις έκτακτης ανάγκης και σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας για να μειωθεί η συμφόρηση, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Σάιτο.
Ο Μάικλ Ντάνιελ, πρώην ερευνητής ατυχημάτων στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι οι ερευνητές θα προσπαθήσουν να κάνουν συστάσεις.
«Το κύριο πράγμα είναι η επίγνωση της κατάστασης: τι είναι αυτό που θα έλεγαν στον πιλότο που δεν κατάφερε να ανέβει σε διάδρομο... Και τότε ποια ήταν η αντίληψη της εναέριας κυκλοφορίας. Ο ελεγκτής τους έδωσε άδεια να απογειωθούν?... Πολλές από αυτές τις πληροφορίες θα βγουν όταν αρχίσουν να εξετάζουν τον καταγραφέα φωνής του πιλοτηρίου καθώς και τις ταινίες εναέριας κυκλοφορίας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου